Nocerino goes Google

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Minimaal met een kappie op e foto

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      'echt waar'
      Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
      Ben ook benieuwd Noc!
      hahaha ja tis zo een gekloot met dat uploaden van foto's. Heb ik helemaal geen zin in, doe wel als ik in de tram naar werk zit morgen. Believe me, is vrij weinig te zien op foto's.
      Originally posted by rain View Post
      Bij welke oefening verzuren je onderarmen dan zodat je de stang niet meer vast kan houden?
      Latpulldown?
      Want dan kan je eens proberen om je duim niet om de de stang te doen zodat je niet hard kan knijpen.
      Dus je duim bij je andere vingers.
      Alle rugoefeningen, pullups, tbar row, lat pull pulldown deadlift. Duim doe ik dus al niet erbij. Moet al wel zeggen mijn armband glijdt niet meer door tot de helft van mijn onderarm maar blijft haken op de kwart .

Originally posted by NickP View Post
      Minimaal met een kappie op e foto
      kappie?

-----------------------

Vandaag tattoo gezet op mn chest, zit redelijk vol loopt door tot schouders. Moet nog afgemaakt worden, maar voor nu vind ik het wel best zo. Zal denk ik een weekje niet trainen, vooral met het ''snel groeien'' van nu icm stretchen van de tattoo. Kijk ff hoe herstel verloopt, anders eerder. Ga wel al een voedingsschema maken, macros . Vet maakt niet zo heel veel uit atm, zomercut komt er toch wel.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik ben sinds me eerste tattoo 30kg gegroeid, is niks gestretched ofzo hoor.
        dont worry

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Ik ben sinds me eerste tattoo 30kg gegroeid, is niks gestretched ofzo hoor.
          dont worry
          Mmm hersteld wel snel. Dus kan wat snller allemaal.

Ohp

10*3*37,5

Bp

5*3*47,5

Pull downs
          Side raises

kriebelde een beetje dus maar een beetje verder trainen waar ik was gebleven.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Maarre pics van tattoo? Ben wel nieuwsgierig.

Comment

Kappie kapsalon

Comment

Show me that tatt

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Maarre pics van tattoo? Ben wel nieuwsgierig.
                  komt goed, heb ze net gemaakt

Originally posted by NickP View Post
                  Kappie kapsalon
                  lang niet meer gegeten, net als mac. Ben nu verslaafd aan broodjes bakeljauw en Turkse pizza

Show me that tatt
                  hahaha hopelijk zo als ik naar werk ga uploaden.

net:

OHP

3x3x40

BP

10x3x50

dips

4x5
                  1x4

wide chest press
                  tricep overhead extension (cable)
                  curls

lekkere training, gewichten van oefeningen zijn nog steeds licht. Ben ook lekker gewicht gegained, 78kg nu weer. Zal wel veel vet zijn maar eet gewoon weer lekker goed dus maakt voor nu nog niks uit.

https://www.youtube.com/watch?v=pxRv...xtD-BUM1RLvYUA
                  https://www.youtube.com/watch?v=zO2Z...xtD-BUM1RLvYUA
                  https://www.youtube.com/watch?v=r-hwFvD50ZQ

nu lasagna eten en dan werken

Comment

je oogt wel iets minder buff dan voorheen. Ook gaat het dippen niet zo vlot als toen ik je met meet zag, maar ja maakt ook niet uit, je bent in iedergeval weer lekker bezig of was dit je laatste set?
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

ja veel spier verloren, hahah dippen pff echt kut. Op meet was bw+20kg, op top bw+40kg. Nu struggle op bw :'). Ach komt wel goed, ik gooi er gewoon een dreambulk tegenaan, denken aan afvallen komt later wel. Alle filmpjes zijn laatste sets.

Heb afgelopen dagen wel nog getraind, maar was dan met vriendin. Meer bezig met hoe je rugspieren te activeren en benen en billen trainen . Niet echt trainen dus.

Comment

Waarom ga je niet gewoon cleanbulken?

Comment

Waarom ga je niet gewoon cleanbulken?
                          Nee, ben niet zo autistisch bezig meer. Aankomen flink eten, afvallen minder eten.

Comment

Comment

Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat je veel vet gains zult maken en veel meer moet cutten = minder spiermassa opbouwen.

Comment

Mooi redbull logo man!
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X