Nocerino goes Google

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lethal View Post
    Is kinderen die veel snoep vreten lijkt het soms ook net bij alsof ze strak staan , of is dat nou ook opeens onzin ?
    Originally posted by generation_iron View Post
    Die mening deel ik dan niet Als ik al mijn complexe carbs zou wisselen voor suiker dan gaat dit ten koste van mijn resultaten.
    .
    Er is toch wel een groot verschil tussen af en toe een beetje minder complexe carbs nemen en direct alles wisselen/heel veel snoep vreten lijkt me?

Comment

• Pescatore : Dit ben jij die een beetje de internethooligan uit hangt , vind je maar een triest mannetje.
      Meningen verschillen over voeding , jouw kijk is ook niet de absolute waarheid.

Comment

Pescatore : Dit ben jij die een beetje de internethooligan uit hangt , vind je maar een triest mannetje.
        Meningen verschillen over voeding , jouw kijk is ook niet de absolute waarheid.
        Je maar je zegt niks. Nooit eigenlijk. Ik zie overigens niet hoe dat van mij dat een internet hooligan maakt of gaat dat automatisch als iemand kritiek op je posts heeft want je presteert wederom niks inhoudelijks te melden.

Daarnaast zijn een aantal dingen niet echt meningen maar gewoon meetbare zaken.
        Last edited by pescatore; 26-02-2015, 09:54.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Je maar je zegt niks. Nooit eigenlijk. Ik zie overigens niet hoe dat van mij dat een internet hooligan maakt of gaat dat automatisch als iemand kritiek op je posts heeft want je presteert wederom niks inhoudelijks te melden.

Daarnaast zijn een aantal dingen niet echt meningen maar gewoon meetbare zaken.
          Ga een ander analyseren met je rare persoonlijke gelul altijd

Comment

Ga een ander analyseren met je rare persoonlijke gelul altijd
            Je zegt niks.

Comment

• Topic zoveel wat veranderd van inhoudelijk in elkaar afzeiken. De discussie over 'wat is cheat' vond ik best boeiend. Volgens mij gaven Rain, Gus en Pescatore daar redelijk afgewogen meningen over, nl. dat grotendeels gezond en binnen de lijntjes eten gerust af en toe (binnen de macro's) kan worden afgewisseld met iets minder 'gezond'. Anderen, GI en Lethal, denken daar anders over. Mooi toch, meningen uitwisselen.

Het stukje "alleen maar suiker ipv complexe carbs/kids en snoep" etc. bevorderd de discussie niet. Met dat soort doorschieten kun je alles kapot redeneren en is de discussie weg. Met de persoonlijke aanvallen trouwens ook.

Comment

• Het is in the end of the day gewoon zorgen voor een baseline van wat je in ieder geval dagelijks voldoende wilt nuttigen en je kcal in de gaten houden. Als je daar aan voldoet kan er niet heel veel misgaan.

Dat geldt ook voor wedstrijdatleten die altijd doen alsof ze met een ingewikkeld wetenschappelijk project bezig zijn. De laatst weken daargelaten.

Comment

• Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd wat Mc Nocci hiervan vindt.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                    Topic zoveel wat veranderd van inhoudelijk in elkaar afzeiken. De discussie over 'wat is cheat' vond ik best boeiend. Volgens mij gaven Rain, Gus en Pescatore daar redelijk afgewogen meningen over, nl. dat grotendeels gezond en binnen de lijntjes eten gerust af en toe (binnen de macro's) kan worden afgewisseld met iets minder 'gezond'. Anderen, GI en Lethal, denken daar anders over. Mooi toch, meningen uitwisselen.

Het stukje "alleen maar suiker ipv complexe carbs/kids en snoep" etc. bevorderd de discussie niet. Met dat soort doorschieten kun je alles kapot redeneren en is de discussie weg. Met de persoonlijke aanvallen trouwens ook.
                    Precies.

Mensen pakken vaak uitersten om hun gelijk aan te tonen.
                    Degene bij mij uit de sportschool die er veruit het beste uitziet qua fysiek, eet zeker 3 a 4 x per week bij de mac en eet iedere dag snoep en koeken.
                    Hij heeft een vetpercentage van 10% en weegt 95 kg bij 190 cm.
                    Maar dat kan ik natuurlijk ook niet als voorbeeld gebruiken om mijn gelijk te halen.
                    Maar ondanks het junkfood eet hij waarschijnlijk niet boven onderhoud.
                    Dat het ongezond is, is een andere discussie.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                      Precies.

Degene bij mij uit de sportschool die er veruit het beste uitziet qua fysiek, eet zeker 3 a 4 x per week bij de mac en eet iedere dag snoep en koeken.
                      Maar dat kan ik natuurlijk ook niet als voorbeeld gebruiken om mijn gelijk te halen.
                      Dit dus. Altijd dat "maar die en die doet dat". Ja, dus? Een argument is een argument, niet wat iemand anders toevallig doet en daarmee goede resultaten heeft. Dan krijg je van die valse causaliteit.

Comment

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                        Er is toch wel een groot verschil tussen af en toe een beetje minder complexe carbs nemen en direct alles wisselen/heel veel snoep vreten lijkt me?
                        Natuurlijk, maar er werd gesproken over 'het iifym' principe. Het is geen cheat zolang je het maar mee laat rekenen. Vandaar mijn antwoord.. Maar goed. Wat is dan een beetje, waar ligt de grens?

@ Pesc: ik had je post niet gelezen, mijn reactie was nav een post van Rain.

Comment

Precies.

En anderen blijven lekker vaag tussen de regels hangen

Diegene die in mijn gym er het beste uit ziet eet 6 dagen per week strict.. En deed wedstrijden op internationaal niveau.

Gezondheid speelt wel degelijk een rol in 'clean' of 'dirty'. Als je gezondheid ruk is zal dit ook ten koste gaan van je gains.
                          Last edited by generation_iron; 26-02-2015, 10:52.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                            Natuurlijk, maar er werd gesproken over 'het iifym' principe. Het is geen cheat zolang je het maar mee laat rekenen. Vandaar mijn antwoord.. Maar goed. Wat is dan een beetje, waar ligt de grens?
                            .
                            Dat blijft altijd een vaag gebied denk ik waar ieder zijn eigen beslissing moet nemen. Voor mij is dat echt 90% of meer 'clean'. En voor mij is dat volkoren producten, groente, vis/vlees, havermout etc. En voor een klein beetje (10% of minder), wat minder 'clean'. Gisteren bv. 2800 kcal, waarvan 80kcal een stukje chocola met noten was. Dit reken ik als wat minder clean. Maar was dus maar ongeveer 3% van mijn totaal.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                              En anderen blijven lekker vaag tussen de regels hangen

Diegene die in mijn gym er het beste uit ziet eet 6 dagen per week strict.. En deed wedstrijden op internationaal niveau.

Gezondheid speelt wel degelijk een rol in 'clean' of 'dirty'. Als je gezondheid ruk is zal dit ook ten koste gaan van je gains.
                              Maar volgens mij zijn degenen hier op het forum die 'gezond' en 'clean'eten iedere keer verkouden en/of ziek toch?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Maar volgens mij zijn degenen hier op het forum die 'gezond' en 'clean'eten iedere keer verkouden en/of ziek toch?

Haha, gaan we het zo spelen Wie heeft de grootste taille

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X