Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoelang heeft die training geduurd zonder de cardio ?
dat volume , it works for chris jones and vince G .
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Om in te haken op dat leeftijds verhaal overigens , Maarten is al een heel eind , waar meeste gasten die kuren er nog niet zo uitzien. Heb laatst dan die flexcup gezien , nu weet ik van maarten dat hij daar niet aan mee wilt doen.. maar gewoon even om mijn punt te verklaren.
Daar liep er dus bijvoorbeeld 1 die had contact met guy, waar ik samen mee ging. Die zat op een lekkere dosis test tijdens z'n cut, 'om geen spiermassa te verliezen' .
In ieder geval het leek helemaal nergens op, zet dat naast maarten en die legt het af. Nou was dit maar een voorbeeld.. maar er zijn genoeg gasten te vinden op podium die stijf staan van de test waarvan je je afvraagt of ze eigenlijk wel trainen om het zo maar te zeggen.
Die maarten haalt het wel. Z'n toewijding is er goed genoeg voor en z'n kennis ook
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Eerst om 06:00 cardio gedaan voor een uur.
Daarna een heerlijke volle drukke werkdag gehad waar alle "problemen" 1 voor 1 opgelost werden.
Na werk meteen door naar de gym voor een heerlijke extra training voor kuiten/onderarmen/abs.
Vooral onderarmen ging erg lekker en het was de eerste training waarbij ik (bijna) geen last had van mijn compleet verneukte tennis/golf arm.
Als ik dit vergelijk met een paar weken voor de kerst waarbij ik niet eens een schijf kon oppakken is dit een erg snelle genezing en heeft mijn aanpak voor mij iig goed gewerkt.
Toen naar huis voor 2 maaltijden en als laatste een graveshift cardio sessie gedaan van 60min.
Gevolgt door een heerlijke douche en bnnen 5 min lag ik heerlijk te slapen,..top dag!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Vandaag was het weer heerlijk wakker worden met veel zin in mijn nuchtere maag cardio!
Nog voor de wekker uit mijn bed gerold en om 06:01 zat ik voor 60min op mijn fietsje Randy's Wending Rescue te kijken #shitjustgotreal
Daarna snel mijn ontbijt en maaltijd 2 erin geramd en een lekkere werkdag gehad die zo voorbij was.
Daarna meteen door naar de gym om samen met Lisanne en rugtraining te doen.
Training ging erg lekker met bijna alles in superset.
BOR - overhand / underhand / anderhalve reps / 4 sec negative reps.
6 sets - 10/15 reps - hoogste gewicht was 110 kilo
Incline behind the neck wide grip pulldowns - zo'n fijne oefening!
4 sets - 10 reps - full stack + 24 kilo DB
Superset v bar pull downs / deadstop speed db rows
4 sets - 5 reps - 105 kilo / 40 kilo db
1 sets - 10 reps - 75 kilo / 40 kilo db (geen deadstop)
Superset t bar rows / straight arm pull downs
3 sets - 10 reps
Superset rope seated rows / v bar high stretch rows
3 sets - 10 reps
Superset hyper extension / ez bar low stretch rows
3 sets - 10 reps
We waren iets langer dan een uurtje bezig en zweten als een malle
Straks nog even terug voor een avond cardio sessie.
Voeding zit op ongeveer 3400 kcals en het gewicht blijft gelijk,maar het vet blijft eraf gaan.
Morgen voor het eerst samen met Jerry trainen voor zijn Arnold prep waarbij we schouders en hamstrings gaan doen.
Uurtje cardio zit er alweer op.
Nou ja "alweer" dit was wel even een zware ,want de minuten leken soms wel erg erg lang te duren.
Verstand op 0 en blijven trappen.
Nu nog een berg kwark en 150 gram koolhydraten wegwerken en slapen
Goed dat je de discipline hebt om steeds die cardio te doen. Ikzelf heb net voor het eerst sinds hele lange tijd cardio gedaan. Half uurtje hardlopen op rustig tempo. Was heerlijk.
Eet smakelijk!
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Net terug van een schouder / hamstring training samen met Jerry als voorbereiding voor de Arnold classic.
We begonnen iets voor 21:00 en aangezien de gym om 21:00 dichtgaat hadden we de hele gym voor ons alleen.
We gingen er vol tegenaan met weinig praten ,maar alleen elkaar pushen en elkaar helpen bj de laatste reps
Seated shoulder press
4 sets - 10 reps - max 36 kilo DB's (DB aanraken op zijkant schouder)
Wide grip upright rows
4 sets - 10 reps - max was 40 kilo (proberen om pauze bovenin te doen)
Laying row machine - rear delts
4 sets - 10 reps
Cable side raises
4 sets - 10 reps
Goodmornings
4 sets - 10 reps - max was 50 kilo
Standing leg curls
4 sets - 10 reps
30min cardio.
Erg goede en lekkere training en erg inspirerend om met iemand van zijn nivo te trainen!
ben wel eens benieuwd hoe die jerry zijn fysiek is
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment