Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Iron Mind View Post
    Ah vet, man. Ik zou graag meer feesten willen bijwonen, maar ik moet altijd selecteren voor de festivals. Het geld groeit me niet op de rug, helaas als arme student eh.

Ben je er dit jaar ook bij dan? Ze hebben slecht weer opgegeven, maar ik hoop dat het meevalt morgen!
    Nee morgen ga ik naar Kingsland toe. Weersvoorspelling is wel goed verbeterd hoor. Blijft zo goed als de hele dag droog morgen.

Haha tja, het student zijn heeft ook zo de nodige voordelen
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
      Nee morgen ga ik naar Kingsland toe. Weersvoorspelling is wel goed verbeterd hoor. Blijft zo goed als de hele dag droog morgen.

Haha tja, het student zijn heeft ook zo de nodige voordelen
      Ah, beter man. Ja, lastig kiezen tussen al die festivals op dezelfde dag eh

Haha, zeker weten. Ik heb niks te klagen hoor in principe hoor. Lekker 5x per week kunnen trainen etc.
      "Straight outta gym"

Comment

• Gisteren Beat The Bridge. Lekker weinig gegeten dus, vrij bewust. Ik wilde eens wat minder eten, omdat ik behoorlijk "gek" werd van dat vele eten.

Resultaat gelijk zichtbaar op de weegschaal, maar goed. Lekker boeiend. Vandaag weer de nodige kcal erin gooien en weer op schema.

Verder Mcvk nog gezien met z'n gymbuddy, waar je elkaar al wel niet allemaal tegenkomt.

Was weer een mooi feestje, maar het was toch wel wat fris in de avond voor de korte broek. Ik zag dat het 4-5 graden was toen ik weer in de auto stapte. Ik ben normaal geen koukleum, maar die temperatuur verklaarde het wel . Blij dat ik een jas ook mee had!

Gisteren dus niet getraind vanwege Koningsdag, dus vanavond wel trainen i.p.v. rustdag.
        "Straight outta gym"

Comment

• Datum: 28 april 2015

Week 13 bulk

Full-body/deadlift/bench dag
          Rust: 2-3 minuten
          Trainingsduur: +/- 1,5 uur

Deadlift (3 minuten)

3 x 4 190kg
          Voelde allemaal rete zwaar aan. Doel was 3 x 4-6 190kg

Bb bench press (3 minuten)
          1 x 4 105kg
          1 x 2 105
          1 x 3 105kg
          1 x 4 105kg
          1 x 3 105kg
          1 x 5 100kg
          Dit leek helemaal nergens op dan 2 reps dan maar 3. Ik zat er totaal niet lekker in. Doel was 5 x 4-6 105kg

Incline db press (2 minuten)
          1 x 6 38kg ea (1/1/1)
          2 x 5 38kg ea (1/1/1)
          3 x 8-10 20-22kg ea (1/2/4)
          1 x F 14 (1/2/1-4) + partials

Pull up (2 minuten)
          1 x 12 bw (1/2/2)
          2 x 8 bw (1/2/2)

T-bar Row machine (2 minuten)
          3 x 8-10 60kg (1/1/1-2)

Commentaar:
          Deadlift voelde erg zwaar. De bench ging ook ruk. Ik had weer die dunnere stang en ik voel dat dat een stuk meer stress voor mijn polsen veroorzaakt dan de dikkere stang. Ook een stuk minder “zeker” qua gevoel bij het unracken etc. Gewoon niet meer deze stang pakken om mee te benchen, maar het was rete druk en er waren amper stangen. Ik had die stang ook voor de deadlift, dus misschien was dat ook wel minder ideaal zo’n dunnere stang.

Het was deadlift dag volgens mij, want iedereen was bezig. Met enige moeite mijn schijven bij elkaar kunnen graaien.

Een typische “karakter bouw” training, want het ging ruk. Maar er simpelweg maar niet proberen het beste voor die dag van te maken zou het enkel nog meer ruk gemaakt hebben, dus maar eruit geperst wat erin zat voor die dag. Misschien toch het festival van de dag ervoor met het te weinig eten etc. wat er stiekem een beetje ingehakt had.

Vandaag dus geen rustdag, maar vanavond weer delts, hams en kuiten. En licht squatten. Eens kijken of de overhead press wil vanavond.

