Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Waarschijnlijk heb je dit al uitgelegd en heb ik er over heen gelezen....
    Je injecteerd om de 3 dagen test. 3 dagen lang dus een depot van test. Waarom kan dit dan niet met hcg?
    Ik weet het niet zeker maar HCG is een wateroplossing en geen olie.
    Het wordt volgens mij meteen opgenomen.

Originally posted by Revius View Post
    deadliften in een smith lijkt me heel rot, tenzij je een Jones ding hebt.
    Smith Machine is van Techno-Gym.

Comment

• Deads in de smith kunnen best alleen moet je even kijken in hoeverre de beweging goed aanvoelt. Beetje zoeken dus naar de juiste stand en daarna pas gewicht verhogen.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Smith Machine is van Techno-Gym.
        Alleen verticale beweging mogelijk dan? Er zijn namelijk ook smiths (jones) waarbij je in principe met die bar kan lopen.

Originally posted by Shredmaster View Post
        Deads in de smith kunnen best alleen moet je even kijken in hoeverre de beweging goed aanvoelt. Beetje zoeken dus naar de juiste stand en daarna pas gewicht verhogen.
        Lijkt me erg vervelend, maar ja je kan het proberen inderdaad.
        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          Lijkt me erg vervelend, maar ja je kan het proberen inderdaad.
          Sowieso beter dan niets.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
            Sowieso beter dan niets.
            Yep, vind ik ook, kan het altijd proberen.

Comment

• Hier nog even mijn schema van vandaag.
              Schouders/abs.

Shoulders

Dumbbell Shoulder Press 5x10:
              14x20reps, 22, 24x8reps, 26x6reps, 26x5reps kg

Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 6x10:
              20x15reps, 30, 40, 50x7reps (fail), 20x15reps, 10x20reps kg PR

Curl Bar Upright Rows 4x10:
              45, 50, 50, 50x6reps kg

Dumbbell Lying Lateral Raise Both Arms 4x10:
              10, 12, 12, 12 kg

Face Pulls 4x10:
              50, 60, 70, 80 kg PR

Abs

Barbell Waist Twist:
              4x100

Machine Abdominal Crunch 4x25:
              60, 65, 65x15reps, 65x10reps kg

Lying Crunches:
              4x50

PR's op de shoulder press behind neck en face-pulls.
              Op zich natuurlijk weer lekker.
              Zit nu op mijn 10e dag kuur en heb nog een heel end te gaan.
              Alles nog goed, geen noemenswaardige bijwerkingen.
              Laterzzzz.

Comment

• Gaat lekker, hoe zit het mat massa gainen nog? Ik merk iig al een lichte krachttoename van de winstrol en morgen ga ik dat zien op de schouder training denk ik.

Comment

• Je kunt trouwens ook met bb gaan benchen. Of kan dat ook niet in die gym?

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                    Gaat lekker, hoe zit het mat massa gainen nog? Ik merk iig al een lichte krachttoename van de winstrol en morgen ga ik dat zien op de schouder training denk ik.
                    Ben aan het aankomen. Maar ben pas 10 dagen bezig dus komt de grote massa-gain nog.
                    Originally posted by LittleMofo View Post
                    Je kunt trouwens ook met bb gaan benchen. Of kan dat ook niet in die gym?
                    Ja dat kan, benchen op de smith-machine is een optie.

Comment

• Neelosse bb daar word je veel sterker van. Ik train ook met pussy wieghts op de bb benchpress, maar dat geeft niet zoalng je zwwar traind. Voor een ander is 200kg zwaar trainen voor mij is 80kg extreme zwaar trainen. Maakt eingelijk dus geen verschil voor beide personen alleen het gewicht wat gebruikt word.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                        Neelosse bb daar word je veel sterker van. Ik train ook met pussy wieghts op de bb benchpress, maar dat geeft niet zoalng je zwwar traind. Voor een ander is 200kg zwaar trainen voor mij is 80kg extreme zwaar trainen. Maakt eingelijk dus geen verschil voor beide personen alleen het gewicht wat gebruikt word.
                        Sorry kerel, op mijn sportschool hebben ze enkel een smith-machine, geen bench press met loose barbell.

Comment

• Damn, jah dan gaat het over he. Jammer maar oged daar kun je ook wel diezelfe massa mee pakken lijkt mij. Maar het is vooral uitkijken want je forceerd de boel makkelijker

Comment

• Maak je maar niet druk over je pa vent, en anders scheer ik het er gewoon vanaf, doe ik toch al hahahaha
                            hahah grapje

Comment

• Nette training weer oude man hehehe... Weer 2 PRretjes zag ik, gaat lekker he? Dat er nog veeele mogen volgen..

Comment

• Net de vierde Test/Tren shot gezet.
                                Het gaat nu echt vanzelfsprekend maar toch merk ik nog steeds een adrenaline-stroom door m'n lijf haha, is wel lekker.
                                Er kwam weer een druppeltje bloed uit het prikgaatje maar na enige tijd er een alcoholdoekje op gedrukt te hebben was het weg.
                                Toen mijn dagelijkse HCG in mijn buikvet gezet, nou,dat stelt ook weer geen drol voor. Was benieuwd of er een rood puntje zou onstaan en ja hoor, tis nog waar ook. Dit geeft voor mij het besluit om voorlopig maar ff in mijn benen te zetten omdat ik daar totaal geen plekjes aan overhou. Aangezien ik elke dag HCG zet en ik buik zou kiezen om te prikken zullen ze na een poosje wel zeggen op de sportschool:'Hey, heb je waterpokken?'
                                Dus laten we buik even als een extraatje houden.
                                Heb nu dus 2x 500mg Test en 2x 400mg Tren gezet, 2 weken dus.
                                Ik ben nog steeds zeer gezond, denk ik haha, heb wel last van constante spierpijn omdat ik er toch helemaal voor ga op de sportschool, no bars hold.
                                Totaal geen last van bijwerkingen (knock on wood), pukkeltjes op mijn bovenarmen zijn niet noemenswaardig, geen zweten, geen stemmen of dingen die er niet zijn, heb nog niemand een beuk gegeven, al met al ben ik nog steeds zeer tevreden.
                                Ben wel blij dat ik morgen m'n vriendin weer zie want misschien dat ik toch een bijwerking heb maar das een positieve dan.
                                Vandaag heb ik een rustdag, morgen m'n rug en biceps.
                                Laterzzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X