Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dus kan ik dan weer witte ipv zilvervlies rijst eten en weer aardappelen en weer gewone pasta ipv volkoren, want die heb ik allemaal geschrapt omdat men hier zei dat de GI te hoog was....
De GI mag dan bullshit zijn en er wordt gewerkt aan een betere "index". Maar als je logisch nadenkt dan weet je dat volkoren pasta niet goed is. Net zoals dat volkoren brood beter is dan normaal brood. Zelf kijk ik elk produkt op zich zelf staand en wat er in zit en wat je nodig hebt om je doel te bereiken.
De GI mag dan bullshit zijn en er wordt gewerkt aan een betere "index". Maar als je logisch nadenkt dan weet je dat volkoren pasta niet goed is. Net zoals dat volkoren brood beter is dan normaal brood. Zelf kijk ik elk produkt op zich zelf staand en wat er in zit en wat je nodig hebt om je doel te bereiken.
Is beter van niet, zitten veel suikers in namelijk. Maargoed je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil. Naar mijn mening kan een beetje ketchup geen kwaad alleen als je echtttttt droog wil staan kan je het beter niet pakken.
Het is belangrijk allereerst je doel te bepalen. Hoe droog wil je komen te staan? Voor wedstrijd zul je onder de 8% moeten duiken en dat vereist veel discipline en wilskracht. Je zult heel nauwkeurig moeten zijn en je mag bijna niks. Er zijn dan bijna geen uitzonderingen om te smokkelen. Tot 10% is een stuk eenvoudiger. Hoe hoger je staat hoe minder streng uiteraard.
@ Punini: Thanks voor het opstarten van dit topic. Ik stond een tijd stil, daarna kcal verlaagd naar 200-500 onder behoefte, viel nog steeds niet af en sinds ik jouw schema volg, gaat het er langzaam aan weer af!
@ ophaler: Mais behoort volgens mij tot de meervoudige koolhydraten
Koolhydraten in de voeding
Terminologie
Koolhydraten bestaan uit enkelvoudige en meervoudige suikers. In de voedingsleer worden koolhydraten ook suikers genoemd. (niet suiker als enkelvoud want dat = sacharose)
De belangrijkste koolhydraten zijn: Enkelvoudige suikers (monosachariden) zoals glucose (druivensuiker), fructose (vruchtensuiker en galactose (deel van melksuiker) Tweevoudige suikers (disachariden) zoals sacharose (biet- of rietsuiker), maltose, lactose (melksuiker). Meervoudige suikers (polysachariden): zetmeel, glycogeen
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment