Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Ik woon helemaal niet in Rotterdam man hehehe.. Maar Falstyr heeft wel gelijk, je wilt het echt, niet hoor... Miepen of klooien word direct afgestraft.. Stoer gedoe in de gim door idioten ook na n keer of wat waarschuwingen.. Dan zet ik ze grandioos voor lul... Mn maatje praat teveel Falstyr, maar ja het is ook wel weer waar...
    Haha, dat is teminste lekker trainen zonder dat gelul. Gewoon die hard tot je er bij neer valt Anders kan je beter naar huis gaan

Waar woon je dan als ik vragen mag?

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
      Morgen ga ik voor het eerst maar eens in mijn been zetten.
      Ben benieuwd hoe dat voeld vergeleken met mijn bil
      Mag ik je raad geven, doe het met gestrekt been, liggend op de bank of op je bed.

Comment

• Lol dat mag, en dat ga ik ook zeker doen.

Comment

• Originally posted by lukiha View Post
          Haha, dat is teminste lekker trainen zonder dat gelul. Gewoon die hard tot je er bij neer valt Anders kan je beter naar huis gaan

Waar woon je dan als ik vragen mag?
          Volgens mij op Aruba, als ik goed ben geinformeerd.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Volgens mij op Aruba, als ik goed ben geinformeerd.
            Haha, oh daar ben ik zo

Wel relax dat je vriendin je vertrouwt, mijn vriendin + schoonouders vinden het allemaal maar raar dat ik zo eet enzo.. Ze denkt dat het ook gewoon kan zonder voeding. Ik kan wel zien dat ze veel van me houd dus ik maak me niet zo druk

Comment

Haha, oh daar ben ik zo

Wel relax dat je vriendin je vertrouwt, mijn vriendin + schoonouders vinden het allemaal maar raar dat ik zo eet enzo.. Ze denkt dat het ook gewoon kan zonder voeding. Ik kan wel zien dat ze veel van me houd dus ik maak me niet zo druk
              Das alleen maar goed kerel.
              Maar zonder voeding groeien gaat helaas niet, denk wel dat ze dat snel zal begrijpen.

Comment

Das alleen maar goed kerel.
                Maar zonder voeding groeien gaat helaas niet, denk wel dat ze dat snel zal begrijpen.
                Klopt, maar soms snap ik het niiet waarom mensen er moeilijk over kunnen doen. Je maakt een keuze en daar ga je voor.. Als iemand die ik ken een keuze maakt en er voor gaat heb ik er alleen maar respect voor. Je hebt meer discipline nodig dan de meeste denken

Comment

Klopt, maar soms snap ik het niiet waarom mensen er moeilijk over kunnen doen. Je maakt een keuze en daar ga je voor.. Als iemand die ik ken een keuze maakt en er voor gaat heb ik er alleen maar respect voor. Je hebt meer discipline nodig dan de meeste denken
                  Tja, wat kan ik hier aan toevoegen.
                  Mooie woorden.

Comment

Tja, wat kan ik hier aan toevoegen.
                    Mooie woorden.
                    Ik denk dat het gewoon komt omdat ik niet echt groot ben. Ik ben 184 en 73 kg. Moet denk ik rond de 100kg wegen voor ik echt wat massa heb. Als je eenmaal groot bent zullen de mensen je beter snappen, denk ik!

But let's stay on topic

Comment

Ik denk dat het gewoon komt omdat ik niet echt groot ben. Ik ben 184 en 73 kg. Moet denk ik rond de 100kg wegen voor ik echt wat massa heb. Als je eenmaal groot bent zullen de mensen je beter snappen, denk ik!

But let's stay on topic
                      1,84m is een mooie lengte.
                      Gewoon geloof hebben in wat je doet dan komt het allemaal wel in orde.
                      Enne, een social talk in mijn topic vind ik helemaal niet erg hoor.

Comment

1,84m is een mooie lengte.
                        Gewoon geloof hebben in wat je doet dan komt het allemaal wel in orde.
                        Enne, een social talk in mijn topic vind ik helemaal niet erg hoor.
                        Dankje, maar volgens mij moet je dan wel een aantal kilo's aan je lichaam hebben voor je echt massa kan zien, denk ik. Dat betekent dat ik dus veel geduld moet hebben. Ik ben nog maar 18 dus ik heb nog genoeg tijd als het goed is.

Heb je enig idee wanneer je foto's wil gaan plaatsen? Ik dacht dat ik laatst ergens had gelezen dat je nog niet helemaal tevreden was en pas iets plaatst als je redelijk tevreden bent of heb ik dit verkeerd?

Comment

Dankje, maar volgens mij moet je dan wel een aantal kilo's aan je lichaam hebben voor je echt massa kan zien, denk ik. Dat betekent dat ik dus veel geduld moet hebben. Ik ben nog maar 18 dus ik heb nog genoeg tijd als het goed is.

Heb je enig idee wanneer je foto's wil gaan plaatsen? Ik dacht dat ik laatst ergens had gelezen dat je nog niet helemaal tevreden was en pas iets plaatst als je redelijk tevreden bent of heb ik dit verkeerd?
                          Inderdaad, jij kunt heel veel bereiken omdat je nog zo jong bent.
                          Maar je moet wel willen, gedisciplineerd zijn en uithoudingsvermogen hebben.
                          Met die ingredienten kun je komen waar jij wil zijn.

Ik heb een eerste topic gehad waarin ik dus het eindresultaat van mijn kuur wilde tonen. Na enig nadenken ben ik daar vanaf gestapt omdat ik sommigen mijn progressie gewoonweg niet gunde, omdat die dan waarschijnlijk toch alleen maar met een hoop kritiek aan zouden komen, en om mezelf dat te besparen heb ik dus geen foto's geplaatst.

Comment

• Ben je van plan om na deze kuur wat foto's te posten?
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Hmm, ik snap het
                              Ik was stiekem wel benieuwd, je avatar ziet er namelijk gruwlijk uit

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Ben je van plan om na deze kuur wat foto's te posten?
                                Ik zal daar zeker over nadenken Ash, enne, ben jij dat op je avatar?
                                Originally posted by lukiha View Post
                                Hmm, ik snap het
                                Ik was stiekem wel benieuwd, je avatar ziet er namelijk gruwlijk uit
                                Cheers bro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X