Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weltrusten alvast en trainse morgen. Doe je trouwens die 70 gram brinta gwn door je kwark ?
Nee,ik maak gewoon een schaal met brinta en water - paar gram kaneel er doorheen.
En net voordat ik naar bed ga gooi ik die paar happen kwark naar binnen.
2x op een dag trainen en dan nog eens zwaar?! Respect! Dat wordt heerlijk slapen.
Slapen is zo lekker! Zou het bijna een hobby noemen.
Ook slaap ik nooit lang uit,maar gewoon relaxt liggen is meer dan genoeg.
Als ik wakker word wil ik er meestal gelijk uit ,omdat ik dan sneller in de gym ben.
De wekker (meestal een kleine man van 4 genaamd Miles) gaat eigenlijk altijd tussen 05:00 en 06:00 uur.
Het is maar net wat je gewent bent.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Iedere dag dat je mag en kan trainen is een perfecte dag
Nee,ik maak gewoon een schaal met brinta en water - paar gram kaneel er doorheen.
En net voordat ik naar bed ga gooi ik die paar happen kwark naar binnen.
Slapen is zo lekker! Zou het bijna een hobby noemen.
Ook slaap ik nooit lang uit,maar gewoon relaxt liggen is meer dan genoeg.
Als ik wakker word wil ik er meestal gelijk uit ,omdat ik dan sneller in de gym ben.
De wekker (meestal een kleine man van 4 genaamd Miles) gaat eigenlijk altijd tussen 05:00 en 06:00 uur.
Het is maar net wat je gewent bent.
Het effect van als je net wakker word is het lekkerste onderdeel van het slapen Ik zet altijd een wekker een uur en dan ga ik nog een uur liggen/hangen.
En om 5/6 uur in de ochtend opstaan is voor mij echt killing. Ik las wel ergens dat om 6:00 je cortisol niveau het hoogst is.
Veel succes nog met trainen
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Haha,volgens de bodynet stat politie ben ik een ecto.
Blijf daar altijd zo hard om lachen als iemand op stats reageert met "goede stats heb je"
Dat zegt echt geen drol over je fysiek - deze week ook alweer een paar keer gelezen.
En de invasie met achterlijk vragen is ook weer losgebarsten,maar de ongekookte rijst eten is wel een toppertje
Mijn Pa zei altijd tegen mij " doe nou maar normaal,dan doe je al gek genoeg"
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment