Rare egostreling, bij volgers of reacties wel loggen.
WENGSTERTJES road to the FLEXcup 2015 with bigasslegs
Collapse
X
-
met nog 8,5 week te gaan en 8% is heel netjes. Waarom de keus om nu al zo laag te zitten, of is het plan om 2 week voor de wedstrijd aan gewoon klaar te zijn?
Of gaan die laatste procentjes heel erg traag bij jou?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View Postmet nog 8,5 week te gaan en 8% is heel netjes. Waarom de keus om nu al zo laag te zitten, of is het plan om 2 week voor de wedstrijd aan gewoon klaar te zijn?
Of gaan die laatste procentjes heel erg traag bij jou?
Ruggen fototje
IMG-20160114-WA0003.jpgBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostIk ken je niet, maar ben altijd in voor een interessant logje waarin progressie te zien is! Zieke rug trouwens, mooi in verhoudingBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
8 weeks out en 7.5%
Voeding word nog aangepast krijg ik hopelijk in de loop van de dag binnen
Wel ff een 8 weeks out update foto
Zondag ga ik ook een poseerclinic volgen van de NFBB is gelukkig 5 min van me huis en achter me eigen sportschool dus heerlijk na legday gelijk door****Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by Aesthetic and Athletic View PostZo, je bent wel een stuk gegroeid het afgelopen jaar! En nu op 7,5% en nog 8 weken te gaan. Mooie progressie!
Hoeveel zwaarder ben je nu vergeleken met de Flexcup?Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by iTzPapi View PostLekker bezig man. Jij ziet wel waar die 2 KG is bijgekomen. Wheelzz for days.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Lekker bezig pik! Die wijdte in jouw rug is ook zeker goed. Die front double bicep ziet er Kneiters goed uit kerel!
benieuwd hoe het er over een paar week uitziet.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View PostLekker bezig pik! Die wijdte in jouw rug is ook zeker goed. Die front double bicep ziet er Kneiters goed uit kerel!
benieuwd hoe het er over een paar week uitziet.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostDamn, ziet er sterk uit! Komen er ook benenfoto's binnekort? Ben nieuwsgierigBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-