Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als jij straight arm pulldowns doet met touw.

Trek jij dan onderin ook touw uit elkaar?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• jep,touw uit elkaar en borst naar voren en uiteraard schouders naar achteren duwen.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post

Als je een uurtje hebt

Ik vind het altijd interessant om Evan te horen praten en kan me ook helemaal in zijn standpunten vinden.
        Thanks for sharing, bro. Wordt altijd gewaardeerd.
        "Straight outta gym"

Comment

• Nu ff pauze en man wat ben ik blij als het straks weekend is,..

Vanmorgen in alle vroegte triceps / biceps gedaan en binnen 30 min was ik klaar.
          pomp zat er meteen goed in en alles voelde goed en soepel aan.

rope push downs
          4 x 10

1 arm db extension
          4 x 10

BW dips
          4 x failure

db curls
          4 x 10

db hammer curls
          4 x 10

machine preacher curls
          2 x 10
          2 x failure

Comment

• http://clips.team-andro.com/watch/78...-sexualhealing

Geweldige video met de "quadfather" Tom Platz

Comment

• Vandaag vroeg in de ochtend begonnen met heerlijk 2 uur op een bankje zitten kijken naar hoe Miles met zijn 5 jaar oud alle oudere BMXers probeert na te doen in het skatespark op Blaak.

Daarna lekker wezen ontbijten en hem naar een kinderverjaardag gebracht.

Daarna samen met Lisanne naar de gym voor een extra training van deze week.
              Voor mij was dat schouders en ook al had ik niet veel zin was het toch een lekkere training.

seated DB side raises
              4 sets - 10 reps

seated BB press behind the neck
              4 sets - 10 reps - licht gewicht met een langere stretch onderin.

cable side raises
              4 sets - 15 reps

plate front raises
              2 sets - failure

machine press
              2 sets - failure

Straks Sushi eten en het hele plan voor mijn cut tot aan de wedstrijd doorspreken evenals de meet.

Gisteren ook de laatste foto's ge-edit van een bruiloft die ik geschoten had.
              Na bijna 400 foto's was ik blij dat het er weer op zat ,maar het blijft altijd leuk om te doen.
              Zeker als je die laat zien en de reacties zijn alleen maar tranen van blijdschap.

Druk dus met van alles en nog wat ,maar het blijft leuk om familie,vrienden,werk en je passie te combineren.

Morgen zal ik alles posten mbt mijn aankomende cut periode en wat het plan van aanpak word.
              training /voeding /cardio e.d.

Comment

• Supermooie foto's man!
                Vooral zwart/wit heeft mijn voorkeur.

Ik denk inmiddels dat ik tijdens de meeting ook maar foto's laat maken ,al dan niet met stringer aan.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Altijd fijn als je alles waaronder je passie kan combineren. Wederom mooie foto's en enjoy vanavond met sushi (dat doen wij namelijk ook )�)
                  " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• Dan was je natuurlijk extra kritisch op de fotograaf die jou trouwfoto's heeft gedaan.
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Schouders??? De mijne doen nog steeds pijn

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                        Supermooie foto's man!
                        Vooral zwart/wit heeft mijn voorkeur.

Ik denk inmiddels dat ik tijdens de meeting ook maar foto's laat maken ,al dan niet met stringer aan.
                        zwart / wit is voor mij altijd een favoriet!!

Originally posted by TjanIlo View Post
                        Altijd fijn als je alles waaronder je passie kan combineren. Wederom mooie foto's en enjoy vanavond met sushi (dat doen wij namelijk ook )�)
                        Bedankt ouwe ijsco boer!
                        Sushi word de laatste cheat voor een lange tijd ,dus daar ga ik vol van genieten.

Originally posted by Ruhl View Post
                        Dan was je natuurlijk extra kritisch op de fotograaf die jou trouwfoto's heeft gedaan.
                        Zal ik je zeggen dat wij bijna geen foto's van onze eigen trouwerij hebben.

Originally posted by quibus View Post
                        Schouders??? De mijne doen nog steeds pijn
                        Maar jij bent ook,....tja hoe zal ik het zeggen?

Van de mannenliefde

Comment

• Gisteren met Jerry sushi wezen eten en het plan van aanpak doorgesproken voor de aankomende periode

Erg interessant om te horen waar hij mee kwam en vooral waarom we het zo gaan aanpakken.
                          Veel dingen waren totaal anders als dat ik bedacht had en veel dingen had ik zelf nog nooit op die manier over nagedacht.

Ik heb het volste vertrouwen in zijn expertise en opgebouwde kennis in het begeleiden van atleten.
                          daarbij heb ik ook het volste vertrouwen in mezelf dat ik 110% doe wat er van me gevraagd word.

We zullen alles per week of 2 wekelijks bekijken en aanpassen daar waar nodig.
                          Dit geld voor zowel training /cardio / voeding en gear.
                          (vp meten is wekelijks)

We gaan de komende 2 weken beginnen met andere voeding / vermindering van kcals en 4x30 min cardio naar de trainingen.
                          Trainingen qua reps /groepen e.d. blijven allemaal hetzelfde (4 daagse split)
                          Wel zal ik vanaf nu 2 a 3 x per week met Jerry trainen om de intensiteit hoog te houden en nog meer te pushen.

voeding zal vanaf morgen bestaan uit 8 maaltijden met als producten:
                          brinta
                          whey
                          cashew noten
                          groenten
                          rijst
                          kip
                          tonijn
                          kwark
                          olijfolie
                          water / spa rood / cola zero

Vandaag weer benen wezen trainen en om eerlijk te zijn trok ik die training voor geen meter.
                          na de 2de oefening had ik dikke koppijn ,duizelig en na elke set moet ik gaan liggen omdat dat de enige positie was waarbij er geen kramp ergens inschoot.
                          Na de training ben ik 30 min gaan slapen op de bank - natte dweil modus aan.

leg extensions
                          10 x 50
                          10 x 75
                          10 x FS
                          10 x FS

smith machine lunges op een step box voor een diepere stretch - fokkening kramp in mijn reet en na ongeveer 50 keer voor ouwe lul / opa te zijn uitgemaakt had ik er wel genoeg van
                          10 x 20
                          10 x 40
                          10 x 50 - laatste reps met hulp

Front squats
                          10 x 40
                          10 x 60
                          10 x 80 - ik dacht dat ik de hele boel ging onderkotsen
                          10 x 80 - laatste paar waren dikke grinders en ja hoor daar kwamen de ouwe lul / opa comments weer.

smith machine narrow feet forward squats
                          10 x 20
                          10 x 30
                          10 x 30
                          13 x 40 - met een dikke middel vinger

Training was goed ,alles zat vol alleen was ik echt helemaal op en leeg met barstende koppijn.

Lisanne gaat ook nog steeds super goed en die hoeft pas over 4 weken aan haar prep te beginnen - fucker

Last edited by Mvos; 13-07-2014, 15:15.

Comment

• Ik ben toch wel eens benieuwd wat bodybuilding(incl extra eten/gear/supplementen)jou ongeveer extra kost per maand.
                            Uitgaande van het nieuwe plan,incl gear dan.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Damn, Lisanne gaat goed zeg. Mooie foto overigens (qua belichting). Exact wat ik ongeveer bedoel Maarten.

Leuke producten voor je prep. Ik ben de laatste tijd wat uitgekeken op tonijn.
                              Wat ik me afvraag. Soy sauce. Waar gebruik je het allemaal bij en is het een extraatje of worden die ekv ook meegerekend?

Succes Maarten, maar dat gaat helemaal goed komen.
                              Stats: 74kg at 11%
                              Vision: 85kg at 8%

Comment

• Lisanne ziet er echt goed uit man. Zwaar respect vooral omdat het bij haar wat moeilijker is dan bij anderen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X