Originally posted by sch00m
View Post
5-htp
Collapse
X
-
Zit nu al verschillende dagen tussen de 300-400. Heb het gevoel dat ik een erg gladde babbel heb en denk heel optimistisch lijkt het. Normaal als een kutklus heb met werk dan loop ik alleen maar te klagen en te vloeken maar nu doe ik het bijna fluitend. En verder veel praten, niets vertellen met iedereen. Je kent 't wel. Beetje slap lullen met iedereen en erg veel zelfvertrouwen. Minder nerveus. Meer zin om dingen te ondernemen. Lekker dus.
Ga nu even rustig aan doen en een van dezer dagen ga ik de dosis nog eens wat hoger gooien. Daarna wil ik uiteraard ook proberen abrupt te stoppen om te kijken hoe erg de crash is. Geweldig goedje btw. Damn.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostZit nu al verschillende dagen tussen de 300-400. Heb het gevoel dat ik een erg gladde babbel heb en denk heel optimistisch lijkt het. Normaal als een kutklus heb met werk dan loop ik alleen maar te klagen en te vloeken maar nu doe ik het bijna fluitend. En verder veel praten, niets vertellen met iedereen. Je kent 't wel. Beetje slap lullen met iedereen en erg veel zelfvertrouwen. Minder nerveus. Meer zin om dingen te ondernemen. Lekker dus.
Ga nu even rustig aan doen en een van dezer dagen ga ik de dosis nog eens wat hoger gooien. Daarna wil ik uiteraard ook proberen abrupt te stoppen om te kijken hoe erg de crash is. Geweldig goedje btw. Damn.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostZit nu al verschillende dagen tussen de 300-400. Heb het gevoel dat ik een erg gladde babbel heb en denk heel optimistisch lijkt het. Normaal als een kutklus heb met werk dan loop ik alleen maar te klagen en te vloeken maar nu doe ik het bijna fluitend. En verder veel praten, niets vertellen met iedereen. Je kent 't wel. Beetje slap lullen met iedereen en erg veel zelfvertrouwen. Minder nerveus. Meer zin om dingen te ondernemen. Lekker dus.
Ga nu even rustig aan doen en een van dezer dagen ga ik de dosis nog eens wat hoger gooien. Daarna wil ik uiteraard ook proberen abrupt te stoppen om te kijken hoe erg de crash is. Geweldig goedje btw. Damn.19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Ga nu even rustig aan doen en een van dezer dagen ga ik de dosis nog eens wat hoger gooien. Daarna wil ik uiteraard ook proberen abrupt te stoppen om te kijken hoe erg de crash is. Geweldig goedje btw. Damn.
Vond die al aardig gaan hoor.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Ik weet het niet zeker. Ik voel me gewoon goed. Met 200 ook. Met 400 beter.
hahaha, tripreport? Dan heb ik nog wel wat reports voor je liggen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIk weet het niet zeker. Ik voel me gewoon goed. Met 200 ook. Met 400 beter.
hahaha, tripreport? Dan heb ik nog wel wat reports voor je liggen.
Leuk dat dit spul zo'n goede werking heeft dan :P iig voor jezelf
interresant..19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Vandaag ook maar weer begonnen met 5-htp.
150mg bij ontbijt en dezelfde dosis bij het avondeten.
Ik weet wat het spulletje doet dus ik kan niet wachten tot het spulletje gaat werken.....wat ossie zegt. Heppie de peppieความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostVandaag ook maar weer begonnen met 5-htp.
150mg bij ontbijt en dezelfde dosis bij het avondeten.
Ik weet wat het spulletje doet dus ik kan niet wachten tot het spulletje gaat werken.....wat ossie zegt. Heppie de peppie
Ik ben nu al 3 dagen cold turkey. Ik heb bijna geen crash al zeg ik het zelf. Kwam van 300mg de laatste dag. Ik gebruik wel ephedrine, caffeine, asperine, yohimbine, Melatonine, nolvadex en narginine. Weet niet of dat ook invloed heeft op mijn gemoedstoestand maar heb een donkerbruin vermoeden van wel.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Heb daar sowieso geen last van, dus wat dat betreft... Enige wat ik wel merk is minder energie (lastiger wakker worden/blijven), maar geen dips in gemoedstoestand ofzo."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
4 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
Kanaal: Algemene database
1 week geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
1 week geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment