gewicht is niet belangrijk. hou de spiegel aan. als die zegt dat het groter wordt dan groei je!
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by punani View Postgewicht is niet belangrijk. hou de spiegel aan. als die zegt dat het groter wordt dan groei je!
Anderen daarentegen zeggen juist dat ik enorm ben, maar ik vind dat ze overdrijven.
Originally posted by Knulletje View PostIk denk eerder dat het gewoon vocht is Snuff... Niet druk om maken joh, vliegt er zo weer af als de tren gaat werken....
Ik ga me daar ook zeker niet druk om maken, heb wel wat anders te doen,hehehe
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSnuff, dat heeft bijna iedereen die aan BB doet. Ik ben verreweg de breedste van me klas, maar ik vind nog steeds dat ik niet breed ben en dat ben ik ook niet voor BB begrippen.
Ik weet van mezelf dat ik niet snel tevreden ben en zolang ik slechts een kerel in de spiegel zie waar nog flink aan gesleuteld moet worden zal ik niet snel zeggen: WOW, ik denk dat ik er nu ben, no way.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van dat elke kilo spiermassa er eentje meer is.
Het probleem bij mij is dat ik 1,92m lang ben.
Ik kan je verzekeren dat er heel wat massa aan te pas moet komen wil ik echt breed zijn omdat bij zo'n lengte je gewoon weg een enorm gewicht moet hebben, maar wel spier en geen vet.
Maar ik ben geen opgever, ik zal doorgaan totdat ik erbij neerval, zoals ik al zei, alle beetjes helpen.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSame here, ben 1m88 of 87 en ben nu 104/105kg (wel aardig wat vet dan), maar is echt veel voor nodig om echt groot te lijken.
Het duurt even, maar ja dat weet jij net zo goed als ik
Gezien jouw toewijding zal het wel goed komen
Denk dat jij ook goed bezig bent.
Comment
-
Het voordeel heb je dan wel weer, dat als je groot bent: je ook echt n knoert bent he... Kunnen ze niet over, en ook niet meer langs je heen kijken..Je valt dan ook echt wel op, hehehe... En ik weet zeker dat jij dat echt wel gaat redden, WHOW . n Beest.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHet voordeel heb je dan wel weer, dat als je groot bent: je ook echt n knoert bent he... Kunnen ze niet over, en ook niet meer langs je heen kijken..Je valt dan ook echt wel op, hehehe... En ik weet zeker dat jij dat echt wel gaat redden, WHOW . n Beest.
Een mental coach.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSnuff, dat heeft bijna iedereen die aan BB doet. Ik ben verreweg de breedste van me klas, maar ik vind nog steeds dat ik niet breed ben en dat ben ik ook niet voor BB begrippen.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment