Originally posted by Mvos
View Post
WENGSTERTJES road to the FLEXcup 2015 with bigasslegs
Collapse
X
-
lang niet meer hier geweest. ff korte updtae zit inmiddels op 3350 calorietjes gewicht zit op 84 kilotjes en opzich gaat het wel lekker, van de week helaas ziek geweest waardoor ik niet heb getraind. gister weer me benen gedaan en ik voelde toen gewoon een dikke spier op me quad uitsteken
ben ook geïnterviewd door StrongandRipped misschien wel leuk om te lezen voor de geïnteresseerde
http://www.facebook.com/wesley.lodd...6?notif_t=likeBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Postlang niet meer hier geweest. ff korte updtae zit inmiddels op 3350 calorietjes gewicht zit op 84 kilotjes en opzich gaat het wel lekker, van de week helaas ziek geweest waardoor ik niet heb getraind. gister weer me benen gedaan en ik voelde toen gewoon een dikke spier op me quad uitsteken
ben ook geïnterviewd door StrongandRipped misschien wel leuk om te lezen voor de geïnteresseerde
http://www.facebook.com/wesley.lodd...6?notif_t=like181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
hoppa na lang afwezig te zijn geweest hier toch maar weer eens een updateje plaatsen
ben ondertussen al 3 weken met me zomer cut begonnen zit nu op 3074 kcal
squat pr van 5x140 kg in een serie van (20x70 12x100 8x130 5x140 8x130 12x100 20x70)
bench PR van 8x100
legpress pr van 360kg
en hier een update pic
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHet banken gaat lekker Goeie massa gepakt!
Originally posted by emielos View PostBeste dikte en wijdte in de rug kerel! Word het trouwens dit jaar weer de flex pakken of een andere? En hoe bevalt team BC?
ja dit jaar de FLex 206 dagen te gaan.
team BC is leuk gezellig vooral de meetings zijn ziek vorige keer was William Bonac er. gister nog met een team genoot samen getraind. alleen Jef heeft het nu druk hij had ff kleine vakantie en gaat nu naar Kuweit een paar pro's shooten.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by imation View PostNette progressie kerel! mooie rug
Originally posted by mdejonge View PostMooie progressie man!
Daemn, toen je zo droog stond was echt ziek.
Originally posted by Protasius View Postbeste dikte op je rug kerel!
Originally posted by R2D2 View PostGoed bezig.
Train je nog steeds met hetzelfde schema?Originally posted by generation_iron View PostWaarom eigenlijk weer Flex.. ofja.. sap
Vind je 2 dagen niet klote en die drukte op stage? Vorig jaar was je ook al zo aan het stoeien om gezien te worden.
ja dat is wel een nadeel maar enercup is net na me vakantie en geen zin om op vakantie teveel met me eten bezig te zijn. en voor de rest zijn er niet echt beginners wedstrijden of ik moet helemaal naar limburg toe :P en deze die over 3,5 week is komt te vroeg en volgend jaar is tie te ver vind ik :PBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
UPDATE
Ik heb besloten om niet aan de FLEX/SAP mee te gaan doen maar de JBC in 2016
toen me coach in Kuwait was had ik met zijn schoonvader een gesprek (door hem is me begeleider gaan bodybuilden) hij vroeg wanneer ik weer een wedstrijd ging doen dus ik zei zo de FLEX. toen zei hij waarom niet de JBC. Ik zo ja weet ik eigenlijk niet. hij toen weer. Ja is maar 1 dag en je vlak erna is de open Rotterdamse (10 min fietsen van me huis en wil me heel graag voor deze wedstrijd kwalificeren)
Dat heeft me aan het denken gezet en gister samen met me coach tot de conclusie gekomen om de JBC in 2016 te gaan doen, om de volgende redenen.
- geld omdat het op 1 dag is en niet 2 dus geen overnachting van 2 nachten
- tijd omdat het maar 1 dag is
- doorstroming wedstrijd waar ik me voor wil plaatsen is er vlak na
- groeien nog ff iets meer de tijd om ietsjes te groeien
- plaats is dichter bij dan Eindhoven
ff een latspreadje
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-