Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Net terug van de2de training van vandaag namelijk rug / triceps
Deze training samen met Jerry gedaan en we hebben welgeteld 2 woorden gewisseld tijdens de training.
Daarna nog uitgebreid geluld over van alles en nog wat ,maar vrouwen en zeuren kwam vrij vaak terug
ene training meer machines en focus op squeeze enz.
andere training weer dl/bbrow/tbar enz.
Heb totaal geen vast schema,maar een x aantal oefening per groep waar ik de rest omheen bouw.
Ik heb vanaf de eerste dag een split schema met bb reps gehanteerd en werk nog steeds zo.
Het enige wat ik nu veranderd heb is dat mijn reps en sets wat anders zijn.
Nu is alles 4 sets 10 reps en dat forceerd je om ook anders te werk te gaan.
Ik doe nu wat minder dropsets / forced reps / negatives ect dan dat ik zelf zou willen doen,maar dit bevalt me ook prima.
Straks quads trainen en een bbq met flinke ribeye steaks - zin in!
Dit word vet,..gewoon keihard trainen en kennis van mensen die zich bewezen hebben ipv hippie opzoekhelden.
Maarten. Heb je nooit geen spijt na zon cheatmeal? Of merk je haast geen verschil?
ps: nog naar mijn pm gekeken?
Nee man ,helemaal geen spijt.
die dag heb ik gewoon verdiend na een week strak aan mijn dieet gezeten te hebben.
Ik weet ook dat ik straks geen cheat dagen meer kan/mag hebben ,dus nu geniet ik er vol van.
straks word er op zaterdag (als ik weeg/meet ect) bepaald of ik die avond wel of geen cheat mag.
Sorry,nog niet op je pm gereageerd,maar dat is geen enkel probleem om te maken hoor
Verder ga je top. Dat filmpje is bruut, John en Evan zijn fucking bazen en trainen intens. En intensiteit heb jezelf ook al ziek goed, aldus mijn eigen ervaring
Verder ga je top. Dat filmpje is bruut, John en Evan zijn fucking bazen en trainen intens. En intensiteit heb jezelf ook al ziek goed, aldus mijn eigen ervaring
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment