Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tering nu al bijna op de 5%... dus moet je niet zorgen dat je zo blijft tot 2 weken van te voren en dan de laatste 2 eraf werken ? anders ben je toch veel te snel klaar of zie ik het niet goed (nog leek in dit he)
Het gaat langzaam richting de 5% en we komen met dit tempo precies uit waar we meoten zijn voordat we alles gaan leegtrekken en daarna gaan laden.
Gaaf filmpje ( graag meer :P) en blijf het zeggen, erg knap allemaal!!!!!
Succes met de komende weken!!
Bedankt maat!
Meer filmpjes volgen
Net terug van 60min op de stairmaster en daarna ff met de dweil alles schoongemaakt.
Lekkere oldskool booka shade mix op en weg was ik.
Nu aan mijn laatste maaltijd en daarna snel naar bed,want morgen heb ik de hele dag meetings en daarna is het tijd voor quads en een beetje hamstring om vervolgens naar een nieuwe shop opening te gaan.
Waarschijnlijk als ik daar vandaag kom weer een uur avond cardio.
Welterusten bitchessss
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
yooo bitch, leuk filmpje . Gelijk gemotiveerd door jou geraakt. Train je nog wel met andere mensen in je prep? Of gewoon 100% focus, kan ik ook begrijpen.
Zeker nu merk ik dat ik er veel aan heb om ook andere volledige ervoor te zien gaan tijdens een training.
De mensen waarmee ik veel omga merken ook dat ze een positieve invloed hebben op mijn trainingen en pushen mij daardoor harder.
Vandaag erg vroeg begonnen met werk en weer de hele dag meetings gehad waarbij ik nog geen 25% heb gekregen.
daarna quads gedaan met 3 collega's bij All Sports in Amstelveen en dit was ook weer een training waarbij ze mij echt aan het pushen en aanmoedigen waren.
Na de eerste paar sets voelde ik me moe en duizelig en dan blijven ze me pushen totdat we uiteindelijk allemaal een erg goede workout hebben gehad.
Smith machine split squats met de voorste been op een verhoging.
3 sets -10 reps
1 set - dropset x 4 waarbij de laatste een re
smith machine front squats
2 sets - 10 reps
1 set - dropset x 4 waarbij de laatste een rep out was tot aan partial failure.
DB squats SS walking lunges
3 sets - 10 reps / 20 stappen
leg extensions
3 sets - 15 reps
daarna meteen door naar een shop opening in de buurt van Utrecht en om 21:30 was ik thuis om meteen door te gaan voor een 30min stairmaster sessie.
Nu snel eten en naar bed!
Welterusten
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Nu mijn panga aan het eten en straks nog 45/60 min cardio.
super om te horen dat alles volgens plan gaat en je zelfs een cheatday weer mag hebben. Maar jij coacht/begeleid dus ook mensen? Wou dat ik die luxe had haha
Heej Talal,
daarna quads gedaan met 3 collega's bij All Sports in Amstelveen en dit was ook weer een training waarbij ze mij echt aan het pushen en aanmoedigen waren.
Na de eerste paar sets voelde ik me moe en duizelig en dan blijven ze me pushen totdat we uiteindelijk allemaal een erg goede workout hebben gehad.
Mag ik vragen wat voor een werk je doet? Aangezien ik regelmatig lees dat je met collega's gaat sporten..... ik heb helaas niet zulke collega's
I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Dag na junk sta je er altijd gruwelijk bij. Menselijk lichaam werkt zo mooi.
Tunnelvisie on
als je een tijd amper carbs eet en depleted bent en je jezelf daarna vol gooit met carbs dan vullen je spieren zich met glycogeen. daarom sta je er zo 'hard' bij
als je een tijd amper carbs eet en depleted bent en je jezelf daarna vol gooit met carbs dan vullen je spieren zich met glycogeen. daarom sta je er zo 'hard' bij
Dank je wel voor de uitleg. Wist ik echt niet....
Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment