Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zit ook niet bij zo'n hardcore gym, maar praat wel tussen de sets door.
    Mijn concentratie tijdens de sets lijdt daar niet onder en ik vind het wel leuk om anderen wat uit te leggen of voor te doen.

Wel vind ik het super irritant als mensen tijdens de sets tegen me gaan praten of gaan lopen geinen, maar dat weten ze inmiddels wel.

Individuele teamsport toch?
    Last edited by rain; 26-10-2014, 14:38.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hele week super druk geweest met een project op werk van smorgen vroeg tot aan nacht werk.

Vandaag voor het eerst weer wezen trainen deze week en alles klaar gemaakt voor het weekend ,want dan begint mijn prep voor de ironman officieel.

Dan hebben we nog 6 weken om helemaal in shape te komen.
      De laatste weken rust hebben me wel goed gedaan,maar alles begint nu weer te kriebelen om structureel weer aan de gang te gaan en vol op het eind doel of.

Ik wist dat deze drukke week er met werk aan zat te komen ,dus de planning komt nu eigenlijk goed uit.

Vandaag triceps / biceps en cardio gedaan.

v bar push downs
      3 sets - 10 reps
      1 set - 100 reps per 10 verlagen van gewicht

1 arm cable extension
      4 sets - 10 reps

Incline DB skull crushers
      4 x 10

seated db curls
      4 x 10

1 arm cable curls
      3 x 10
      1 x 50 - rest / pause set

db concentration curls
      4 x 10

Daarna 60min op de fiets gezeten.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• succes weer!
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Goodluck weer maatje!
          Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Succes weer kerel met je prep, aan je dedication zal het niet liggen.
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
              succes weer!
              Originally posted by weslleyy View Post
              Goodluck weer maatje!
              Originally posted by Rickbeen View Post
              Succes weer kerel met je prep, aan je dedication zal het niet liggen.
              Bedankt allemaal, ik moet zeggen dat het gevoel even "weg" was maar nu de tijd begint te dringen heb ik er alweer super zin in.

Morgen met Jerry de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i zetten en gaan!

Comment

• Lekker bezig.

Onderarmen doe je nooit apart?

ook uur op de fiets. Damn man, staan er nog niet genoeg lijnen in je wheels?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Bedankt grote vriend,

Nooit genoeg lijn in de quads

Onderarmen / kuiten / abs doe ik altijd over bij en tussendoor een paar keer per week,maar ik log die eigenlijk nooit.

Vandaag bv 6 sets bb wrist curls (front/back) voor mijn onderarmen.

Comment

• Knallen maat, stay dedicated!! You can do it
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Gaat goed komen man.

Ben benieuwd naar jouw nieuwe plannen en doelstellingen!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        Gaat goed komen man.

Ben benieuwd naar jouw nieuwe plannen en doelstellingen!
                        kusje xx

Comment

• Jobr heeft elke week nieuwe plannen volgens mij hahaha.

Lees nog steeds mee alleen ook druk druk.. ben benieuwd hou je er nu bij ko.t te staan.

X
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            Jobr heeft elke week nieuwe plannen volgens mij hahaha.

Lees nog steeds mee alleen ook druk druk.. ben benieuwd hou je er nu bij ko.t te staan.

X
                            Ik bepaal mijn huidige plannen niet, oke we gaan offtopic

Comment

• succes met de voorbereiding!!!
                              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                                X
                                Deze prep wat andere dingen doen als de vorige,dus ik ben ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
                                Daarna kunnen we een analyse maken wat er bij mij beter werkt en dat weer als basis voor de volgende te nemen.

Originally posted by jobr View Post
                                Ik bepaal mijn huidige plannen niet, oke we gaan offtopic
                                Niet?

Originally posted by leandero10 View Post
                                succes met de voorbereiding!!!
                                Bedankt maat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X