Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nah, het is vetopslag op je heupen. Met buikvet het lastigst om weg te krijgen, het blijft het langst zitten, vaak nog als je verder al best droog bent.
Ligt aan jezelf en je discipline o.a. maar ook een beetje hoeveel vetopslag je hebt. Het gaat langzaam en je moet gewoon doorzetten, niet na een week of 3 al het volle resultaat verwachten.
Ik heb geen love handles meer feitelijk, maar ik train een half jaar op mijn manier intensief en ben daarvoor al aan het afvallen geweest.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ligt aan jezelf en je discipline o.a. maar ook een beetje hoeveel vetopslag je hebt. Het gaat langzaam en je moet gewoon doorzetten, niet na een week of 3 al het volle resultaat verwachten.
Ik heb geen love handles meer feitelijk, maar ik train een half jaar op mijn manier intensief en ben daarvoor al aan het afvallen geweest.
Er zit niks anders op dan volhouden, maar waren we al van plan.
Euhm ... één junkdag in de week toevoegen, met andere woorden alles eten, wat je normaal niet zou eten in je voedingsschema, een goed idee of is het nergens voor nodig??
Er zit niks anders op dan volhouden, maar waren we al van plan.
Euhm ... één junkdag in de week toevoegen, met andere woorden alles eten, wat je normaal niet zou eten in je voedingsschema, een goed idee of is het nergens voor nodig??
Junkdag is niet verplicht hoor..
sommige doen het 1 keer per week en anderen 1 keer per 2 weken...en anderen weer helemaal niet..
Als jij moeite heb met het volhouden van je dieet is het een soort beloning,,
En soms om op te laden..
Volgens mij verkeerd, als je je metabolisme weer op gang wilt krijgen kan je volgens mij beter bvb 2 weekjes op onderhoud eten na 6 weken cutten oid en dan weer 6 weken cutten ipv 1 keer per week ''slecht'' eten. Weet niet zeker hoor.
Extra kcal heeft inderdaad met metabolisme te maken ja. Maar als je onder junken bvb broodje kebab verstaat als avondeten heeft dit geen invloed lijkt me.
Extra kcal heeft inderdaad met metabolisme te maken ja. Maar als je onder junken bvb broodje kebab verstaat als avondeten heeft dit geen invloed lijkt me.
Neen, zou zie ik het nu ook niet.
Ik heb het eerder op, bv. 's morgens een ontbijtkoek ipv havermout eens eens pannenkoek en dan eens frieten met vlees, dat zie ik onder junkfood.
Ik zie daar nooit zo het nut van in. Ik junk in elk geval nooit, want ik voel me niet prettig bij junkfood of snacks bijvoorbeeld.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment