Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja klopt, je onderhoud zal nu toch wel snel omhoog gaan gezien je beginnergains.
waarom die Meh maat??
Dan heb ik een dagje dat alles misgaat! En als ik ergens een hekel aan heb, is als dingen niet volgens mijn planning gaat die in mijn hoofd zit.. Iedereen heeft er wel eens zo een tussen zitten.
Vandaag weer super dag hoor. Alles van het eetschema zit er weer in (+ een extra pasta carbonara)
Fullbody workout B
Net terug van de training en lekker een stuk zalm gegeten! Ik kwam toevallig Aesthetic and Athletic tegen dus hebben wij even samen gesquat en wat gepraat over de meeting etc. Leuk om zo nieuwe contacten aan de meet over te houden. Voor de rest prima training alleen wel wat dingen anders gedaan dan op papier.
Front squats (ipv back squats)(beetje stretchen en opwarmen zonder stang) 12 x 60 KG
8 x 70 KG
8 x 70 KG
8 x 90 KG --> Aesthetic & Athletic moest even verbaal pushen bij de laatste reps.
Dips
12 x BW
12 x BW
12 x BW
Sitting calf raises
12 x 54 KG
12 x 64 KG
12 x 73 KG
Side raises 12 x 6 KG --> kreeg last van mijn schouder iets rustiger aan doen en niet hoger dan horizontaal komen.
12 x 4 KG
12 x 4 KG
Bench press (CGBP)(1 opwarmsetje 20 kg)
Dit is niet direct een vervangende oefeningen voor CGBP, maar ik wilde gewoon bench press doen. Omdat ik hier sterker in wil worden. En het heeft nog steeds betrekking op je triceps, zo ala.
12 x 50 KG
12 x 60 KG
8 x 60 KG
8 x 70 KG
Bent over row (was zwaar vandaag!) 12 x 40 KG
12 x 50 KG
12 x 50 KG
Crunches ipv planking
15 x BW
15 x BW
15 x BW
10 x BW --> setjes best snel achter elkaar uitgevoerd, dus ging ik al bijna door de grond.
Zoals al eerder vermeldt net even rijst en zalm gegeten, dit zit eigenlijk niet in mijn voedingsschema. Alleen ik eet dit extra (meer kcal ). Daarnaast zal ik het voedingsschema gewoon weer netjes afronden voor vandaag. Fijne dag nog verder peeps.
Hopelijk valt de uitslag van het ziekenhuis mee.
En die dagen dat alles niet loopt volgens plan zijn inderdaad vervelend, maar je wordt daar vanzelf meer flexibel in, mits je planning niet al teveel naar de klote gaat.
Wie was jij eigenlijk op de meet? Misschien heb ik wel met je gesproken, maar heb ik even forumnaam eraan kunnen linken. Je antwoord kun je anders ook even pmen voor meer anonimiteit.
Leuk je toevallig in de gym te treffen. Het kwam idd even handig uit dat we het squatrack konden delen. Nette frontsquats hoor, die laatste set pushte je nog even goed door (y)
Gewoon lekker doorgaan zo en met de tijd komen de VVM kilo's er langzaam maar zeker wel op.
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
Leuk je toevallig in de gym te treffen. Het kwam idd even handig uit dat we het squatrack konden delen. Nette frontsquats hoor, die laatste set pushte je nog even goed door (y)
Gewoon lekker doorgaan zo en met de tijd komen de VVM kilo's er langzaam maar zeker wel op.
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
Hahaha okee okee! Mijn eigen log ga ik eerdaags wel openen, beloofd!
Geheimen wat betreft de 27x BW bench, heb ik absoluut niet maar ik zal met alle plezier mijn trainingen, voeding en andere zaken omtrent het trainen loggen (waarschijnlijk niet op dagelijkse basis maar dat mag de pret niet drukken! En nu weer ontopic
Vandaag thuis even 3 x 8 x BW pull ups en wat setjes verschillende push ups gedaan. Maandag gaan we er weer volle bak tegenaan. Vanochtend gewogen 69,3 KG, mijn lichaam begint te wennen aan dit dieet. Maar wij zetten gewoon rustig door. Ik houd van DnB, alleen dit liedje wat ik net tegenkwam valt nu in mijn top rijtje.
Net terug uit Delft/Den Haag! Samen met Maarten een leuke en gezellig training gehad.. Bicep/Borst! Ik ben echt helemaal doodop. Nu lekker douchen en nog wat dingen eten en dan rustig serie kijken.
Dumbell flyes (2 opwarmsetje 8kg)
10 x 10 KG
10 x 12 KG
10 x 14 KG
10 x 14 KG
Pec fly machine 4 sets Tot 30 KG, daarna dropsets
Incline bench press
4 sets tot 55 KG, daarna dropsets
Hammer chest press
4 sets (gewichten zou niet weten) zwaar in ieder geval!
Variatie op dumbell curls 10 x 4 x 10 KG
Barbell curls with cable
tot 25 KG daarna afbouwen en weer omhoog.
Barbell curls with cable (zittende variant) tot 15 KGHelemaal leeg gedraind
Ik had gister geen tijd om mijn training te posten, dus dat doe ik nu even. Maar eerst even iets anders. Vanochtend was het weer tijd om te wegen. Hierbij geef ik even een update van de laatste 2 wegingen.
Vorderingen afgelopen 4 weken 1 November: 67,0 KG
8 November: 67,9 KG
15 November: 69,1 KG
22 November: 69,3 KG
29 November: 69,7 KG
Met mijn VP schommel ik tussen de 14-15% nu.
Zoals je ziet is mijn lichaam nu meer gewend en heb ik vanaf 15 november een stijging van 0,2 - 0,4 per week.
Qua spiegel verschil zie je dat mijn borst en lats een stuk voller zijn geworden.
Wat de training betreft heb ik Rug/tricep gedaan, omdat ik eergister Borst/bicep had gedaan met Maarten.
Rug/tricep
Pull ups (8 reps warming up)
Lat pull down Opbouwen tot 45 KG, daarna dropsets
Seated row Opbouwen tot 46 KG
One-handed cable row 23 KG beginnen afbouwen tot 14 KG weinig rust tussen setjes, laatste set 27 KG superzwaar.
Tricep extensions
Opbouwen tot 27 KG? geen idee wat de gewichten waren, idd nu nog goede pomp in spieren van gister.
Seated dips Opbouwen tot 40 KG? even vasthouden onderin(ca 3 sec)!
Diamond push ups 3 x BW x 10
Ik krijg vandaag ook een nieuwe headset binnen, ik laat namelijk altijd mijn oortjes in die stomme bakjes van de cardio-apparaten liggen. Dus een headset die vergeet ik niet zomaar haha. Morgen nog even trimmen in de bossen en dan zit het weekje er weer op.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment