Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dus jij denkt dat ik smorgens voor de kast ga staan en denkt bij mezelf "uhm laat ik een lekker strak t shirt aandoen ,zodat alles er mooi doorheen komt ,zodat ik stoerder op een filmpje sta"
#beetjegayisok
Euh, ja!
Jij bent toch mooi boy?
Dus hup aan die legging en trainen.
haha, lis heeft gisteren een heel kleding pakket van XXL gekregen ,dus misschien dat ik daar een legging en sporttop voor je aan kan doen,..geile rukbeer
Leuk filmpje Maarten.
Heb vanaf 2 weken terug alles vaag bijgehouden, met meerdere logs zo....
Maar het gaat weer lekker zo te zien.
Hoe gaat het nu m.b.t je onderrug klachten? En hoe heb je deze verholpen? Rust/middelen?
Rug klachten zijn helemaal weg.
Het was vooral het vocht dat allemaal ik mijn onderrug zat icm de flinke gewichtstijging die voor problemen zorgde.
na wat extra cardio en weer strak op dieet is dat weer weggetrokken evenals mijn pijn.
Nice Vid Maarten. Heerlijk hoe die dedication van jullie overkomt naar mij (ons).
Keep it up to the next game...
Bedankt mannen,
We blijven lekker doorgaan met hetgene wat wij leuk vinden en voldoening uithalen.
Het is erg druk met vooral zaken voor de gym te regelen ,dus voor ons gevoel lijkt de focus iets minder dan de vorige wedstrijd,maar we houden ons strict aan onze schema's.
Gaat allemaal lekker dus.
Gisteren geen training gehad ,maar wel mijn ochtend en avond cardio gedaan.(2x60min)
Vanmorgen weer 60min cardio en straks trainen en vanavond naar Jerry.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Niet omdat ik denk dat HIIT niet goed is ,maar om HIIT effectief te maken moet het intensief zijn en met mijn lage voeding ,vermoeidheid en ook overal gewicht is HIIT niet te doen op een intensiteit die werkt.
Als je een goede uithoudingsvermogen hebt en meer atletisch gericht traint en dus niet een berg massa meesjouwt is het zeker top om voor een korte periode te doen.
BB gaat natuurlijk om een "groot" fysiek te creeren en die combi met een goede conditie is vaak erg ver te zoeken.
De MAP mannen bij ons doen weleens HIIT ,maar de rest doet LIT.
borst / biceps ging weer erg lekker en vergeleken met vorig keer 5 weeks out blijft mijn kracht nu voor mijn gevoel meer op nivo.
Flat Bench
10 x 100
10 x 110
10 x 120
08 x 130
05 x 140
incline around the wordl flyes
4 sets x 10 + 5 flyes - halve reps onderin.
Incline hammer grip cable press
4 sets - 10 reps
Voelde goed en vooral de laatste sets met 55kilo per kant was goed zwaar om de kabel stabiel te houden.
Cable cross
4 x 10
rope chest pull downs
2 sets - failure.
ez bar cable curls
4 x 10
high pulley curls
7 x 10 - FST7
seated db curls
4 x 10
cross body hammer curl
4 x 10
reverse cable curls ss smith machine wrist curls.
4 x 10/15
Daarna weer een uur cardio waarbij de grens een beetje dichtbij kwam.
Tijd om een paar maaltijden erin te duwen dus.
Straks naar Jerry voor een training/meting/posing/cardio sessie.
Nog maar 4,5 week ,dus tijd om te pushen!
60 min ochtend cardio - check
training - check
20min cardio na de training - check
60min avond cardio - nog op het programma
Gisteren besloten dat we echt vaart moeten gaan maken ,omdat we verwacht hadden dat we al wat verder zouden zijn.
Geen man overboord,maar gewoon alles een paar tandjes hoger zetten.
Gelukkig ken ik mijn lichaam goed genoeg en wat hoger in de kcals blijven,maar meer cardio werkt voor mij beter dan "te" laag in de kcal,oftewel min. 2 uur cardio per dag. [sarcasmemodusaan] yeahhh [sarcasmemodusuit]
Voeding van vandaag is vis / eieren / asperges en wat cashews
machine shoulder press - omgekeerd zitten
3 x 10
cable upright row
3 x 10
standing side raises ss machine side raises - holds + partials
4 x 10/rep out
face pulls
3 x 10
BB shrugs
5 sets - 20/10 reps
SLDL
4 x 10
Standing leg curl
4 x 10
Seated leg curl
2 x 10
machine leg press toe raises
4 x 10
poehh... 2 uur cardio per dag! je moet er wat voor doen
iedere prep is anders en wat de vorige keer werkte kan de volgende keer niet werken.
Anders zou er wel 1 formule zijn waar iedere wedstrijdklaar mee zou komen.
Maar dat zijn ook weer de dingen die het interessant maakt.
Ik reageer bv compleet anders op pasta / rijst / zoete aardappels tijdens de laatste weken van een rep.
Dan merk je pas hoeveel verschillende soorten voeding en timing ervan belangrijk is.
Uiteraard hebben we het dan over wedstrijdfysiek vet percentage's.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment