Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
21 kg gegained !!!Denk dat je met fullbody heb dubbele had kunnen pakken
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Leip hoor, maat. Je hebt je doelstelling toch nog gehaald om die 100kg te halen. Wat die middelen allemaal wel niet kunnen doen als het totaalplaatje erom heen klopt. Bizar, gewoon.
Genoeg ruimte om die 85kg+ te behalen voor je wedstrijd(en).
Ik kijk ernaar uit om jou en Lis aankomende zondag weer te zien (en nog meer hoor, voor de meelezers ). Die pics van jullie zijn leuk, maar in het echt ziet het er toch altijd beter uit!
Spreek jullie.
bedankt maat,
85 kilo moet inderdaad te doen zijn,maar we zien wel waar we op uitkomen.
rustig afbouwen is iig het plan.
Ondanks dat +21 kg extreem veel is in die redelijk korte periode, ben ik toch wel benieuwd hoeveel kg er zonder middelen bij waren gekomen.
Aangezien je gelijk na een cut begon, was je met jouw motivatie, trainingsintensiteit en discipline toch ook wel aardig aangekomen zonder hulpmiddelen.
Of is dat verkeerd gedacht en zijn wel bijna alle kg's erbij te danken aan de middelen?
Kilo of 5/6 was wel mogelijk geweest met een rebound ,maar dit never de nooit.
combinatie van trainen/eten/rust ,maar vooral continu aanpassen zowel in voeding als in gear.
Neem daarbij dat ik er blijkbaar goed op reageer en dan gebeurd er dit.
Nice hoor. 21 kg is niet niks. en qua stijging vetpercentage ook minimaal. Kun je inderdaad trots op zijn.
Maar met jou instelling en mind, had ik ook niet anders verwacht.
Ben benieuwd wat er straks tevoorschijn komt.
Nice hoor. 21 kg is niet niks. en qua stijging vetpercentage ook minimaal. Kun je inderdaad trots op zijn.
Maar met jou instelling en mind, had ik ook niet anders verwacht.
Ben benieuwd wat er straks tevoorschijn komt.
Succes jullie allebei.
bedankt man,..
Ik lees trouwens net je PM pas en zal er vandaag even op reageren.
Qua trainen niks te melden sinds gisteren en vandaag allebei rustdagen zijn.
Morgenavond rug/triceps samen met Jerry als eerste training van deze week.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment