Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gewicht is niet belangrijk. hou de spiegel aan. als die zegt dat het groter wordt dan groei je!

Comment

• Ik denk eerder dat het gewoon vocht is Snuff... Niet druk om maken joh, vliegt er zo weer af als de tren gaat werken....

Comment

• Originally posted by punani View Post
        gewicht is niet belangrijk. hou de spiegel aan. als die zegt dat het groter wordt dan groei je!
        In de spiegel voel ik me klein en nietig, en dat er nog heel wat gebeuren moet wil ik mezelf groter zien.
        Anderen daarentegen zeggen juist dat ik enorm ben, maar ik vind dat ze overdrijven.
        Originally posted by Knulletje View Post
        Ik denk eerder dat het gewoon vocht is Snuff... Niet druk om maken joh, vliegt er zo weer af als de tren gaat werken....
        Yep, vocht van de d-bol, dat zit er de ene keer flink op en de andere keer ben je ineens een paar cm van je taille kwijt.
        Ik ga me daar ook zeker niet druk om maken, heb wel wat anders te doen,hehehe

Comment

• Snuff, dat heeft bijna iedereen die aan BB doet. Ik ben verreweg de breedste van me klas, maar ik vind nog steeds dat ik niet breed ben en dat ben ik ook niet voor BB begrippen.
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Snuff, dat heeft bijna iedereen die aan BB doet. Ik ben verreweg de breedste van me klas, maar ik vind nog steeds dat ik niet breed ben en dat ben ik ook niet voor BB begrippen.
            Weet je Rev, dit betekent voor mij dat ik voorlopig nog wel bezig ben met kuren en massa gainen.
            Ik weet van mezelf dat ik niet snel tevreden ben en zolang ik slechts een kerel in de spiegel zie waar nog flink aan gesleuteld moet worden zal ik niet snel zeggen: WOW, ik denk dat ik er nu ben, no way.
            Maar aan de andere kant heb ik zoiets van dat elke kilo spiermassa er eentje meer is.
            Het probleem bij mij is dat ik 1,92m lang ben.
            Ik kan je verzekeren dat er heel wat massa aan te pas moet komen wil ik echt breed zijn omdat bij zo'n lengte je gewoon weg een enorm gewicht moet hebben, maar wel spier en geen vet.
            Maar ik ben geen opgever, ik zal doorgaan totdat ik erbij neerval, zoals ik al zei, alle beetjes helpen.

Comment

• Same here, ben 1m88 of 87 en ben nu 104/105kg (wel aardig wat vet dan), maar is echt veel voor nodig om echt groot te lijken.
              Het duurt even, maar ja dat weet jij net zo goed als ik
              Gezien jouw toewijding zal het wel goed komen
              Groeten

Comment

Same here, ben 1m88 of 87 en ben nu 104/105kg (wel aardig wat vet dan), maar is echt veel voor nodig om echt groot te lijken.
                Het duurt even, maar ja dat weet jij net zo goed als ik
                Gezien jouw toewijding zal het wel goed komen
                Vergeet jezelf niet dude.
                Denk dat jij ook goed bezig bent.

Comment

• Thanks, moet even geduld opbrengen, als ik zie waar ik vandaan kom ben ik aardig tevreden.
                  Groeten

Comment

• Het voordeel heb je dan wel weer, dat als je groot bent: je ook echt n knoert bent he... Kunnen ze niet over, en ook niet meer langs je heen kijken..Je valt dan ook echt wel op, hehehe... En ik weet zeker dat jij dat echt wel gaat redden, WHOW . n Beest.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                      Het voordeel heb je dan wel weer, dat als je groot bent: je ook echt n knoert bent he... Kunnen ze niet over, en ook niet meer langs je heen kijken..Je valt dan ook echt wel op, hehehe... En ik weet zeker dat jij dat echt wel gaat redden, WHOW . n Beest.
                      Hahaha, weet je wat jij moet worden Ruud?
                      Een mental coach.

Comment

• Och Snuff als ik daar iemand mee zou kunnen helpen, waarom niet?.. Maar het is wel de waarheid..

Comment

Snuff, dat heeft bijna iedereen die aan BB doet. Ik ben verreweg de breedste van me klas, maar ik vind nog steeds dat ik niet breed ben en dat ben ik ook niet voor BB begrippen.
                          Inderdaad. Iedere bb-er vind zichzelf te klein. Het is een vloek.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                            Inderdaad. Iedere bb-er vind zichzelf te klein. Het is een vloek.
                            We zijn een triest volk, hehehe.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              LV afnemen.
                              Waz dat?
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                                Waz dat?
                                BF in het nederlands.