Vetpercentage verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Nah, het is vetopslag op je heupen. Met buikvet het lastigst om weg te krijgen, het blijft het langst zitten, vaak nog als je verder al best droog bent.

Wnr zie je daar dan resultaat van?

Comment

Originally posted by Gwendolyn View Post
      Wnr zie je daar dan resultaat van?
      Ligt aan jezelf en je discipline o.a. maar ook een beetje hoeveel vetopslag je hebt. Het gaat langzaam en je moet gewoon doorzetten, niet na een week of 3 al het volle resultaat verwachten.
      Ik heb geen love handles meer feitelijk, maar ik train een half jaar op mijn manier intensief en ben daarvoor al aan het afvallen geweest.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Ligt aan jezelf en je discipline o.a. maar ook een beetje hoeveel vetopslag je hebt. Het gaat langzaam en je moet gewoon doorzetten, niet na een week of 3 al het volle resultaat verwachten.
        Ik heb geen love handles meer feitelijk, maar ik train een half jaar op mijn manier intensief en ben daarvoor al aan het afvallen geweest.

Er zit niks anders op dan volhouden, maar waren we al van plan.
        Euhm ... één junkdag in de week toevoegen, met andere woorden alles eten, wat je normaal niet zou eten in je voedingsschema, een goed idee of is het nergens voor nodig??

Comment

Het is natuurlijk nergens voor nodig, aan jou of je er behoefte aan hebt of niet.

Comment

Er zit niks anders op dan volhouden, maar waren we al van plan.
            Euhm ... één junkdag in de week toevoegen, met andere woorden alles eten, wat je normaal niet zou eten in je voedingsschema, een goed idee of is het nergens voor nodig??
            Junkdag is niet verplicht hoor..

sommige doen het 1 keer per week en anderen 1 keer per 2 weken...en anderen weer helemaal niet..

Als jij moeite heb met het volhouden van je dieet is het een soort beloning,,
            En soms om op te laden..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              Junkdag is niet verplicht hoor..

sommige doen het 1 keer per week en anderen 1 keer per 2 weken...en anderen weer helemaal niet..

Als jij moeite heb met het volhouden van je dieet is het een soort beloning,,
              En soms om op te laden..
              Het is niet dat ik er moeite met heb, maar is het niet beter voor het metabolisme of ben ik nu verkeerd?

Comment

Volgens mij verkeerd, als je je metabolisme weer op gang wilt krijgen kan je volgens mij beter bvb 2 weekjes op onderhoud eten na 6 weken cutten oid en dan weer 6 weken cutten ipv 1 keer per week ''slecht'' eten. Weet niet zeker hoor.

Comment

Het is niet dat ik er moeite met heb, maar is het niet beter voor het metabolisme of ben ik nu verkeerd?
                  Heeft inderdaad ook iets met het metabolisme te maken..

Comment

Extra kcal heeft inderdaad met metabolisme te maken ja. Maar als je onder junken bvb broodje kebab verstaat als avondeten heeft dit geen invloed lijkt me.

Comment

Heeft inderdaad ook iets met het metabolisme te maken..

Maar eigenlijk niet aan te raden?

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                        Extra kcal heeft inderdaad met metabolisme te maken ja. Maar als je onder junken bvb broodje kebab verstaat als avondeten heeft dit geen invloed lijkt me.

Neen, zou zie ik het nu ook niet.

Ik heb het eerder op, bv. 's morgens een ontbijtkoek ipv havermout eens eens pannenkoek en dan eens frieten met vlees, dat zie ik onder junkfood.

Comment

Neen, zou zie ik het nu ook niet.

Ik heb het eerder op, bv. 's morgens een ontbijtkoek ipv havermout eens eens pannenkoek en dan eens frieten met vlees, dat zie ik onder junkfood.
                          junkdag is zoveel eten als je wil en alles wat je wil..

Comment

junkdag is zoveel eten als je wil en alles wat je wil..

Maar aan te raden of niet?
                            Of hangt het van persoon tot persoon af?

Comment

Ik zie daar nooit zo het nut van in. Ik junk in elk geval nooit, want ik voel me niet prettig bij junkfood of snacks bijvoorbeeld.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar aan te raden of niet?
                                Of hangt het van persoon tot persoon af?
                                ik raad het niet aan of af.. je moet zelf bekijken of je het wil..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X