Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vanmorgen om 06:00 borst / biceps gedaan en daarna meteen door naar mijn werk,want het is weer erg druk.
Ik had niet zo heel lekker geslapen en mijn energiepeil was vanmorgen ook niet erg hoog.
Meer gefocust op knijpen en langzamere reps waardoor het toch een erg "pijnlijk" maar lekkere training werd.
flat bench
10 x 70
10 x 100
10 x 110
10 x 120
incline DB press
10 x 40
10 x 40
10 x 40
1 arm cable fly
10 x 25
10 x 25
10 x 30
machine fly
10 x 60
10 x 75
10 x 75
10 x 90
seated db curls
4 sets - 10 reps
standing ez bar curls
4 sets - 10 reps
reverse cable curls
4 sets - 10 reps
Vanavond rug en triceps smane met Jerry - nu al fokking veel zin in!!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Thanks maat,..was ook weer echt een lekkere training ,maar omdat ik in de ochtend ook al geweest was duurde het even voordat ik erin zat.
Gelukken waren we naar 2 sets alweer naar elkaar aan het schreeuwen (we waren ook maar met z'n 2en)
Had toen ik in de andere gym was met 60 kilo per hand press gedaan... ging wel 6x maar alleen dat naar beneden gaan en vast houden en weer omhoog komen... Veel te veel gedoe beter gewoon op de bp slopen en dan heb je idd aan 40 kilo genoeg
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment