Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net met lisanne in Klaverstede (Schiedam) wezen trainen en wat goede gesprekken gehad mbt onze gym.

We hadden schouders / hamstrings gedaan en de pomp was weer zo heftig dat ik na elke set 5min van de pijn rond liep te springen

Seated press - Was een merk wat ik niet kende waarbij je helemaal mee bewoog en plate loaded was.
    6 sets - 15/10/5 reps

front raises met een triceps bar
    4 sets - 10 reps - licht gewicht en 3/4 reps - branden als de neten.

Machine side raises ss db power partials
    4 sets - 10/10 reps

Reverse pec deck ss face pulls
    4 sets - 10/10 reps

DB shrugs
    1 sets - 6 DB's - aflopende set tot failure.

Standing leg curls
    6 sets - 10 reps

seated leg curl
    1 set - 100 reps - rest pause set

DB sldl
    4 sets - 10 reps

Daarna alle apparatuur afgelopen en getest wat ons weer wat interessante info gaf mbt de keuzes voor onze gym.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Waar blijven de vids bro?

Welk merk machines heeft je voorkeur? Hammer strenght?
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Die apparaten waar je meebeweegt hebben wij nu ook.. Vind je dat fijne apparaten?
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Niet?

Half
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
            Waar blijven de vids bro?

Welk merk machines heeft je voorkeur? Hammer strenght?
            Vanaf volgende week begin ik weer met videos ,omdat mijn prepe dan weer in volle gang is

Een mix van goede apparatuur heeft mijn voorkeur,maar er zijn een x aantal HS spullen die ik echt wil hebben.
            Panatta vind ik ook super.

Originally posted by Rickbeen View Post
            Die apparaten waar je meebeweegt hebben wij nu ook.. Vind je dat fijne apparaten?
            Ligt eraan welk merk je hebt.
            Bij ons in de gym zijn ze er van hoist en daar zitten een paar fijne,maar ook een paar verschrikkelijke tussen.
            Degene van vandaag kende ik helemaal niet,maar buiten de shoulder press om (die best ok was) vond ik de rest niet fijn.

Originally posted by jobr View Post
            Half
            of helemaal niet

Comment

• Precies die borst van holst zijn Nice maar sommige van rug en benen bagger. Mooie mix is het beste maar dat gaat vast goedkomen.

Echt kloten die pomp he, bij mij werkt wat meer rust tussen de set.
              Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                Precies die borst van holst zijn Nice maar sommige van rug en benen bagger. Mooie mix is het beste maar dat gaat vast goedkomen.

Echt kloten die pomp he, bij mij werkt wat meer rust tussen de set.
                Sommige hoist apparaten lopen voor geen meter ,maar bv die leg curl vind ik weer super fijn.
                Voor onze gym gaan we voor een mix van alles wat wij fijn en nuttig vinden.

Hammer strenght / lifefitness / panatta / westside BB / Cybex / texas BB zal er in ieder geval te vinden zijn.

Comment

• Ligt het aan mij of train je ook overal?

Succes met de voorbereidingen!

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
                    Ligt het aan mij of train je ook overal?
                    Succes met de voorbereidingen!
                    Bedankt maat,..

Ja ik train eigenijk overal waar ik kan of waarvan ik lees/hoor dat het goed is.
                    De training van gisteren had alleen te maken met wat afspraken die we hadden voor onze gym.

Vandaag 6 weeks out en we gaan zo weer met z'n alle richting Fitness Boulevard om te trainen / cardio en de eerste cursus dag voor "how the human body works" te doen.

Word weer een gezellige dag!

Comment

• Leuk cursus volgen althans als het over een interessant onderwerp gaat. Heb echt zin in de de meet ik heb buiten mn gezin en trainen niet zo heel veel andere dingen dus kijk hier echt naar uit.
                      Mss niet goed opgelet maar wat is de volgende wedstrijd van Lisanne?
                      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Lisanne zal de flexcup masters doen ,waarbij ze als ze zich kwalificeerd meteen internationaal kan gaan.
                        Bewuste keuze om de masters te doen ipv de lengte klasse.

5 weeks out

Leuk om te horen dat je zoveel zin heb in de meet!

Tijdens de meet zal je een gedeelte van deze cursus (die 6 weken in totaal is) krijgen.

fijne dag M.

Comment

• Vandaag begonnen met mijn prep en de eerste vis dag zit er alweer bijna op

Rug / triceps gedaan en cardio.

Smith machine rack pull
                          4 sets 5/10 reps opgebouwd naar 260 kilo

Narrow grip pull down - omgekeerd zitten en achterover leunen
                          4 x 10

Wide grip pull downs
                          4 x 10

One arm machine row
                          4 x 10

Smith machine shrugs
                          6 x 20/15/10

Smith machine incline cgpb
                          4 x 10 - opgebouwd naar 110 kilo

Incline db skull crushers
                          4 x 10

Rope push down
                          3 x 10
                          1 x 10/10/10/10/ failure drop set

Daarna 20min cardio

En vandaag was de eerste cursus dag en dat was erg interessant ,omdat hij vanuit 18 jaar BB ervaring verteld word en alle onderdelen bevat en bespreekt.
                          Vandaag ging het over trainingen - spiervezels / groepen indeling / cardio en schema's maken.

Was top!

Comment

• Wij hebben ook hoist apparaten idd.. Heb ze nog niet uitgeprobeerd
                            Mooi dat die cursus tof was, leek mij ook erg gaaf maar was helaas te ver weg en op zaterdag.. Hoop dat hij het een paar jaar doordoet dat doe ik hem ook een keer

Wederom succes deze prep kerel
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• April staat er weer 1 op het programma en we zullen ze ook gaan verdelen over FoxGym en FitnessBoulevard in 2015.

Comment

• Vanmorgen vroeg voor het eerst bij F4F wezen trainen,want onze gym is overgenomen door dat gespuis

Liepen meteen allemaal curlboys rond die ik nog nooit gezien had en dat zal vanaf nu wel de norm zijn.
                                Gelukkig binnenkort toch mijn eigen gym

Flat bench
                                10 x 100
                                10 x 120
                                10 x 130
                                05 x 140
                                03 x 150
                                01 x 160

hammer strength incline press
                                10 x 80
                                10 x 100
                                10 x 110

cable cross
                                4 x 10

seated hammer curl
                                4 x 10

standing db curl
                                4 x 10

Daarna 30min cardio

Eenmaal thuis gekomen snel gegeten en naar onze gym voor een afspraak met Piponld.
                                Erg leuk en goed gesprek gehad en soms heb je mensen het idee dat je ze allang kend en dat gevoel was erg aanwezig.
                                Was leuk om je te ontmoeten en samen aan de slag te gaan!

Daarna de rest van de middag een muur eruit gesloopt en die had weining zin om gesloopt te worden ,..k*tding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X