Verder nog wel iets leuks. Er waren strongmen/powerlifters aan het trainen. Waren deficit deadlift aan het doen een paar deden 250kg voor reps, dafuq. Er imposant om te zien, stelletje beesten. Daarna deden ze nog 60-80kg barbell curls.

Leip hoor

Iig blij dat er dus een hoop serieuze gasten trainen bij de Gold's, niet allemaal, maar de meeste toch wel. Ik ben nou niet echt het meest sociale type tijdens mijn training, maar goed. Het gaat me dan om de sfeer vooral.
          Last edited by Iron Mind; 29-04-2015, 11:07.
          "Straight outta gym"

Comment

• Verandering van het plan, vanwege privé omstandigheden en me toch al niet zo fit voelen vandaag de training van vandaag geskipt. Delts en traps worden morgen bij rug getraind en hams vrijdag bij quads etc.

Niks ernstigs privé, maar handiger om even de training een dagje op te schuiven. Volgende week weer m'n nieuwe coschap en dan is het gedaan met de rust
            "Straight outta gym"

Comment

• Datum: 30-4-2015

Week 13 bulk

Delts, traps, rug en triceps
              Trainingsduur: 3 uur
              Rust: 1-3 minuten

Overhead press (3 minuten rust)

3 x 3 75kg
              1 x F 85kg (iets te enthousiast, tot halverwege mijn hoofd)
              1 x F 80kg (vrijwel direct geprobeerd na die faal op de 85kg, maar kreeg deze ook niet verder dan halverwege mijn hoofd)
              2 x 2 75kg (toen was de koek een beetje op na die F’s)
              Die eerste 3 x 3 75kg gingen behoorlijk easy, maar wel zwaar. Zat niet nog een 4e rep in.

Rack pull (3 minuten)
              2 x 5 180kg
              1 x 6 200kg
              1 x 5 200kg
              Oef, voelde zwaar aan allemaal

T-bar row (2 minuten)
              3 x 8 90kg aan schijven (1/1/1)
              1 x 10 60kg + 20 30kg aan schijven (1/2/3)

Bb front raise (1 minuut rust)
              2 x 8-15 15kg (1/2-3/3-4)

Db incline front raise (1 minuut rust)
              2 x 8-15 2-8kg ea (verschillende tempo’s)
              1 x F met partials, holds, dropset etc.

Wide grip upright row in de smith (1 minuut rust)
              4 x 8-10 10-15kg aan schijven (1/2-3/3-4)
              1 x F

Incline shrug met schijven + bb shrug (1 minuut rust)
              3 x 8-15 20kg ea + 3 x 8-10 60kg (1/2/2)
              1 x 45 sec hold met bar

Side raise machine (1 minuut rust)
              3 x 10-15 30kg (1/2/2-3)

One arm machine row (1,5 minuut rust)
              3 x 10 35kg ea (1/2/2-3)

Lat pulldown (1,5 minuut rust)
              2 x 8 77kg (1/2/2-3)
              1 x 8-12 69kg (1/2/2-3)
              V-bar pulldown (1,5 minuut)
              3 x 8-12 (1/2/2-3)

Skullcrusher (1,5 minuut)
              1 x 10 30kg (1/2/2)
              2 x 6 38kg + 6-8 30kg (1/2/2)

One arm pushdown (1 minuut)
              3 x 8-12

Rope pushdown (1 minuut)
              3 x 8-12
              1 x F

Commentaar:
              Dus de training in moeten halen van afgelopen woensdag, waardoor het een lange training is geworden. Kuiten en hams geskipt. Ik was nu al 3 uur bezig geweest, aangezien ik alleen met de overhead press en rack pull al zowat 1 uur bezig was geweest met warm up erbij.

