Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
fuck man , ik weet niet hoe het bij de rest zit . maar als ik dat filmpje zie krijg ik een enorme zin om te trainen
Gaat lekker man
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Hey topper ziet er echt top uit al man !!! JE gaat 1e plek pakken man ik weet het zeker Mooi filmpje nog maar 6 weken man zo voorbij
Bedankt Frankey!
Het zijn dit soort reacties van jullie die ik enorm waardeer en daardoor nog harder mijn best wil doen.
Ik ben echt blij met jullie steun.
Goed om te zien dat er op BN ook zoiets kan ontstaan en dat zelfs bijna de hele eerste rij door BN ingenomen word!!
Gisteren bij Jerry geweest voor mijn meeting en training / posing.
Meting was weer uitstekend met weer een aantal mm weg op mijn rug / buik.
En langzaam aan kruipen we richting de 5% waarbij mijn gewicht erg stabiel blijft.
Omdat alles stabiel blijft en mijn vp langzaam,maar snel genoeg daalt blijft alle massa zitten en komen de aders / strepen en lijnen overal keihard door.
Training was lekker en ben erg blij met Jerry zijn steun en vooral toewijding om mij te blijven pushen en 24/7 tijd voor me te hebben en naar mij te luisteren.
Daarna 30min poseren waarbij we allebei erg tevreden waren met de vooruitgang dat we besloten hadden dat het een cheat dag mocht worden en dat ik die erin mag houden tot 3 weken voor de wedstrijd
Dus gisteren even los gegaan en vanmorgen wakker geworden met overal aders en een retestrakke huid.
2 stokbroden met ei / bacon / hagelslag
4 twixen
1 grote verkade reep
6 redbull suikervrij
2 grote patat pinda
1 broodje frikandel mayo
500 gram mega burger
6 ltr cola zero
grote bak mona choco mouse
4 blikken tonijn
Vandaag weer strak aan mijn schema met 50gram carbs ,maar ik zit nog zo vol dat zelfs dat al teveel is.
Vanavond in Amstelveen trainen en als ik thuis ben nog 45min cardio.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Die filmpjes zijn leuk om te zien! en zoals ruhl al zegt tunnelvisie on!
Thanks Wes,
Tunnel visie is inderdaad iets wat nu begint te spelen ,maar als ik thuis ben gaat de kleine man voor alles!
5 min nadat ik hem naar bed breng slaap ik zelf ook
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Had graag willen kijken maar helaas is het bij ons altijd kiezen of delen wat betreft financieën en ik wil ook graag naar de Meet, maar nevertheless supporter ik je nog steeds en lees ik altijd mee.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Had graag willen kijken maar helaas is het bij ons altijd kiezen of delen wat betreft financieën en ik wil ook graag naar de Meet, maar nevertheless supporter ik je nog steeds en lees ik altijd mee.
Thanks Martijn,
Je moet wel zeker naar de meet komen!!
Altijd cool als je erbij bent!
hahaha die cheat, man dat krijg ik in een week nog niet op.. Nee dat is onzin.
Ook al zonder spiegel geposeerd? Ben benieuwd wat de ervaringen en feedback van Jerry was namelijk?
Die cheat was te goed
Poseren doen we bijna alleen zonder spiegel en dan passen we dingen aan met de spiegel,zodat ik de veranderingen lan zien.
Om eerlijk te zijn maken we bijna geen veranderingen op mm werk na.
Vanaf volgende week gaan we de poseer ronde oefenen.
Muziek en 90% van de routine heb ik al af en ben er zelf redelijk tevreden over ,maar die gaan we tot in de puntjes oefenen.
poseer nu elke ochtend mijn verplichte poses en in de avond mijn routine en verplichte poses.
Tering nu al bijna op de 5%... dus moet je niet zorgen dat je zo blijft tot 2 weken van te voren en dan de laatste 2 eraf werken ? anders ben je toch veel te snel klaar of zie ik het niet goed (nog leek in dit he)
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment