Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kaluro View Post
    Uhm ok, leuk om te weten? o_O

Ik eet nu
    Blikje tonijn in olie
    4 boterhammen
    400ml melk
    400ml water
    bak koffie
    Ik zometeen bijna hetzelfde!

alleen geen melk maar tomaten.

Comment

• studentenhaver, zometeen brood

Comment

• En ja hoor: Weer brinta met melk en een banaan!

Krijg er geen genoeg van!

Comment

• Zometeen weer een grote kom goed gevulde groentensoep gevuld met extra rundvlees.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• train ook altijd 's avonds na het avondeten, nix mis mee toch. Komt mooi uit voor mij want je kan de hele dag naar de training toe eten en met school enzo (nu heb ik dan wel vakantie) ligt het dan ook niet in de weg.

Ontopic bak nasi en kommetje tomatensoep
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Lekkere bami met foyonghay (of zo iets )
              Who's the Chef

Comment

• Originally posted by Been View Post
                Lekkere bami met foyonghay (of zo iets )
                fu yong hai

Comment

• 220ML M.Melk en wat brinta
                  en botherhammetje met Pindakäse
                  DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

• 250 ml magere melk, 3 handjes bevroren fruit (papaya, groene meloen, ananas, pitloze druiven) 2 maatscheppen vanille whey2Go van MDY, 2 theelepeltjes kaneel. Dit alles in de blender en ik heb nu een smoothy om van te smullen dames en heren
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• 4 boterham pindakaas een banaan en een appel.
                      Weer eens 3 uur lang door m'n wekker heen geslapen vanochtend waardoor ik de eerste maaltijd heb gemist, dat gebeurt me veelste vaak.

edit: oja en ik drink een heerlijk versgeperste jus d'orange

Comment

• Net 2 magnums gegeten. En maar cheaten die Nex-...

Nu een dis vol met rijst (geen bord want daar past het niet in). Vier kippenpootjes, bloemkool, 500ml melk met protein 80. Meteen daarna 2 sinaasappels, dan een uur wachten en dan trainen!

Comment

• nex wat is een dis??

Comment

• lol... sorry, weet even de nederlandse naam er niet voor. Ehhm... het is een bord, minder breed maar veel langer. Weet niet of je enig iedee hebt wat ik bedoel. Moet ook zeggen dat wij hier aardig kleine borden hebben.
                            Last edited by Nex-; 23-06-2008, 18:45.

Comment

• geen ene moer!! want ik heb echt niks in huis!!!! Whey is op! tonijn is op! zalm is op! groente is op! heb alleen nog rijst en havermout over!!

Kan ik eventueel havermout pap eten op dit tijdstip?? als ik dan toch iets moet eten!
                              Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                                lol... sorry, weet even de nederlandse naam er niet voor. Ehhm... het is een bord, minder breed maar veel langer. Weet niet of je enig iedee hebt wat ik bedoel. Moet ook zeggen dat wij hier aardig kleine borden hebben.
                                Schaal denk ik.
                                Originally posted by shuriv View Post
                                geen ene moer!! want ik heb echt niks in huis!!!! Whey is op! tonijn is op! zalm is op! groente is op! heb alleen nog rijst en havermout over!!

Kan ik eventueel havermout pap eten op dit tijdstip?? als ik dan toch iets moet eten!
                                Kan uitstekend.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X