Gaat lekker die deadlift
From Scrap to Art: flexcup 2015
Collapse
X
-
Kleine update:
@flabbert het is een prima organisatie als je iets wil bestellen, sommigen mensen hebben binnen 3 dagen de spullen, ik iets langer dat ligt aan Royal Mail (Engelse post NL). Ik heb wel gelezen dat je de aankomende feestdagen moet vermijden met bestellen, maar dat is algemeen bekend.
Net de shirtjes van Gymshark binnen gekregen. Toch bijna 2 weken gewacht, maar het was het waard. De zwarte stringer in M zit prima en de Camo tanktop is een S en zit bovenlichaam goed alleen is wel heel lang onder aan. Maar ik ben overal tevreden.
Fotootje,
foto (3).jpg
389 days left!Still in a learning process!
Comment
-
-
Still in a learning process!
Comment
-
Fullbody workout B
Ja, dames en heren het is weer weekend! Net even de laatste training van deze week afgerond. En nu lekker genieten en aftellen tot zondag Tot dan!!
CGBP (1 opwarmsetje dumbell press 16 kg)
12 x 40 KG
12 x 50 KG
12 x 50 KG
8 x 60 KG
Front squats
8 x 60 KG
8 x 70 KG
8 x 70 KG
8 x 80 KG
SLDL --> zat nog een goede pomp in van woensdag, dus keer niet!
Dips
12 x BW
12 x BW
12 x BW
Barbell shrugs
12 x 20 KG
12 x 40 KG
12 x 40 KG
12 x 50 KG
Side raises (1 opwarmsetje 2kg)
3 * 12 x 6 KG
Seated cable row (alle stangen bezet en keer wat anders!)(normaal gesproken: BOR)
12 x 36 KG
12 x 41 KG
12 x 45 KG ---> armen/schouders helemaal uitrekken mee naar voren!
Sitting calf raises
12 x 45 KG
12 x 64 KG
12 x 64 KG
Planking
3 x ca. 1 min.
Ik had zin om te roeien, dus ik heb nog een 1 KM geroeid daarna. Fijn weekend allemaal en voor sommigen tot zondag.
388 days to go!Still in a learning process!
Comment
-
Update:
Top dag gehad met alle mensen die bij de meeting aanwezig waren! Nog een keer heads up voor de organisatie en ik ben er zeker de volgende keer weer bij! Ook Maarten voor het eerst gezien en even snel vetpercentage gemeten en wat andere kleine zaakjes over plan van aanpak besproken. Het is toch iets hoger uitgevallen dan dat ik zelf verwachtte, maar dat is geen probleem. Wij zitten nu toch in een bulk en moeten massa gaan maken.
VP: 14%
Vorderingen afgelopen 2 weken.
1 November: 67,0 Kg
8 November: 67,9 Kg
15 November: 69,1 Kg
Hopelijk kunnen wij deze lijn doorstoten en proberen zo min mogelijk vet aan te zetten. Nu te bed, moe na een leuke en leerzame dag!
386 days~Still in a learning process!
Comment
-
Gewoon goed in de gaten houden, ga anders iets lager zitten in kcals.. denk aan 200 kcals minder en kijk of je gewicht blijft stijgen aankomende week.
We kunnnen trouwens wel een keer samen gaan trainen als je zin hebt. Helmond is echt niet ver, met de trein ben je zo bij mij en ik heb twee abbo's lopen dus gratis trainen voor je En ov had je ook toch?
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Postkomt goed lekker genieten van je bulk joh, vp is maar tijdelijk op ten duur is die 14 op wat meer massa ook minder zichtbaar. succes ik volg
Originally posted by generation_iron View PostGewoon goed in de gaten houden, ga anders iets lager zitten in kcals.. denk aan 200 kcals minder en kijk of je gewicht blijft stijgen aankomende week.
We kunnnen trouwens wel een keer samen gaan trainen als je zin hebt. Helmond is echt niet ver, met de trein ben je zo bij mij en ik heb twee abbo's lopen dus gratis trainen voor je En ov had je ook toch?Still in a learning process!
Comment
-
Fullbody workout A
Gisteren niet getraind vanwege gruwelijke spierpijn van Zondag (meet). Dus deze week Di/Do/Za aanhouden! Helaas een mindere training vandaag. Dat komt door een flinke vermoeidheid. Ik heb gister wat ingeleverd bij ziekenhuis. Er loopt namelijk een onderzoek of ik de ziekte van Crohn of chronische darmontsteking heb. Alleen dit weerhoudt mij niet van mijn doel hoor :P. Hopelijk heb ik niks. Zowel hoop ik dat het met de medicijnen die ik krijg makkelijker af gaat.
Vandaag gewoon getraind waar ik zin in had en beetje verandering gedaan. Klopt dus niet met mijn normale workout A.
Incline dumbell press (1 opwarmsetje 10 kg)
12 x 20 KG
12 x 20 KG
9 x 22 KG
Pull ups
8 x BW
8 x BW
4 x BW --> hier val ik al bijna om van moeheid.
Sitting military press (1 opwarmsetje 20 kg)
12 x 25 KG
12 x 25 KG
12 x 30 KG
Dumbell curls (dropsetje)
12 x 10 KG
12 x 8 KG
12 x 6 KG
Bench press
12 x 50 KG
12 x 50 KG
8 x 50 KG
Wrist curls
12 x 8 KG
12 x 10 KG
Crunches
15 x BW
15 x BW
15 x BW
Done.
384 days left.. MehStill in a learning process!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-