RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dynobet View Post
    Hey Rick,

Cutten zal een behoorlijk verschil maken. In jouw geval denk ik dat je ruim 10 kilo eraf kunt cutten voordat je goed droog staat. Zonder kleding zul je er dan nog veel imposanter en esthetischer uitzien en met kleding zul je minder volume innemen en smaller maar ook sierlijker ogen.

Voor de rest is het meeste al gezegd. Ik weet dat jij veel potentieel hebt en ver zult komen als je dat wilt. Het zou zonde zijn als je naasten je ervan weerhouden jouw persoonlijke doelen te bereiken.
    Thanks kerel, ben nu twee kilo vocht verloren en het ziet er al een stuk droger uit. Hoe hoog schat je mijn vetpercentage? Denk zelf rond de 15%. Ik ben niet van plan te stoppen en ga gewoon door.

Straks alle voorbereidingen treffen voor mijn schema. 4 kg kip gekocht, kilootje broccoli en zo zilvervlies rijst halen. Heb hier helaas geen weegschaal die moet ik nog kopen, maar een kilo rijst verdelen in verschillende zakjes kom je er ook Elke dag gewoon een paar zakjes pakken en klaar maken. Ik post mijn voedingschema zometeen. Ga cutten met een calorieinname van 3300 kcals.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Foutje

Comment

• Je moet gewoon doen waar jij jezelf het gelukkigst bij voelt, als de mensen niet van jou houden zoals jij bent en dus niet het gene accepteren, wat jou gelukkig maakt, dan zijn ze naar mijn idee geen echte naasten.

Je moet gewoon je hart volgen maat.
        Go beyond yourself.

Comment

• Eiwitten Koolhydraten Vetten
          Whey 30 gram 25 3 0
          Melk 500 ml 18 25 8
          Brinta 60 gram 7 44 2
          Omega 3 pil 2 0 0 2
          Multivit. 1 0 0 0
          Creatine 15 gram 0 0 0

2X
          Zilvervlies 80 gram 7 63 2
          Kipfilet 150 gram 32 0 5
          Cashewnoten 50 gram 9 13 25
          Broccoli 80 gram 2 2 0

Pre:
          Whey 30 gram 24 3 0

Creatine 15 gram 0 0 0

Op een niet trainingsdag worden deze shakes vervangen voor een bak kwark in de middag. Dan komt het totaal op 120 kcals meer uit.

Zilvervlies 80 gram 7 62 2
          Kipfilet 150 gram 32 0 5
          Broccoli 80 gram 2 2 0

Kwark 500 gram 49 17 0

Totaal: Trainingsdag 3050 kcal 283 316 81
          Rustdag 3170 kcal 284 333 81

Comment

• Haha ze pesten mij ook altijd in bulk mode ben, dikke vocht kop enz enz ... 2a3 maanden later zo wat zie jij er goed uit blabla..... En kleren vooral broeken blijven een ramp hahaha
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
              Haha ze pesten mij ook altijd in bulk mode ben, dikke vocht kop enz enz ... 2a3 maanden later zo wat zie jij er goed uit blabla..... En kleren vooral broeken blijven een ramp hahaha
              Hahaha zoo herkenbaar, dikzak dikkop dikkont hahaha. Idd broeken is echt verschrikkelijk pff.

Comment

• Wat vinden jullie van mijn cutschema jongens? Tis de eerste keer dus als jullie zeggen dat het goed is geeft mij iig al wat meer vertrouwen

Comment

• Originally posted by Fitt God View Post
                  Je moet gewoon doen waar jij jezelf het gelukkigst bij voelt, als de mensen niet van jou houden zoals jij bent en dus niet het gene accepteren, wat jou gelukkig maakt, dan zijn ze naar mijn idee geen echte naasten.

Je moet gewoon je hart volgen maat.
                  Hier ben ik het helemaal mee eens, thanks maatje. Er zitten een paar bij die me altijd zullen accepteren hoor, gelukkig. Alleen ook een paar die dat nooit zullen doen, alleen als je perfect bent naar hun beeld. Nouja als ik ergens een hekel aan heb is het zo standaard en kontekusserig zijn als de meerderheid van de wereldbevolking. Daarom hou ik ook zoveel van de bodybuildingwereld, daar is dat percentage gewoon nihil.

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                    Wat vinden jullie van mijn cutschema jongens? Tis de eerste keer dus als jullie zeggen dat het goed is geeft mij iig al wat meer vertrouwen
                    Het ziet er netjes uit zo.
                    Redelijk wat creatine op een dag, 30 gram.
                    Of is het enkel de laadfase nu?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hoezo veel vocht bij bulken zolang je schoon blijft eten zou dit niet het geval mogen zijn of in ieder geval geen gigantisch verschil met normaal
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Bedankt jongens voor jullie toffe woorden! Tis gewoon een lastig iets, eerder accepteerden ze het wel maar vonden ze het niet leuk, en dat wist ik ook wel. Alleen nu beginnen ze er serieus over, dat ik volgens hun niet meer goed kan functioneren met zon lichaam, mijn kleren niet meer pas en dat ik nergens anders meer aan kan denken. En ze zullen dit vast doen uit liefde en omdat ze het beste voor met mij hebben, alleen kan ik hier natuurlijk niks mee. Ze gaan mij nu voor een vraagstuk zetten om te gaan minderen 'om hun naar hun plezier te maken', wat ik eigenlijks niet van plan was. Ik ben nu net begonnen met een cut en hoop dat ze dan zien dat het wat minder lomp wordt, zodat ze er nog even aan kunnen wennen, om vervolgens weer te gaan bulken. We shall see..
                        Dit roept bij mij de vraag op wat voor 'plezier' je ze doet? De opgesomde nadelen gaan alleen jou aan. Waar hebben zij dan last van? Inderdaad is de vraag "waarom laten ze je dit niet gewoon doen?"

Als ik mag raden, kom ik uit op de veelvoorkomende situatie dat je als ouder/opvoeder allerlei kritiek over je uitgestort krijgt en het betreffende kind zelf niet. Dan is het handig om als ouder argumenten aangereikt te krijgen van je kind. Niet alleen zodat je ouders zelf snappen wat jou drijft, maar ook dat ze aan de wangenknijpende oma en tante maffia (of wie dan ook) kunnen uitleggen dat je "echt niet te mager bent hoor" want dat is natuurlijk het volgende na de cut. OK ik overdrijf even, maar er is altijd wel iets waarin je anders bent dan een ander. Ze respecteren dat echt als je het rustig en weloverwogen brengt. Niet iedereen zit in een 'bodybuildingswereld' en onbekend maakt onbemind. Minder erover uitleggen werkt dan niet. Dan lijkt het net alsof je gehersenspoeld bent door een geheime religieuze sekte.

Let je ook op de gesprekstechniek? Luister vooral eens naar ze. Vraag door wanneer ze iets zeggen en schiet niet gelijk in de verdediging. Non-verbale communicatie is ook communicatie, geen armen over elkaar maar handpalmen open bijvoorbeeld. Wie weet kom je dan tot de kern en krijg je antwoord op je vraag.

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                          Het ziet er netjes uit zo.
                          Redelijk wat creatine op een dag, 30 gram.
                          Of is het enkel de laadfase nu?
                          Bedankt kerel, nee creatine gebruik ik op trainingsdagen 30 gram rustdagen 15 gram. Het is machtig goedkoop en teveel pis je toch weer uit. Wil er het maximale uithalen. Deze week een week geen creatine, staat nog thuis

Hoezo veel vocht bij bulken zolang je schoon blijft eten zou dit niet het geval mogen zijn of in ieder geval geen gigantisch verschil met normaal
                          Ik ben in de bulk niet heel strikt, dan een koekje of snoepie mag ook wel een keer. En at savonds gewoon met de rest mee, als we normaal aten iig, aardappeltjes en dergelijke gaat hier altijd redelijk wat zout overheen dusja. Eet sinds gister 'savonds niet meer mee.