In ieder geval nog wel 3 x 3 75kg neergezet, had liever 1-2 reps meer kunnen pressen, maar het zat er gister even niet in. Verder goede training, rack pulls voelden wel zwaar en de rest spreekt voor zich. Is op kwaliteit van contractie met TUT, pomp, verschillende hoeken etc.
              "Straight outta gym"

Comment

• fokking hell, flinke training man!

mijn trainingen deze week zijn telkens een uur...incl 15 minuten cardio, snel in and out, aangezien ik standby heb en zoveel mogelijk gedaan wil hebben mocht ik gebeld worden.
                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Neproadie View Post
                  fokking hell, flinke training man!

mijn trainingen deze week zijn telkens een uur...incl 15 minuten cardio, snel in and out, aangezien ik standby heb en zoveel mogelijk gedaan wil hebben mocht ik gebeld worden.
                  Haha, ik was er ook wel klaar mee toen. 2 uur trainen vind ik toch wel m'n max als ik alleen train. Zeker gezien mijn trainingsfrequentie per week, maar goed.

Voor 1 keertje 3 uur is niet erg.

Jij bent lekker efficiënt bezig dan in ieder geval. Lijkt me niet helemaal chill trainen met die "haast" in je flikker.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Ik dacht dat ik lang trainde

Haha gekheid,voor een keer kan dat wel. Wel vreemd dat 1*80 kg er niet meer in zat als je daarvoor wel 3*3*75 kg kon doen.
                    181 cm 85 kg 14%
                    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                      Ik dacht dat ik lang trainde

Haha gekheid,voor een keer kan dat wel. Wel vreemd dat 1*80 kg er niet meer in zat als je daarvoor wel 3*3*75 kg kon doen.
                      Klopt.

Inderdaad vreemd, maar ik probeerde die 80kg direct na die faal op de 85kg, dus dat kan ook mee gespeeld hebben.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Gisteren Beat The Bridge. Lekker weinig gegeten dus, vrij bewust. Ik wilde eens wat minder eten, omdat ik behoorlijk "gek" werd van dat vele eten.

kan ik me helemaal in vinden, het is ook elke dag een strijd op zoveel kcals... vooral als je net wat te veel ruimte laat tussen bepaalde maaltijden.. respect hoor.

als jij aan de tren gaat word het helemaal maf...

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                          Gisteren Beat The Bridge. Lekker weinig gegeten dus, vrij bewust. Ik wilde eens wat minder eten, omdat ik behoorlijk "gek" werd van dat vele eten.

kan ik me helemaal in vinden, het is ook elke dag een strijd op zoveel kcals... vooral als je net wat te veel ruimte laat tussen bepaalde maaltijden.. respect hoor.

als jij aan de tren gaat word het helemaal maf...

Haha, ja. Uitslapen moet tactisch gepland worden anders worden het te grote maaltijden per keer aan clean voer. Dan heb ik helemaal het idee alsof mijn maag gaat ontploffen.

Schiet van tren je kcal behoefte nog meer omhoog dan? Is dat eigenlijk niet gewoon bij alle AAS?
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                            Haha, ja. Uitslapen moet tactisch gepland worden anders worden het te grote maaltijden per keer aan clean voer. Dan heb ik helemaal het idee alsof mijn maag gaat ontploffen.

Schiet van tren je kcal behoefte nog meer omhoog dan? Is dat eigenlijk niet gewoon bij alle AAS?
                            Van wat ik lees over tren haast wel ja. Die 18e jarige dude hier op het forum die ook een tren kuur deed, die moest echt eten voor het leven wou hij aankomen. Kan even niet op zijn naam komen.
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
                              Van wat ik lees over tren haast wel ja. Die 18e jarige dude hier op het forum die ook een tren kuur deed, die moest echt eten voor het leven wou hij aankomen. Kan even niet op zijn naam komen.
                              Ohja BacoChris, ja dafuq. Ik vind die 5200-5400kcal per dag al niet grappig. De tijd om te koken, af wassen, de kosten en dan vooral de tijd om het allemaal op te eten. Maar goed, dat hoort nu eenmaal bij mijn metabolisme i.c.m. trainingstijd etc. Niks aan te doen en ik moet wat om aan te komen. Cutten valt daarentegen dan wel weer mee bij een hoge behoefte zoals deze. Bij behoeftes van 6k ofzo, moet ik maar aan het vloeibaar of junkfood. Ik weet het anders ook niet :P

Elk voordeel heeft z'n nadeel dus
                              "Straight outta gym"

Comment

• Knulletje gaf toen de tip op vetten te uppen. Bijvoorbeeld wat olijfolie in je shake douwen. Al vraag ik me af of je daardoor niet vreselijk aan de scheit gaat.
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X