Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jij schrijft dat zij niet wil dat je de spuitjes mee neemt, dus maak ik er uit op dat ze het niet begrijpt... Of begrijp ik het nu juist niet? En zij wel of andersom of zo whaaahaha... Maar dat begreep ik eruit Snuff..

Comment

• Valt best mee. Ik zit altijd in een stoel met de knie in een hoek van 90graden. Gaat prima. In het begin spande ik onbewust de spieren aan. Niet pijnlijk, maar maakte het injecteren van de vloeistof wel wat lastiger. Kan zelfs nog een stuk lopen en doen zonder pijn.

Comment

• Originally posted by lukiha View Post
        Ik zou Knulletje wel als mental coach willen, dus bij deze knul
        Jammer dat je een Rotterdam woont en ik in Eindhoven, kan niet alles hebben he:P
        Ik woon helemaal niet in Rotterdam man hehehe.. Maar Falstyr heeft wel gelijk, je wilt het echt, niet hoor... Miepen of klooien word direct afgestraft.. Stoer gedoe in de gim door idioten ook na n keer of wat waarschuwingen.. Dan zet ik ze grandioos voor lul... Mn maatje praat teveel Falstyr, maar ja het is ook wel weer waar...

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Valt best mee. Ik zit altijd in een stoel met de knie in een hoek van 90graden. Gaat prima. In het begin spande ik onbewust de spieren aan. Niet pijnlijk, maar maakte het injecteren van de vloeistof wel wat lastiger. Kan zelfs nog een stuk lopen en doen zonder pijn.
          Toch is het beter om je been volkomen ontspannen te houden Fal.. Ik ga meestal op mn bed of bank zitten met het been recht en slap...

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
            Jij schrijft dat zij niet wil dat je de spuitjes mee neemt, dus maak ik er uit op dat ze het niet begrijpt... Of begrijp ik het nu juist niet? En zij wel of andersom of zo whaaahaha... Maar dat begreep ik eruit Snuff..
            Mijn vriendin heeft nogal slechte ervaringen met AS. Ze heeft een vriend gehad die altijd een verslaving moest hebben, maakte hem niet uit wat zolang hij maar ergens verslaafd aan kon zijn. In het begin was het wiet en coke, later AS, hij bleek een beer te zijn toen dus ga er maar van uit dat de hoeveelheid die hij nam enorm was. Hij is vaak agressief geweest tegenover mijn vriendin. Later is hij ook crack gaan nemen en toen mijn vriendin hem met een shot heroine in zijn arm zag zitten heeft ze de knoop doorgehakt en hem verlaten. Ze bleek zwanger te zijn en heeft dus een dochtertje van hem die ik dus samen met mijn vriendin opvoed. Haar ex-vriend is niet oud geworden. Aan het eind zoop hij zich helemaal klem en kreeg op zijn vierendertigste een hartaanval, dat was vorig jaar. 34, ongelovelijk.
            Dus kan ik mijn vriendin heel goed volgen. Denk dat zij mij wel degelijk begrijpt. Voor mij is het nu zaak om haar ervan te overtuigen dat AS gebruik ook op de goede manier kan, niet in combinatie met recreatie-drugs en altijd alert zijn voor het kunnen verkeren in een benarde positie dat ik kwaad zou kunnen worden of gestresst zou kunnen raken. Ik zou mezelf dat nooit kunnen vergeven mocht dat voorkomen. Mijn vriendin is mij alles waard en daarom zorg ik voor een goed verloop van mijn kuren.
            Originally posted by Falstyr View Post
            Valt best mee. Ik zit altijd in een stoel met de knie in een hoek van 90graden. Gaat prima. In het begin spande ik onbewust de spieren aan. Niet pijnlijk, maar maakte het injecteren van de vloeistof wel wat lastiger. Kan zelfs nog een stuk lopen en doen zonder pijn.
            Ik was het ff aan het uitproberen maar het voelt aangespannen aan.
            Jij liever dan ik dude, laat mij maar lekker op mijn bed dat spuitje erin jassen.

Comment

Toch is het beter om je been volkomen ontspannen te houden Fal.. Ik ga meestal op mn bed of bank zitten met het been recht en slap...
              Denk dat dat inderdaad de beste manier is maarja Falstyr is natuurlijk wel een echte kerel.

Comment

• Na zo'n ervaring kost het tijd. Moet eerst haar vertrouwen winnen door te laten zien dat het geen ernstige gevolgen voor haar of jouw heeft. Komt wel in orde...ooit.

Als me been op de stoel tegenover me leg dan heb ik juist het gevoel dat de spier gespannen staan.

Comment

Na zo'n ervaring kost het tijd. Moet eerst haar vertrouwen winnen door te laten zien dat het geen ernstige gevolgen voor haar of jouw heeft. Komt wel in orde...ooit.

Als me been op de stoel tegenover me leg dan heb ik juist het gevoel dat de spier gespannen staan.
                  Het komt wel degelijk in orde want daar ga ik voor zorgen, zowaar ik Snuff-Sann heet.

Weet je, als het voor jou werkt om te zetten als je been 90 graden gebogen is wie zijn wij dan om te zeggen wat beter is, ja toch, zolang het maar gebeurt en zonder enige poeha.
                  Al moet ik zeggen dat ik lekker op m'n bed ga liggen, hehehe.

Comment

• Inderdaad. Gewoon de pose vinden waarin voor jouw gevoel de spier het meest ontspannen is. Als ik op bed ga liggen word ik paar uur later wakker met spuit nog recht op in been en half vol. Schiet ook niet op hehehe

Ben wel benieuwd hoe het zou zijn om traps of triceps te gebruiken. Die krengen kun je bij mij niet missen. Al ervaring mee hoe die plekken zijn?

Comment

• Sorry voor mijn onnozele onbegrip dan Snuff.. Ja als ik zo lees wat ze al heeft moeten doorstaan begrijp ik het wel degelijk.. Erg zat. Ik hoop dat jij haar kunt overtuigen dat jij niet zo in elkaar steekt.. Wel n tof wijf, dat ze het zelfs nog kan aanzien waar jij mee bezig bent.. En zelfs nog met je om wil gaan.. Ik heb wel respect voor haar hoor..

Comment

Inderdaad. Gewoon de pose vinden waarin voor jouw gevoel de spier het meest ontspannen is. Als ik op bed ga liggen word ik paar uur later wakker met spuit nog recht op in been en half vol. Schiet ook niet op hehehe

Ben wel benieuwd hoe het zou zijn om traps of triceps te gebruiken. Die krengen kun je bij mij niet missen. Al ervaring mee hoe die plekken zijn?
                        Nope, heb mensen erover gesproken en erover gelezen.
                        In biceps, triceps, delts en pecs kun je gewoon met een slin-spuitje zetten, je spier ligt heel dicht aan de oppervlakte dus is 12 mm lang genoeg.
                        Traps weet ik eigenlijk niet, maar heb er wel voorbeelden van gezien hoe het gezet dient te worden.
                        Voor een gewone kuur is been of bil meestal voldoende en kun je de kleinere spiergroepen met rust laten.
                        Wil je kuren met bijv. IGF of MGF dan zul je na training in elk getrainde spiergroep moeten gaan zetten en dan moet je deze dus gaan aanspreken.
                        Denk dat het met slin goed te doen is en de hoeveelheid te injecteren vloeistof is gering.
                        Maar Knulletje heeft daar een hoop ervaring in, hij kan jou daar veel meer over vertellen.

Comment

Sorry voor mijn onnozele onbegrip dan Snuff.. Ja als ik zo lees wat ze al heeft moeten doorstaan begrijp ik het wel degelijk.. Erg zat. Ik hoop dat jij haar kunt overtuigen dat jij niet zo in elkaar steekt.. Wel n tof wijf, dat ze het zelfs nog kan aanzien waar jij mee bezig bent.. En zelfs nog met je om wil gaan.. Ik heb wel respect voor haar hoor..
                          Dat weet ik ook wel bro, weet echt wel een beetje hoe jij in elkaar steekt hoor.
                          Je kan dan wel een enorme Knul zijn maar je hebt maar een klein hartje.
                          So don't worry mate, zal niet zo snel gestresst raken, mag ik niet en was ik ook niet van plan.

Comment

• junkies

Comment

• Originally posted by punani View Post
                              junkies
                              Hahaha, zegt wie, je gaat me toch niet vertellen dat jij zo geworden bent door alleen maar aan het ijzer te hangen he?
                              Trouwens, je hebt al toegegeven, dus ben jij er ook een.
                              Eens een junkie, altijd een junkie!

Comment

• Morgen ga ik voor het eerst maar eens in mijn been zetten.
                                Ben benieuwd hoe dat voeld vergeleken met mijn bil

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X