Dit roept bij mij de vraag op wat voor 'plezier' je ze doet? De opgesomde nadelen gaan alleen jou aan. Waar hebben zij dan last van? Inderdaad is de vraag "waarom laten ze je dit niet gewoon doen?"

Als ik mag raden, kom ik uit op de veelvoorkomende situatie dat je als ouder/opvoeder allerlei kritiek over je uitgestort krijgt en het betreffende kind zelf niet. Dan is het handig om als ouder argumenten aangereikt te krijgen van je kind. Niet alleen zodat je ouders zelf snappen wat jou drijft, maar ook dat ze aan de wangenknijpende oma en tante maffia (of wie dan ook) kunnen uitleggen dat je "echt niet te mager bent hoor" want dat is natuurlijk het volgende na de cut. OK ik overdrijf even, maar er is altijd wel iets waarin je anders bent dan een ander. Ze respecteren dat echt als je het rustig en weloverwogen brengt. Niet iedereen zit in een 'bodybuildingswereld' en onbekend maakt onbemind. Minder erover uitleggen werkt dan niet. Dan lijkt het net alsof je gehersenspoeld bent door een geheime religieuze sekte.

Let je ook op de gesprekstechniek? Luister vooral eens naar ze. Vraag door wanneer ze iets zeggen en schiet niet gelijk in de verdediging. Non-verbale communicatie is ook communicatie, geen armen over elkaar maar handpalmen open bijvoorbeeld. Wie weet kom je dan tot de kern en krijg je antwoord op je vraag.
                          Jaa idd, helemaal mee eens. Mijn ouders en binnen ons gezin staan ze hier ook wel voor open gelukkig, en hebben ze ook meer zoiets van als jij je daar prettig bij voelt moet je het doen, ze waarschuwen er wel voor dat ik niet moet doorslaan. Maar dat snap ik natuurlijk wel. Andere mensen (ik ga geen namen noemen) waar ik ook mee te maken heb accepteren dit niet en zien er hier het slechte van in, helaas. Maar dat moeten ze maar accepteren dan..

En mijn gesprekstechniek is prima, dat leer ik hier op het HBO. Alleen ben ik te koppig en te eigenwijs. Ja maar dat heb je in deze sport ook nodig volgensmij..
                          Last edited by Rickbeen; 07-05-2014, 13:17.

Comment

• Ok, de belangrijkste mensen staan dus wel achter je.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                              Ok, de belangrijkste mensen staan dus wel achter je.
                              Uhm nee, alleen ze laten me wel doen waar ik me prettig bij voel, maar ze zijn het er niet mee eens. Andere mensen waar ik mee te maken heb die doen dat niet, en dan wordt het wel heeel lastig..

Comment

Eiwitten Koolhydraten Vetten
                                Whey 30 gram 25 3 0
                                Melk 500 ml 18 25 8
                                Brinta 60 gram 7 44 2
                                Omega 3 pil 2 0 0 2
                                Multivit. 1 0 0 0
                                Creatine 15 gram 0 0 0

2X
                                Zilvervlies 80 gram 7 63 2
                                Kipfilet 150 gram 32 0 5
                                Cashewnoten 50 gram 9 13 25
                                Broccoli 80 gram 2 2 0

Pre:
                                Whey 30 gram 24 3 0

Creatine 15 gram 0 0 0

Op een niet trainingsdag worden deze shakes vervangen voor een bak kwark in de middag. Dan komt het totaal op 120 kcals meer uit.

Zilvervlies 80 gram 7 62 2
                                Kipfilet 150 gram 32 0 5
                                Broccoli 80 gram 2 2 0

Kwark 500 gram 49 17 0

Totaal: Trainingsdag 3050 kcal 283 316 81
                                Rustdag 3170 kcal 284 333 81
                                Rick als ik de waarden uit jouw schema aanhoudt en alles optel, kom ik uit op:
                                E236, K237, V51

Zo uit het hoofd gerekend is het ongeveer 2300 kcal (wat ongeveer overeenkomt met deze opgetelde EKV). Ik weet bijna zeker dat er ergens iets mis is gegaan.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X