Jij zit toch bij bodycentral? Binnenkant borst wtf :P
WENGSTERTJES road to the FLEXcup 2015 with bigasslegs
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostJij zit toch bij bodycentral? Binnenkant borst wtf :P
jup zit ik en dat dacht ik later ook binnenkant borst :P maar snap wel wat tie bedoelt hoor als ik meer massa bovenkant krijg heb je uit eindelijk wel je decollete :P dus binnenkant borst (zo vat ik het maar op hoor)Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
gisteren bij FoxGym geweest in Rotterdam hele fijne gym en heb daar de sissysquat gedaan had er nog nooit van gehoord maar wat een killer oefening is dat haha.
hier het filmpje
http://www.facebook.com/video.php?v=...r¬if_t=likeBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by Aesthetic and Athletic View PostWat een beul die William haha. Ik dacht dat je setje halverwege het filmpje wel klaar zou zijn, gezien de pijnlijke gezichtsuitdrukking. Ik heb ook nog nooit sissy squats gedaan maar dat ziet er wel zwaar uit! Goed bezig, die benen gaan zo wel lekker hard als je dit weet vol te houden.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
was zaterdag ook weer met me begeleider geweest. ga weer 200 cal uppen dus naar de 3200 en dan me carbs in me ontbijt en na me training verhogen. 3 keer per week cardio moet er helaas inblijven. stelde nog voor op de 3000 te blijven en de cardio te skippen maar dat mocht nietBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
bulken en cardio erin houden is een goede optie
Cardio is niet eens intensief en goed voor meerdere processen in je lichaam wat ten goede komt tijdens het bulken.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Oa spijsvertering , afvoer van afval stoffen en uiteraard alles wat te maken heeft met je cardiovasculaire herstel zoals bloedcirculatie.
Cardio doe je niet alleen voor het verbranden van een paar kcals en heeft een prima plek in een bulkTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Oh ik dacht dat je bedoelde dat er specifieke voordelen van cardio gerelateerd aan de bulk waren, maar dit zijn gewoon algemene voordelen van cardio die in iedere situatie wel gunstig zijn.
@Wengster: Hou je niet van cardio dat je voorstelde om minder kcals te eten, of hou je niet van veel kcals eten?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Nee, cardio is ten alle tijden goed,maar Wengstertje stelde dus voor om minder te gaan eten zodat de cardio eruit kan.
Maar juist die cardio is altijd goed omgeacht of je nu bulkt of cut.
Jij weet ook dat bij een flinke toename van lichaamsgewicht je conditie als een gek achteruit gaat en daarom houd ik altijd cardio erin ongeacht een bulk of cut om dat op peil te houden.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-