Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Precies wat Nibor zegt, er lopen grotere gasten rond. Het is overrated, en niet zo klein beetje ook. Zoek eens wat rond op youtube en je zult veel meer gasten vinden die zo'n goed fysiek hebben, en misschien wel beter.

Comment

• Waarom heeft iedereen die zyzz haat een plaat voor zijn kop? Het is niet de vraag wie er een beter lichaam heeft, het is de vraag wie de meeste lulz bezorgt. Lijkt me duidelijk wie er wint met deze vraag.

Comment

• heb geen plaat voor me kop, wel aan een stang. Zyzz bezorgd me zeker heel veel lol, trust me.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
          Dat zegt niets over ZyZZ... meer over de leden van Bodynet..

Hij had zeker een mooi fysiek ,maar zo lopen er veeeeeeel meer rond bij gemiddelde fitness wedstrijden..
          Echt jonge! kijk naar die UK of US forums. Allemaal buffe bazen. We zouden ons daar nog verbergen achter een anonieme avatar!

Maar over zijn fysiek.. hij was niet gigantisch, maar zijn verhoudingen zijn echt perfect! ik heb een foto van hem op mijn tel en als ik aan vrouwen laat zien wat mijn ideaal zou zijn worden ze gek. In tegenstelling tot die paar vrouwen hier (te bizar). Die te grote traps als fashionstatement met slanke armen en torso en zieke bovenborst, maar geen BH nodig.

Ik zou zo tekenen voor zijn lichaam exclusief hart.

Dus wat betreft overrated (voor zover wij scharminkels daar over mogen praten) zn spieren ja, maar z'n aesthetics nee.
          Ssssmoking

Comment

• true.

Comment

• Zo te zien had die gozer in ieder geval schik in wat ie deed.
              Ja een mafkees en een clown. So what?
              Moet alles beladen en moeilijk zijn.

Hij deed waar die zin in had. En dat is waar het uiteindelijk om draait.
              Je leeft maar een keer.
              Helaas is dat bewijs weer eens geleverd.

Comment

• Originally posted by Stormo View Post
                Zo te zien had die gozer in ieder geval schik in wat ie deed.
                Ja een mafkees en een clown. So what?
                Moet alles beladen en moeilijk zijn.

Hij deed waar die zin in had. En dat is waar het uiteindelijk om draait.
                Je leeft maar een keer.
                Helaas is dat bewijs weer eens geleverd.
                Hier ben ik het volledig mee eens...

Hij genoot met volle teugen van zijn lichaam en de aandacht die hij kreeg er door...

Niets mis mee ..

Comment

• Lol, ik heb een zyzz tribute gepost op mijn facebook, iedereen zit maximaal te zeuren heerlijk, zelfs in zijn dood trolt hij nog

Comment

• Was deze al bekend?
                    Male Strippers Sydney Aaron | strippers Sydney

Comment

• Originally posted by Stormo View Post
                      ja is bij veel al bekend
                      Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
                        Precies wat Nibor zegt, er lopen grotere gasten rond. Het is overrated, en niet zo klein beetje ook. Zoek eens wat rond op youtube en je zult veel meer gasten vinden die zo'n goed fysiek hebben, en misschien wel beter.
                        Natuurlijk lopen er grotere jongens rond, duizend zelf... Maar moet je wel even naar Zyzz zijn stats kijken, heeft op zijn zwaarste rond de 100kg gezeten met een bf van max 7% en zo zie ik er nog niet veel rond lopen... Overrated? no way, want hij heeft er hard moeten voor werken en als het zo simpel was om op zijn punt te komen aan de tegensprekers om dat dan maar te bewijzen, maar dat doen ze dan meestal niet...

Comment

• Overrated.
                          En wie bepaald die rates? Zijn die ergens vastgelegd?
                          Sry maar daar kan je toch niks mee. Alsof groter altijd beter is.
                          En er zijn er heel wat die een maxed naturel prefereren boven Mister Holland.

Ik heb maar een rate. Het chickie dat ik wil doen moet ja zeggen.
                          (Iets wat overigens vaak niet alleen met muscle tisseu heeft te maken maar dat even terzijde)

Comment

• Verder vind ik dat Zyzz een veel mooier fysiek heeft dan wedstrijd-bodybuilders.

Comment

• Comment

• Aesthethic beter als zon freakshow wedstrijd BB'er in mijn ogen.
                                This is what chicks dig
                                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X