Ohja cut duurde 8 weken..
RickBeen road to 100 kg
Collapse
X
-
Originally posted by gripmaster View PostDam. Rick. Ziet er goed uit. Vooral je benen spatten eruit
nice in 8 weken
ThanksDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Bedankt mannen!! Erg druk geweest afgelopen dagen, bruiloft gehad ( was ceremoniemeester) en Oostenrijk. Net in de auto gestapt, om voor de komende 7 weken boven in de bergen door te brengen. Twee schrijven van 5 kg mee om nog iets te kunnen trainen en wat shakes.
Als ik er internet heb hou ik jullie op de hoogte!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHeel veel succes man!
En dat je alles ook een beetje op een rijtje kan krijgen.
Veel plezier.
Bedankt kerel.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZo wat zie je er goed uit top man..leuk allemaal ook wat ik op fb voorbij zag komen.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Update:
Ik zit nu momenteel bijna twee vd zeven weken in Oostenrijk. Begint nu wat te bevallen, tis een bergvolk hier dus das wel wennen hele andere cultuur dan Nederland. Eerste weken best wel een beetje heimwee en zag het niet zo zitten, dus toen weinig gegeten. Het gaat nu gelukkig beter.
Ik werk veel, half 4 eruit smorgens tot ongeveer half 10 savonds. Heb in de middag twee a drie uurtjes vrije tijd, meestal slaap ik dan. Zwaar en intensief werk, maar probeer veel te eten om verlies te minimaliseren. Nu erbij trainen is dus ook niet.mogelijk. Sta nog wel goed droog, denk dat ik aan het eind van de rit iets vvm verloren ben en iets vet gegained heb. Het eten is hier erg vet (verzadigd vet) door alle eigen melkproducten. Maarja het is niet anders.
Ben dus derde geworden met de bodymania iedereen die gestemd heeft erg bedankt vond het leuk. Mooi pakket gewonnen van body en fit erg blij mee.
Over 4 weken en 6 dagen weer naar huis, nog ff volhouden.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Ik ben weer thuis, gelukkig!!! Ben 2,5 week eerder naar huis gegaan ivm een enorme lul van een baas, ziekte (wrs parasiet, koorts, hoofdpijn en enorme astma-aanvallen) en het plotseling overlijden van een bekende.
Ik ben net terug van de huisarts, heb nu 2-3 weken veel buikpijn/krampen en alleen maar diarree. Moet ontlasting inleveren om te kijken of ik een parasiet heb. Erg vervelend, ben hierdoor ook nog weer veel vocht verloren. Woog vanmorgen 79 kg.. Ik voel me verschrikkelijk, wrs omdat me fysiek nu ook niks is. Helemaal leeg, geen glycogeen, geen intramusculair vocht, niks. Massa voelt gewoon zacht aan.
De afgelopen dagen weer 'normaal' proberen te eten, maar verlang gewoon weer naar mijn schema. Ik moet helaas nog 3 weken wachten voor ik weer terug kan naar me eigen huisje, dus nu hier thuis met een barbell en wat gewicht proberen twee of drie keer per week een fullbody workout te doen.
Als ik weer terug ben en vollop kan trainen, proberen om een 3 daagse split te doen (as always) en 1 powerworkout met squat, deadlift, bench ofzo.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Zo, na een lange tijd maar weer eens een update!
Ik ben dus na mijn stage ziek naar huis gegaan, ik heb mijn ontlasting laten onderzoeken, het bleek een Campylobacter infectie geweest te zijn. Dit is vergelijkbaar met een salmonella.
Ik ben er gelukkig weer helemaal bovenop maar wel veel vocht verloren dus. Heb afgelopen twee weken veel gewerkt (+100 uur in de week) dus had helaas geen tijd om te sporten.Heb nu dus zo'n 2,5 maand niet gesport, maar..... Ik mag vanavond weer
Net een voorraad eten gehaald, we gaan weer bulken, maar cleaner dan vorige bulk. Ik heb toen zo'n 2 jaar gebulkt, veel gegained (27 kg) maar ik at ook veel junk tussen door. Dit is er nu uit, het wordt melk met brinta, rijst met kip en een keer per dag frikandellen met wat mayo. Ben er nog steeds van overtuigd dat dit een goed bulkmiddel is.
Ben nu zo'n 82 kg, maar sta wel droog voor mijn doen. Ik ga nu dus clean bulken met een geschatte gewichtstoename van 0,3-0,5 kg per week.
Ook zit ik er over na te denken om mijn schema iets te veranderen.
Maandag: Borst schouders tricep
Dinsdag: Rug, achterkant schouder en bicep
Donderdag: Powertraining: Benchpress, squat en deadlift en dit over laten lopen in een benentraining.
Dit doe ik omdat ik kracht wil laten toenemen op de grote drie en dit wil combineren met mijn benentraining omdat mijn benen veel harder gaan dan de rest. Ook pak je met deadlift en squat benen mee, en de spierpijn in me benen is vaak erg langdurig, dus deze training naast een normale benentraining trek ik niet.
Vrijdag: Armen en schouders, dit omdat deze spiergroepen toch achterlopen op de rest.
Ik begin op 3000 kcals, en ga dit opvoeren met 200 kcals per week tot ik weer aankom.
De komende tijd moet ik thuis op vrijdag werken, maar deze training is gepland voor in de toekomst.
Nu:
View Raw Image">
Fotoshoot van voor de vakantie: Dit was de eerste keer voor deze fotograaf om een bodybuilding shoot te doen dus de belichting was achteraf best kut, wel jammer.
View Raw Image">Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment