Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by east1977 View PostGeeft niet doe ze ook weleens, omdat ik dan samen met mn vrouw ben ghehe
btw nice quads ik blijf voorlopig nog even in het licht lijkt het ook nog wat
Originally posted by inferno_0666 View PostKai Greene doet die wijvenoefeningen ook dacht ik.
Originally posted by Rickbeen View PostLijkt mij ook gaaf frankey!
@maarten, zieke strepen nicee
Originally posted by royesprit View Postga ik zeker volgens
Originally posted by quibus View Postlekkere beentjes heur....
Originally posted by GespierdeMug View PostMooie quads man, lekkere seperatie Kuiten lijken vanuit deze hoek wel een beetje 'klein'?
kijk maar eens naar enkel / kuitverhouding en de lijnen aan de zijkant.
het blijft iets waar ik hard aan moet werken,maar zoals Rene vorige ook al opmerkte dat ze goed in verhouding zijn. (breedte/separatie/ades ect)
liever aan kuiten moeten werken dan aan compleet achterlopende groepenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Je kuiten zien er inderdaad al goed uit, het is een beetje vertekend beeld op de foto.
Bij je rechterbeen(op de foto links )zie je dat goed.
Vind jij het niet lastig om je kuiten 'vol'te krijgen.
Van voren lijkt het bij mij aardig, maar de dikte van achter gezien is lastiger goed te krijgen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Lastig is het zeker,maar gewoon stug doorgaan met die krengen trainen.
Wat ik de laatste tijd merk is dat wanneer ik in fases de reps uitvoer ik ze beter voel.
Ook het wissen in volgorde en verschillende rep ranges / gewichten en daarbij trainen ik ze 2 tot 3x per week.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net nog even 30 min op de stairmaster gestaan op nivo 11/13 en het was weer zweten geblazen.
Heb maar eens mijn kuiten opgemeten en koud zijn ze 39cm op 80 kilo en 10.5%
Niks te klagen dusLast edited by Mvos; 05-03-2014, 20:28.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Zoals ik al zei: niets mis met jouw kuiten, zijn goed in verhouding. Werd naar aanleiding van jouw meting wel nieuwsgierig hoe groot mijn kuiten zijn. Was tussen 43 en 43.5 centimeter in. Maar met drie keer per week kuiten trainen gaan die van jou absoluut nog groeienMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Vvm is inderdaad niet veranderd en dat komt in dit geval door het eten van vrij "hoge" hoeveelheden ,zodat we qua voeding vol konden blijven trainen.
Het tekort was voor het grootste gedeelte ontstaan door cardio. (Wat voor mij dus werkt)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostVvm is inderdaad niet veranderd en dat komt in dit geval door het eten van vrij "hoge" hoeveelheden ,zodat we qua voeding vol konden blijven trainen.
Het tekort was voor het grootste gedeelte ontstaan door cardio. (Wat voor mij dus werkt)Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment