RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeer druk druk deze tijd, tentamenweek komt er weer aan.

Vanmorgen naar een persoon geweest die mij van mijn fobie af kan helpen door middel van een therapie. Helaas zat hij vol tot ik naar Oostenrijk ga dus helaas moeten we het uitstellen tot na die tijd. Hopen dat het daarna snel over is Ben toch wel blij dat er nu wat aan gaat gebeuren. Laatst alweer een etentje in een restaurant nog voor het hoofdgerecht moeten verlaten omdat het weer niet ging

Deze week veel leren ivm tentamenweek volgende week. Tevens de laatste dus nog even knallen. Daarna nog een week, ook druk bezig met een bruiloft (ceremoniemeester), werken enz enz. Fotoshoot komt steeds dichterbij maar we staan zeker al een pak droger. Was wel grappig, zaterdag en zondag wat gejunkt, maar door de toename van zout stond ik vandaag een stuk voller dan daarvoor. Zag er net zeker goed uit in de spiegel al zeg ik het zelf. Dus voor de shoot 3 dagen depleten en dan loaden met wat zout erbij. We zullen wel zien wat het wordt
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Meestal dag na junk meal sta je er veel beter bij

dus je weet wat je dag voor de shoot moet doen
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Heel net complimentje Dat is ook echt het mooie aan een cut vind ik, spieren worden zichtbaar, aders komen door.. Je ziet jezelf echt veranderen.

Comment

• Nice rick. Goed dat jw er wat aan gaat doen. Dmv therapie. Wordt je waarschijnlijk ook weer stuk zelfverzekerder van je lichaam.

Ik ben benieuwd naar je shoot.

Alvast veel plezier in oosterijk
          Stats: 74kg at 11%
          Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
            Meestal dag na junk meal sta je er veel beter bij

dus je weet wat je dag voor de shoot moet doen
            Haha ja inderdaad..

Heel net complimentje Dat is ook echt het mooie aan een cut vind ik, spieren worden zichtbaar, aders komen door.. Je ziet jezelf echt veranderen.
            Ja inderdaad, kleine verschillen in voeding zie je nu doorwerken in je fysiek. Erg interessant

Nice rick. Goed dat jw er wat aan gaat doen. Dmv therapie. Wordt je waarschijnlijk ook weer stuk zelfverzekerder van je lichaam.

Ik ben benieuwd naar je shoot.

Alvast veel plezier in oosterijk
            Thanks kerel, ben er zelf ook wel een beetje klaar mee en hopen dat het nu dan snel over gaat

Ja man ik ook haha, zeer benieuwd. Thanks maatje, als ik daar internet heb hou ik jullie up-to-date!

Comment

• Gewicht vanmorgen was 86,5-87. Is geen digitale weegschaal dus kon het niet helemaal goed aflezen. Er is iig al heel wat gewicht af (9-10 kg). Toch worden we wel steeds droger, strepen in benen komen ook steeds beter door.

Foto was gister, had daar nog redelijk vocht, maar trekt er steeds verder uit.

Vanaf volgende week een sodium load tot 3 dagen voor de shoot, en daarvoor nog 3 dagen depleten en een dag voor de shoot laden. Hoe we het precies gaan doen typ ik volgende week uit.

Comment

• NICEEEEEE!!! ripped mofo

Comment

• Niceee man staat er goed op zeg!
                  Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Nice, gaat goed hiero!
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post

Originally posted by Rickbeen View Post

Respect man echt netjes gedaan, in die toch wel korte tijd!

Ben benieuwt naar de strepen op je benen!
                      Mind is everything.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                        NICEEEEEE!!! ripped mofo
                        Niceee man staat er goed op zeg!
                        Nice, gaat goed hiero!
                        Bedankt jongens, tof

Oorspronkelijk geplaatst door Rickbeen

Oorspronkelijk geplaatst door Rickbeen

Respect man echt netjes gedaan, in die toch wel korte tijd!

Ben benieuwt naar de strepen op je benen!

Thanks kerel, me eerste cut dus was er een beetje huiverig voor dat het niet heel zichtbaar zou worden maar als je die fotos zo naast mekaar zet zit er toch een weldegelijk verschil tussen haha thanks!

Zou binnenkort ff foto maken van me benen.

Comment

• Heel netjes! Hoelang heb je gecut en hoeveel kcal zat je onder je onderhoud?
                          Staat vast wel ergens maar geen zin om hele log door te lezen

Comment

• Heel netjes Rick!

Ik heb een vermoeden dat Iron Mind nagelbijtend op de bank zit, de strijd is nog niet gestreden.

De volgende foto niet naast een condoomautomaat he!
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Heel knap gedaan! En zo jong en dan al zo'n fysiek/resultaat... top!
                              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                                Heel netjes Rick!

Ik heb een vermoeden dat Iron Mind nagelbijtend op de bank zit, de strijd is nog niet gestreden.

De volgende foto niet naast een condoomautomaat he!
                                Haha, just stick to the plan
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X