Mooi man, bw omhoog en minder vet.. die resultaten wil je graag zien
From Scrap to Art: flexcup 2015
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostMooi man, bw omhoog en minder vet.. die resultaten wil je graag zien
Originally posted by quibus View PostJe zag ook al flink verschil met vorige keer..top man lekker doorgaan zo.Still in a learning process!
Comment
-
Update:
Vandaag lekker Tricep/borst getraind en wederom een rustige kalmerende sportschool zonder klanten . Vandaag heb ik het minder druk en tijd voor een wat langer stukje tekst en ervaring. Zoals je ziet gaat het prima met mij! Toch wil dit niet zeggen dat het altijd even makkelijk gaat. Ik blijf het toch af en toe moeilijk vinden om mij elke keer te zetten om weer te diëten. Vooral in de ochtend blijf ik het taai vinden om elke keer hetzelfde te eten volgens papier. Eenmaal door de ochtend/middag heen gekomen gaat het meestal wel.
Mensen vragen ook steeds aan mij waarom ik een coach uit Rotterdam hebt? Ik wil graag ontdekken, mijn wereld vergroten ondanks dat ik daar gemiddeld 4 uur moet voor reizen. Ik ken nog zoveel mensen die zo gekluisterd aan één stad, één omgeving, één vriendgroep. Ik wil niet zeggen dat je elke maand andere vrienden moet hebben of moet verhuizen, haha. Natuurlijk is het goed om een vertrouwde omgeving te hebben, waar je altijd terecht kunt. Maar wat weerhoudt je ervan om erop uit te gaan? Ik zeg heel eerlijk als het niet zou klikken met Maarten had ik gewoon een punt erachter gezet. Maar dat doet het wel. En ik beleef super leuke middagen waarin ik ook weer nieuwe mensen leer kennen die andere kijk op de wereld hebben dan ik. En waar ik graag mee wil discussiëren en van leren. Je leeft maar één keer en het kan zo over zijn. Je hoort elke dag over ongelukken en andere nare gebeurtenissen. Dus laat je niet weerhouden door een angst of obstakel. Maar iets met beide handen vast en laat niet meer los zoals ik nu doe voor de Flexcup!
De training:
Incline dumbell press (2 opwarmertjes 10/14 KG)
10 x 18 KG
10 x 22 KG
10 x 22 KG
10 x 24 KG --> voelde me sterk bij deze. De gewichten gaan stukje bij beetje omhoog.
Incline bench press (10 graden)
10 x 40 KG
10 x 50 KG
10 x 50 KG
6 x 70 KG (+ 4 x 50 KG)
Pec fly machine
10 x 27 KG
10 x 32 KG
10 x 34 KG
10 x 36 KG --> dropset 5 x 31 KG, 5 x 26 KG, 5 x 23 KG
Flat dumbell hamer press
10 x 16 KG
10 x 14 KG
10 x 12 KG --> dit was even spelen met het evenwicht.
Chest press (hammer grip)
10 x 41 KG
10 x 45 KG
Rope pull down
4 sets opbouwen tot 23 KG
Seated dips
10 x 36 KG
10 x 41 KG
10 x 45 KG
Ik had even een snelle en krachtige training gedaan. Ik ben in iedergeval voldaan!
357 Days left!Still in a learning process!
Comment
-
Training van vandaag!
Rug/bicep
Warming up 9 rep pull ups
Lat pull down (chin up grip)
4 sets opbouwen tot 51 KG
Cable row one-handed
4 sets opbouwen tot 32 KG
T-bar row
4 sets opbouwen tot 80 KG
Seated row
4 sets opbouwen tot 51 KG
Staande bicep curls
10 x 8 KG
10 x 10 KG
10 x 10 KG
10 x 12 KG
Cable curls
10 x 5 KG
10 x 9 KG
10 x 9 KG
10 x 14 KG
Preacher curls machine
opbouwen tot 25 KG
Morgen ga ik eens flink Benen/Buik/schoulders trainen!
356 DaysStill in a learning process!
Comment
-
De beentjes!
Front squats
8 x 50 KG
8 x 70 KG
8 x 90 KG
8 x 80 KG
Deadlifts
8 x 60 KG
8 x 80 KG
8 x 90 KG
6 x 100 KG
Leg extensions
4 sets opbouwen tot 32 KG
Sitting calf raises
4 sets opbouwen tot 59 KG
Bulgarian split squat
10 x 40 KG
10 x 40 KG
10 x 40 KG
8 x 50 KGStill in a learning process!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-