Beste BN'ers,
Inleiding:
Zoals sommigen van jullie al hebben opgemerkt en gelezen ben ik opzoek gegaan naar een coach! En deze heb ik gevonden. Waarom ik opzoek ben gegaan naar een coach? Ik wil graag bodybuilding naar een hoger level brengen en meedoen aan een wedstrijd: Flexcup 2015! Wie ben ik? Ik ben iTzPapi, 18 Jaar en beoefen bodybuilding nu voor een ruime 8 maanden! Ik ben in aanraking met bodybuilding gekomen door een vriend. Ik heb mezelf altijd aan de magere en kleine kant gevonden en dit was ook te wijten aan mijn lengte, 1,72M. Ik moet zeggen dat bodybuilding mij een echte houvast heeft gegeven en dat ik een stuk sterker in mijn schoenen sta als voorheen. Ik ben dan ook van 62 KG naar 67 KG in 7 maanden gegaan. Ik zit nu al een tijdje rond 67/68 Kg te sullen. Maar daar gaat vanaf nu verandering in komen, want Maarten Vos gaat begeleiden naar de Flexcup 2015.
Doel:
Het doel is dus om Flexcup 2015 en dan de categorie MAP. Wij gaan dus nu proberen om aanzien mijn spiermassa op te bouwen.
Voeding:
Qua voeding ga ik niet in details treden. Wij gaan nu voor komende 8 weken beginnen met een lean bulk.
Training:
Ik ga beginnen met 2 fullbody workouts, 3 keer in de week! (ma/wo/vrij/zo: cardio).
Week 1: ABA week 5: ABA
Week 2: BAB week 6: BAB
Week 3: ABA week 7: ABA
Week 4: BAB week 8: BAB
Alle oefeningen ga ik ongeveer voor 4 a 5 werksets!
Full body workout A:
Deadlift 8 - 10reps
Front Squats 8 - 10 reps
Bench press 8 - 10 reps
Pull ups BW x 6/7/8 reps
Military press 10 - 12 reps
Barbell curls 10 - 12 reps
Crunches 10 - 15 reps
Standing calf raise 10 - 12 reps
Wrist curls 10 - 12 reps
Full body workout B:
Back squats 8 - 10 reps
Stiffed leg deadlift 10 - 12 reps
Dips BW x 10 - 12 reps
Bent over row 10 - 12 reps
CGBP 10 - 12 reps
Shrugs 10 - 12 reps
Side raises 10 - 12 reps
Planking 4 werksets x FAIL
Sitting calf raise 10 - 12 reps
Doel van logje:
Het logje grootendeels voor mezelf, maar ik zal het nog steeds zeer op prijs stellen, wanneer mensen positief commentaar geven. Ik ga het vullen met trainingen, gevoelens, foto's en videos! Ik ben nog altijd een beginnend bodybuilder/fitnisser en ik wil mij er graag nog meer in verdiepen.
Stats:
Leeftijd: 18
Lengte: 1,72 M
Gewicht: 67,5 KG
VP: 11/12 (na de eerste meting weten we het exact)
SQ: 90 KG (Front Squat)
DL: 130 KG
BP: 70 KG
402 days to go, let's go!
Inleiding:
Zoals sommigen van jullie al hebben opgemerkt en gelezen ben ik opzoek gegaan naar een coach! En deze heb ik gevonden. Waarom ik opzoek ben gegaan naar een coach? Ik wil graag bodybuilding naar een hoger level brengen en meedoen aan een wedstrijd: Flexcup 2015! Wie ben ik? Ik ben iTzPapi, 18 Jaar en beoefen bodybuilding nu voor een ruime 8 maanden! Ik ben in aanraking met bodybuilding gekomen door een vriend. Ik heb mezelf altijd aan de magere en kleine kant gevonden en dit was ook te wijten aan mijn lengte, 1,72M. Ik moet zeggen dat bodybuilding mij een echte houvast heeft gegeven en dat ik een stuk sterker in mijn schoenen sta als voorheen. Ik ben dan ook van 62 KG naar 67 KG in 7 maanden gegaan. Ik zit nu al een tijdje rond 67/68 Kg te sullen. Maar daar gaat vanaf nu verandering in komen, want Maarten Vos gaat begeleiden naar de Flexcup 2015.
Doel:
Het doel is dus om Flexcup 2015 en dan de categorie MAP. Wij gaan dus nu proberen om aanzien mijn spiermassa op te bouwen.
Voeding:
Qua voeding ga ik niet in details treden. Wij gaan nu voor komende 8 weken beginnen met een lean bulk.
Training:
Ik ga beginnen met 2 fullbody workouts, 3 keer in de week! (ma/wo/vrij/zo: cardio).
Week 1: ABA week 5: ABA
Week 2: BAB week 6: BAB
Week 3: ABA week 7: ABA
Week 4: BAB week 8: BAB
Alle oefeningen ga ik ongeveer voor 4 a 5 werksets!
Full body workout A:
Deadlift 8 - 10reps
Front Squats 8 - 10 reps
Bench press 8 - 10 reps
Pull ups BW x 6/7/8 reps
Military press 10 - 12 reps
Barbell curls 10 - 12 reps
Crunches 10 - 15 reps
Standing calf raise 10 - 12 reps
Wrist curls 10 - 12 reps
Full body workout B:
Back squats 8 - 10 reps
Stiffed leg deadlift 10 - 12 reps
Dips BW x 10 - 12 reps
Bent over row 10 - 12 reps
CGBP 10 - 12 reps
Shrugs 10 - 12 reps
Side raises 10 - 12 reps
Planking 4 werksets x FAIL
Sitting calf raise 10 - 12 reps
Doel van logje:
Het logje grootendeels voor mezelf, maar ik zal het nog steeds zeer op prijs stellen, wanneer mensen positief commentaar geven. Ik ga het vullen met trainingen, gevoelens, foto's en videos! Ik ben nog altijd een beginnend bodybuilder/fitnisser en ik wil mij er graag nog meer in verdiepen.
Stats:
Leeftijd: 18
Lengte: 1,72 M
Gewicht: 67,5 KG
VP: 11/12 (na de eerste meting weten we het exact)
SQ: 90 KG (Front Squat)
DL: 130 KG
BP: 70 KG
402 days to go, let's go!
Comment