Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rickbeen View Post
    Hoe denk jij hier verder over maarten?
    Tja,ligt er een beetje aan over welk vet we uiteindelijk praten en in het beeld dat je laat zien zit natuurlijk ook een berg water manipulatie wat de hardheid (dus het droger ogen) ten goede komt

Originally posted by NickP View Post
    OT: Ik heb bij 10% niet de gedachte dat iemand wedstrijdklaar is. rond de 7/8% denk ik dit wel. en lager natuurlijk
    Bij 7/8% ben je die "hij is nog 3 weeks out" gast en dat wil je niet

Originally posted by Nocerino View Post
    Vind dat je er baas uitziet man
    thanks noccie en succes met je cut.

Maar ontopic - denk men hier dat 10% eruit ziet als wedstrijd klaar,zoals de quote?
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
      Ik vind het interessant hoe laag iemand in lichaamsvet kan zakken. Laatst kwam het onderwerp bij ons in de les aanbod tijdens voedingsmiddelenleer. De beste man is expert in voeding en het menselijk lichaam. Op een gegeven moment vroeg hij wat het laagst is wat iemand kan zakken in lichaamsvet. Ik zei rond de 3% is toch het laagst wat ik denk dat mogelijk is. Hij ontkende dat en zei dat 6% het laagste is wat mogelijk was. Toen ik hem vervolgens deze foto van David Henry liet zien op de Mr Olympia in 2013

vroeg ik hem wat dan zijn vertpercentage was aan de hand van deze foto. Hij benoemde dit rond de 5,5 a 6%. Wij hebben hier denk ik een andere mening over, maar hij zei dit aan de hand van onderzoeken door een onderwaterweegmethode waarin door middel van waterdruk het vetpercentage zeer precies gemeten kon worden. Toch denk ik dat zij nog nooit de kans gehad hebben om een persoon zijn vetpercentage te meten die onder de 5% zat. Als je al ziet dat de man uit I want to be like that guy rond de 6% naturel denk ik zelf dat het zeer zeker mogelijk is om rond de 3-4% te komen. Hoe denk jij hier verder over maarten?

Je weet dat je essentiële vetten al minimaal 3% zijn? Als je op de 3% zit heb je dus geen visceraal vet, subcutane vetten etc.
      Dus ik denk niet dat deze op 3-4% staat. Dat is praktisch bijna onmogelijk. Zal eerder rond ~5-6 liggen lijkt me.

Comment

• Mvos, ik denk trouwens dat rond 7-8% wedstrijd klaar is maar je zegt zelf al dat dat nog te hoog is haha.

Comment

• Dat is inderdaad nog te hoog,want de getaloen die men noemt 3/4 a% zijn niet eens meer te meten en zijn blote oog metingen.
          zo laag mogelijk vet met vooral het correct manipuleren van onderhuids water geeft dat beeld.

Ben je waterig en glad met hetzelfde VP ben jij nog steeds de dikke.

dan ben ik ook wel benieuwd dat wie 7/8% wedstrijd klaar is daarbij komt?
          Last edited by Mvos; 03-04-2014, 18:40.

Comment

• Daarom zal ik nooit aan een wedstrijd mee doen heb de wilskracht niet om zo laag te kunnen, ook niet de ambitie. Maar respect voor degene die dat wel hebben ben er nu wel achter dat het zware weg is.
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Dit komt anders aardig dicht in de buurt van niet te meten huidplooien

Frank McGrath Insane Vascularity - YouTube

Over wedstrijdshape gesproken.

Er blijft dan enkel nog visceraal vet en essentiele vetten over. Subcutaan is zowat verdwenen bij zulke fysieken.
              "Straight outta gym"

Comment

• Waar ik train werkt ray simmon, die zegt zelf op 3% vet te staan wedstrijdklaar, hij heeft op ze donder dan ook inderdaad geen vet meer zitten, dus blijft er alleen wat orgaanvet over.
                Op basis daarvan denk ik dar 3/4/5%wedstrijdklaar is waarbij 5 wel echt de max is en de rest moet kloppen anders kun je niet winnen.
                ik ben nu behoorlijk vet aan het verliezen maar ben al paar keer door de 12% heengegeaan haha, nu maar eens echt doen, ray meet van de week me vet ben wel heel benieuwd wat het echt is

Comment

• Ray is in NL zeker een perfect voorbeeld wat wedstrijd droog betekend.
                  Super fysiek!

Comment

• Ja ik train ook af en toe met hem...das minder leuk, hij is niet zo aardig hehe, vorige keer moest ik gewoon zitten op de wc was bang dat ik anders in de gym zou kotsen haha.

Comment

• vandaag uiteraard ook weer wezen trainen en het was schouders / hamstring tijd.

standing millitary press
                      10 x 40
                      10 x 50
                      10 x 60
                      05 x 70
                      05 x 75 - en toen zat alles stampvol en pijnlijk.

behind the back cable side raise & 10 sec band holds
                      4 sets - 10 reps - gewicht opbouwend naar 25 kilo

bent over db rear delts & band rear delts
                      4 sets - 10/10 reps

Plate front raises
                      3 sets - 10 reps - 15 kilo schijf

standing leg curl
                      4 sets - 10 reps

seated leg curl
                      3 sets - 10 reps
                      1 sets - 21en

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                        Dit komt anders aardig dicht in de buurt van niet te meten huidplooien

Frank McGrath Insane Vascularity - YouTube

Over wedstrijdshape gesproken.

Er blijft dan enkel nog visceraal vet en essentiele vetten over. Subcutaan is zowat verdwenen bij zulke fysieken.
                        Nog even hierover: Lyle McDonnald schrijft dat visceraal vet bij personen onder de 15% zo goed als verdwenen is?

Comment

• Ik bedenk me net dat je vetpercentage relatief is aan je lichaamsgewicht (duh). Iemand die (ik noem maar wat) op 5% staat en bijvoorbeeld 100kg weegt, heeft evenveel vet als iemand die op 8% staat en 62,5kg weegt. In welke mate heb je dan extra lichaamsvet nodig (visceraal vet en essentiele vetten) als je groter/zwaarder bent?

Btw vossie, ik zag dat je vrouw 100% biologische pindakaas at? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb zelf eens pindakaas gemaakt, is heel simpel! Haal een paar rauwe, gepelde pinda's (met/zonder vlies), gooi ze in de blender en na eventjes wordt het gewoon vloeibaar en smeuĂŻg Kan je er ook nog olie/zout/andere dingen naar wens bijgooien als je wilt

Gezonder en schoner kan bijna niet
                          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• @mug

Ik had het net gevraagd en haar antwoord was letterlijk
                            "i know it's better,but i can't be fucked making it"

Comment

• Ochtend training borst/ biceps / triceps.

Flat BB press
                              10 x 50
                              10 x 80
                              10 x 100
                              03 x 120 - soepel
                              01 x 130 - soepel
                              05 x 120 - soepel

Zelfvertrouwen / contractie / techniek worden steeds beter en de reps steeds vloeiender.

Incline bb press - paused reps
                              10 x 70
                              05 x 100
                              15 x 70

Floor press - 3d smith machine - 2/3 paused onderin / explosief drukken
                              10 x 50
                              10 x 50
                              10 x 50

Seated 1 arm db extension
                              3 sets - 10 reps

Bw dips
                              4 sets - 10 reps

Crossbody hammer curls
                              4 sets - 10 reps

Seated db curls
                              4 sets - 10 reps

Nu nog 2 maaltijden erin en dan een rug training mer lisanne,waarbij de focus op langzame contracties ligt met hogere reps. (Veel kabel werk)

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                @mug

Ik had het net gevraagd en haar antwoord was letterlijk
                                "i know it's better,but i can't be fucked making it"
                                Dat is een goede instelling, niet waar vossie?

Al denk ik dat er vast wel mogelijkheden zijn he.he.he
                                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X