Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSmith Machine is van Techno-Gym.
Originally posted by Shredmaster View PostDeads in de smith kunnen best alleen moet je even kijken in hoeverre de beweging goed aanvoelt. Beetje zoeken dus naar de juiste stand en daarna pas gewicht verhogen.Groeten
Comment
-
Hier nog even mijn schema van vandaag.
Schouders/abs.
Shoulders
Dumbbell Shoulder Press 5x10:
14x20reps, 22, 24x8reps, 26x6reps, 26x5reps kg
Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 6x10:
20x15reps, 30, 40, 50x7reps (fail), 20x15reps, 10x20reps kg PR
Curl Bar Upright Rows 4x10:
45, 50, 50, 50x6reps kg
Dumbbell Lying Lateral Raise Both Arms 4x10:
10, 12, 12, 12 kg
Face Pulls 4x10:
50, 60, 70, 80 kg PR
Abs
Barbell Waist Twist:
4x100
Machine Abdominal Crunch 4x25:
60, 65, 65x15reps, 65x10reps kg
Lying Crunches:
4x50
PR's op de shoulder press behind neck en face-pulls.
Op zich natuurlijk weer lekker.
Zit nu op mijn 10e dag kuur en heb nog een heel end te gaan.
Alles nog goed, geen noemenswaardige bijwerkingen.
Laterzzzz.
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostGaat lekker, hoe zit het mat massa gainen nog? Ik merk iig al een lichte krachttoename van de winstrol en morgen ga ik dat zien op de schouder training denk ik.
Originally posted by LittleMofo View PostJe kunt trouwens ook met bb gaan benchen. Of kan dat ook niet in die gym?
Comment
-
Neelosse bb daar word je veel sterker van. Ik train ook met pussy wieghts op de bb benchpress, maar dat geeft niet zoalng je zwwar traind. Voor een ander is 200kg zwaar trainen voor mij is 80kg extreme zwaar trainen. Maakt eingelijk dus geen verschil voor beide personen alleen het gewicht wat gebruikt word.
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostNeelosse bb daar word je veel sterker van. Ik train ook met pussy wieghts op de bb benchpress, maar dat geeft niet zoalng je zwwar traind. Voor een ander is 200kg zwaar trainen voor mij is 80kg extreme zwaar trainen. Maakt eingelijk dus geen verschil voor beide personen alleen het gewicht wat gebruikt word.
Comment
-
Net de vierde Test/Tren shot gezet.
Het gaat nu echt vanzelfsprekend maar toch merk ik nog steeds een adrenaline-stroom door m'n lijf haha, is wel lekker.
Er kwam weer een druppeltje bloed uit het prikgaatje maar na enige tijd er een alcoholdoekje op gedrukt te hebben was het weg.
Toen mijn dagelijkse HCG in mijn buikvet gezet, nou,dat stelt ook weer geen drol voor. Was benieuwd of er een rood puntje zou onstaan en ja hoor, tis nog waar ook. Dit geeft voor mij het besluit om voorlopig maar ff in mijn benen te zetten omdat ik daar totaal geen plekjes aan overhou. Aangezien ik elke dag HCG zet en ik buik zou kiezen om te prikken zullen ze na een poosje wel zeggen op de sportschool:'Hey, heb je waterpokken?'
Dus laten we buik even als een extraatje houden.
Heb nu dus 2x 500mg Test en 2x 400mg Tren gezet, 2 weken dus.
Ik ben nog steeds zeer gezond, denk ik haha, heb wel last van constante spierpijn omdat ik er toch helemaal voor ga op de sportschool, no bars hold.
Totaal geen last van bijwerkingen (knock on wood), pukkeltjes op mijn bovenarmen zijn niet noemenswaardig, geen zweten, geen stemmen of dingen die er niet zijn, heb nog niemand een beuk gegeven, al met al ben ik nog steeds zeer tevreden.
Ben wel blij dat ik morgen m'n vriendin weer zie want misschien dat ik toch een bijwerking heb maar das een positieve dan.
Vandaag heb ik een rustdag, morgen m'n rug en biceps.
Laterzzzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment