Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klinkt als een perfecte dag
    "Straight outta gym"

Comment

• Weltrusten alvast en trainse morgen. Doe je trouwens die 70 gram brinta gwn door je kwark ?
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• 2x op een dag trainen en dan nog eens zwaar?! Respect! Dat wordt heerlijk slapen.
        Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
          Klinkt als een perfecte dag
          Iedere dag dat je mag en kan trainen is een perfecte dag

Originally posted by east1977 View Post
          Weltrusten alvast en trainse morgen. Doe je trouwens die 70 gram brinta gwn door je kwark ?
          Nee,ik maak gewoon een schaal met brinta en water - paar gram kaneel er doorheen.
          En net voordat ik naar bed ga gooi ik die paar happen kwark naar binnen.

Originally posted by Whahaha View Post
          2x op een dag trainen en dan nog eens zwaar?! Respect! Dat wordt heerlijk slapen.
          Slapen is zo lekker! Zou het bijna een hobby noemen.
          Ook slaap ik nooit lang uit,maar gewoon relaxt liggen is meer dan genoeg.

Als ik wakker word wil ik er meestal gelijk uit ,omdat ik dan sneller in de gym ben.
          De wekker (meestal een kleine man van 4 genaamd Miles) gaat eigenlijk altijd tussen 05:00 en 06:00 uur.

Het is maar net wat je gewent bent.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
            Iedere dag dat je mag en kan trainen is een perfecte dag

Nee,ik maak gewoon een schaal met brinta en water - paar gram kaneel er doorheen.
            En net voordat ik naar bed ga gooi ik die paar happen kwark naar binnen.

Slapen is zo lekker! Zou het bijna een hobby noemen.
            Ook slaap ik nooit lang uit,maar gewoon relaxt liggen is meer dan genoeg.

Als ik wakker word wil ik er meestal gelijk uit ,omdat ik dan sneller in de gym ben.
            De wekker (meestal een kleine man van 4 genaamd Miles) gaat eigenlijk altijd tussen 05:00 en 06:00 uur.

Het is maar net wat je gewent bent.
            Het effect van als je net wakker word is het lekkerste onderdeel van het slapen Ik zet altijd een wekker een uur en dan ga ik nog een uur liggen/hangen.

En om 5/6 uur in de ochtend opstaan is voor mij echt killing. Ik las wel ergens dat om 6:00 je cortisol niveau het hoogst is.
            Veel succes nog met trainen
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Vandaag een extra armen dag met wat meer de nadruk op triceps.

Cgbp
              X aantal wu sets
              10 x 90
              10 x 100
              10 x 100
              10 x 100
              25 x 50

Overhead rope extensions
              10 x 75
              10 x 90
              10 x 90
              10 x 90 - zwaarder kon ik in mijn eentje niet in positie krijgen

Machine dips
              4 x 10 x full stack

1 arm rope extensions
              4 sets back to back 10 reps elke kant op 15 kilo

Standing db curls
              4 sets - 10 reps - 18 kilo

High pully curls
              4 sets - 10 reps - 25 kilo

Daarna 20 min LIT

Comment

• Gaat lekker buffel!
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Thanks Rick,

Nog een paar weekjes en we gaan bouwen.
                  Dat is iets waar ik echt naar het uitkijken ben,aangezien ik nu behoorlijk ecto begint te worden.

Nog een paar %tjes naar beneden en bouwen maar

Comment

• Hoeveel procent vetpercentage zit je nu ongeveer?
                    10/12 %?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Rond de 13% - foto op pagina 1 was hoger - dus gokken op een foto heeft geen zin

Meeste op de onderrug en dat willen we even wat minder krijgen.

Comment

Thanks Rick,

Nog een paar weekjes en we gaan bouwen.
                        Dat is iets waar ik echt naar het uitkijken ben,aangezien ik nu behoorlijk ecto begint te worden.

Nog een paar %tjes naar beneden en bouwen maar
                        ja jij zal vast op een ecto lijken pfffff mongoltje..misschien moet je wat meer ongekookte rijst eten daar wordt je groot en sterk van

Comment

• Haha,volgens de bodynet stat politie ben ik een ecto.
                          Blijf daar altijd zo hard om lachen als iemand op stats reageert met "goede stats heb je"
                          Dat zegt echt geen drol over je fysiek - deze week ook alweer een paar keer gelezen.

En de invasie met achterlijk vragen is ook weer losgebarsten,maar de ongekookte rijst eten is wel een toppertje

Mijn Pa zei altijd tegen mij " doe nou maar normaal,dan doe je al gek genoeg"

Comment

Mijn Pa zei altijd tegen mij " doe nou maar normaal,dan doe je al gek genoeg"
                            Dat zeggen ze ook in mijn familie. Goed advies.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• eet je normale havermout of gewoon gemalen, en ben wel benieuwd hoeveel je daarvan op een dag weg eet/drinkt

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                                Dat zeggen ze ook in mijn familie. Goed advies.
                                Oude gezegdes van de bloembollen generatie blijven het beste!

Originally posted by Protasius View Post
                                eet je normale havermout of gewoon gemalen, en ben wel benieuwd hoeveel je daarvan op een dag weg eet/drinkt
                                ik eet alleen brinta en op het moment is de 140 gram verdeelt over 2 momenten (ontbijt en als laatste maaltijd voor het slapen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X