Klinkt als een perfecte dag
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Iron Mind View PostKlinkt als een perfecte dag
Originally posted by east1977 View PostWeltrusten alvast en trainse morgen. Doe je trouwens die 70 gram brinta gwn door je kwark ?
En net voordat ik naar bed ga gooi ik die paar happen kwark naar binnen.
Originally posted by Whahaha View Post2x op een dag trainen en dan nog eens zwaar?! Respect! Dat wordt heerlijk slapen.
Ook slaap ik nooit lang uit,maar gewoon relaxt liggen is meer dan genoeg.
Als ik wakker word wil ik er meestal gelijk uit ,omdat ik dan sneller in de gym ben.
De wekker (meestal een kleine man van 4 genaamd Miles) gaat eigenlijk altijd tussen 05:00 en 06:00 uur.
Het is maar net wat je gewent bent.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostIedere dag dat je mag en kan trainen is een perfecte dag
Nee,ik maak gewoon een schaal met brinta en water - paar gram kaneel er doorheen.
En net voordat ik naar bed ga gooi ik die paar happen kwark naar binnen.
Slapen is zo lekker! Zou het bijna een hobby noemen.
Ook slaap ik nooit lang uit,maar gewoon relaxt liggen is meer dan genoeg.
Als ik wakker word wil ik er meestal gelijk uit ,omdat ik dan sneller in de gym ben.
De wekker (meestal een kleine man van 4 genaamd Miles) gaat eigenlijk altijd tussen 05:00 en 06:00 uur.
Het is maar net wat je gewent bent.
En om 5/6 uur in de ochtend opstaan is voor mij echt killing. Ik las wel ergens dat om 6:00 je cortisol niveau het hoogst is.
Veel succes nog met trainen17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
Vandaag een extra armen dag met wat meer de nadruk op triceps.
Cgbp
X aantal wu sets
10 x 90
10 x 100
10 x 100
10 x 100
25 x 50
Overhead rope extensions
10 x 75
10 x 90
10 x 90
10 x 90 - zwaarder kon ik in mijn eentje niet in positie krijgen
Machine dips
4 x 10 x full stack
1 arm rope extensions
4 sets back to back 10 reps elke kant op 15 kilo
Standing db curls
4 sets - 10 reps - 18 kilo
High pully curls
4 sets - 10 reps - 25 kilo
Daarna 20 min LITTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Thanks Rick,
Nog een paar weekjes en we gaan bouwen.
Dat is iets waar ik echt naar het uitkijken ben,aangezien ik nu behoorlijk ecto begint te worden.
Nog een paar %tjes naar beneden en bouwen maarTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Rond de 13% - foto op pagina 1 was hoger - dus gokken op een foto heeft geen zin
Meeste op de onderrug en dat willen we even wat minder krijgen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostThanks Rick,
Nog een paar weekjes en we gaan bouwen.
Dat is iets waar ik echt naar het uitkijken ben,aangezien ik nu behoorlijk ecto begint te worden.
Nog een paar %tjes naar beneden en bouwen maar
Comment
-
Haha,volgens de bodynet stat politie ben ik een ecto.
Blijf daar altijd zo hard om lachen als iemand op stats reageert met "goede stats heb je"
Dat zegt echt geen drol over je fysiek - deze week ook alweer een paar keer gelezen.
En de invasie met achterlijk vragen is ook weer losgebarsten,maar de ongekookte rijst eten is wel een toppertje
Mijn Pa zei altijd tegen mij " doe nou maar normaal,dan doe je al gek genoeg"Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDat zeggen ze ook in mijn familie. Goed advies.
Originally posted by Protasius View Posteet je normale havermout of gewoon gemalen, en ben wel benieuwd hoeveel je daarvan op een dag weg eet/drinktTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment