Vetpercentage verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee, precies.
    Kijk, ik doe niet echt aan afmeten, daar word ik gestoord van. Dus vraag niet hoeveel (goed) vet je op een dag moet nemen, want dat zou ik echt niet weten.
    Ik had eerst heel erg de neiging om vet te schrappen, maar door dit en andere fora heb ik geleerd dat je beter kunt schrappen in je koolhydraten bijvoorbeeld. En nee, die weeg ik ook niet, maar het gaat wel goed zo, dus ik ben vast op de goede weg.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Nee, precies.
      Kijk, ik doe niet echt aan afmeten, daar word ik gestoord van. Dus vraag niet hoeveel (goed) vet je op een dag moet nemen, want dat zou ik echt niet weten.
      Ik had eerst heel erg de neiging om vet te schrappen, maar door dit en andere fora heb ik geleerd dat je beter kunt schrappen in je koolhydraten bijvoorbeeld. En nee, die weeg ik ook niet, maar het gaat wel goed zo, dus ik ben vast op de goede weg.

Men vetten weeg ik ook niet af, maar bv men boterhammen, aardappelen, rijst, ... wel. Vlees ook, groenten dan weer niet.

Gohja, dat is zo ieder zijn methode.

Comment

Is melk drinken wel goed tijdens het cutten?
        Momenteel 3 weken bezig, maar niet echt resultaat zichtbaar.

Comment

Originally posted by Gwendolyn View Post
          Is melk drinken wel goed tijdens het cutten?
          Momenteel 3 weken bezig, maar niet echt resultaat zichtbaar.
          3 weken is niets. Laat het een procentje vet zijn dat je kwijt bent dan is het niet onlogisch dat je niet echt resultaat ziet.

gewoon lekker doorgaan.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            3 weken is niets. Laat het een procentje vet zijn dat je kwijt bent dan is het niet onlogisch dat je niet echt resultaat ziet.

gewoon lekker doorgaan.
            Melk kan geen kwaad?

Comment

Melk kan geen kwaad?
              In de cut kan je rustig wat halfvolle melk drinken.

Comment

In de cut kan je rustig wat halfvolle melk drinken.
                Euhm ... bij mij gaat het zo, met de havermout 300ml halfvolle, en met de shakes (2/dag) 200ml magere melk.

Comment

Euhm ... bij mij gaat het zo, met de havermout 300ml halfvolle, en met de shakes (2/dag) 200ml magere melk.
                  geen probleem hoor. wat jij drinkt is te verwaarlozen.

Ik denk dat je met 700ml ongeveer binnen krijgt: 25 gr eiwit/32gr KH/10 gr vet.

eiwitten en vet is geen probleem. is te verwaarlozen. de kh zijn suikers. Lactose. op zich geen groot probleem maar er zijn mensen die elke kh willen schrappen in de cut. Is maar at je zelf wilt.

ik zelf neem savonds voor het slapen mijn kwark en daar zit per 100 gr ook 4gr kh in. x5 (500gr kwark) = 20 gr kh. ik zet hierdoor echt geen vet aan.

dus...

Comment

geen probleem hoor. wat jij drinkt is te verwaarlozen.

Ik denk dat je met 700ml ongeveer binnen krijgt: 25 gr eiwit/32gr KH/10 gr vet.

eiwitten en vet is geen probleem. is te verwaarlozen. de kh zijn suikers. Lactose. op zich geen groot probleem maar er zijn mensen die elke kh willen schrappen in de cut. Is maar at je zelf wilt.

ik zelf neem savonds voor het slapen mijn kwark en daar zit per 100 gr ook 4gr kh in. x5 (500gr kwark) = 20 gr kh. ik zet hierdoor echt geen vet aan.

dus...
                    Ok, voor het slapen gaan neem ik nog een 350gr kwark.

Comment

Ok, voor het slapen gaan neem ik nog een 350gr kwark.
                      Dat is heel goed tenzij het een of andere vruchtenkwark is met een hoop suikers! anders zou ik me niet te druk maken over die aantal lactose calorien.

heb je het gevoel dat het je "buffer" maakt dan kun je in de hoeveelheid melksuikers gaan cutten.

Comment

Dat is heel goed tenzij het een of andere vruchtenkwark is met een hoop suikers! anders zou ik me niet te druk maken over die aantal lactose calorien.

heb je het gevoel dat het je "buffer" maakt dan kun je in de hoeveelheid melksuikers gaan cutten.
                        Ok, neen het is geen vruchtenkwark maar gewone zure.
                        We zullen zo nog even verder doen en zien wel binnen een paar weken.

Comment

Ok, neen het is geen vruchtenkwark maar gewone zure.
                          We zullen zo nog even verder doen en zien wel binnen een paar weken.

Precies! gewoon doorgaan want 3 weken is niets.

succes verder!

Comment

Precies! gewoon doorgaan want 3 weken is niets.

succes verder!
                            Thanks.

Comment

Gwendolyn, je bent veel te ongeduldig en dat is je al vaker uitgelegd.
                              Als het zo simpel was, liep de halve wereld met een "sixpack" rond en had een perfecte body.
                              Gewoon doorgaan, goed schoon eten en lekker trainen.
                              Verwacht geen wonderen na een week of 3.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Gwendolyn, je bent veel te ongeduldig en dat is je al vaker uitgelegd.
                                Als het zo simpel was, liep de halve wereld met een "sixpack" rond en had een perfecte body.
                                Gewoon doorgaan, goed schoon eten en lekker trainen.
                                Verwacht geen wonderen na een week of 3.
                                Ja, ik weet het ik ben nu eenmaal zo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X