Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bloody hell, mijn topic is vrij populair.
9 gasten al,hehehe.
Hallo allemaal, en, bevalt deze topic jullie allen?
Groetjes van Snuff-Sann.
Dat gezeik met jou en Fallus houd het spannend.
2 weken geleden maken jullie elkaar uit voor verotte vis....vervolgens is het weer koek en ei. Net begint het hele gezeik weer van voren af aan......en nu is alles weer ''normaal''
Als jullie nou gewoon normaal doen tegen elkaar is toch een stuk leuker voor iedereen op het forum?
Dat gezeik met jou en Fallus houd het spannend.
2 weken geleden maken jullie elkaar uit voor verotte vis....vervolgens is het weer koek en ei. Net begint het hele gezeik weer van voren af aan......en nu is alles weer ''normaal''
Als jullie nou gewoon normaal doen tegen elkaar is toch een stuk leuker voor iedereen op het forum?
OT mooi gewicht op je squat.
Fal werd weer eens persoonlijk en dus geef ik hem een koekje van eigen deeg.
Enne, lag jij zelf ook niet een aantal keren in de clinch met hem omdat hij persoonlijk werd, hm?
@Vince; sorry gast met alle respect maar je posts blijven zo kortzichtig, zo kleingeestig. Voor iemand die ik hoog inschat(te) kun je toch een eindje lullen zonder inhoud. Wil je droom niet stukprikken maar je doel ligt extreem hoog. Gasten die nu meedraaien in de SM wereld, van jou leeftijd, zijn al stukske langer bezig dan jij. Onze Dries lifte 300kg aan zen 16 jaar, naturel. Wil je niet afkraken, elk zijn (fantasie)leven maar miss toch maar eens een alternatief opstellen. Voor de rest case closed, heb geen zin jou de les te spellen, moet ook van niemand de les gespeld zijn . Voor mij hoeft dit niet, ben dat discussieren ontgroeid .
@Snuff, thx for the advice en succes verder, gaat goed blijkbaar
Zo zie je maar, altijd aspireren, ook al denk je dat je de goede plek hebt, zekerheid boven alles. Je speelt met je gezondheid en die wil je gewoonweg niet verliezen.
Precies. Ik snap ook nooit waarom mensen niet zouden aspireren, het is twee seconden werk, en levert een enorme beperking van je risico op.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
@Knulletje; nog nooit iets verkeerds gedaan, eigenaardigs tegengekomen ?
Heb geen schrik om te prikken maar schrik om verkeerd te prikken...
Natuurlijk heb ik weleens fout geprikt in het begin, van wie moest ik het leren?
Eigenaardigs? Ja n abces zo groot als je hand (halve liter), als dat eigenaardig mag heten... Maar van wat? Niet van misprikken hoor.. VAN FAKE ....
Maar ik wist toen ook niet wat ik kreeg, en hoe ik het moest zetten..
Later heb ik eigenlijk nooit meer mis geprikt, en ik aspireer altijd..
Als je op de goede plaatsen prikt, kan er eigenlijk weinig mis gaan..
Dus schrik hoef je niet te hebben als je weet, wat je doet en waar je moet prikken..
En het is altijd nog beter dan slikken....
Ok nu ga je mij betrekken met je meningsverschillen met Fallus.....Dacht het niet.
En nu ga jij natuurlijk weer zeggen had je je er maar niet moeten bemoeien....
Ik denk dat iedereen dat gekibbel van jullie zat is.
Vandaar mijn opmerking.
laatste wat te melden heb over jullie vete.
Wat ben jij een enorme mierenneuker zeg, jezus!
Wie startte het op, ik?......Dacht het niet.
Dus als je wil dat die 'vete' eindigt zou ik maar ff bij Fal aankloppen en het hem ook ff vertellen, oftie in het vervolg z'n persoonlijke opmerkingen bij zich kan houden.
Hij begon en ik reageer daarop, snappie?
Maar ik begrijp het wel hoor knul, je zit strakkies natuurlijk gezellie met Falletje samen in een busje, dus je bent een beetje vriendjes.
Ja, in dat geval is het beter om tegen Snuff politie-agentje te gaan spelen.
En volgens mij ben jij hier de enigste die het 'gebibbel' zat is want jij loopt te zeiken daarover.
Dus mocht je nu iets nuttigs te melden hebben kun je dat hier doen in mijn topic, al het andere gezeik doe je maar lekker ergens anders oke?
Sorry Ash, maar denk dat je de verkeerde loopt aan te vallen, ik heb me alleen verdedigt.
Wie neemt wat persoonlijk? Zal ik het vertalen in de context waarin het stond? Miezerige BB'er vs Powerlifters. Een algemene groepsaanduiding. Nergens iets over een Snuff in persoonlijk verband
Lol Ash hoeft geen vriendjes te zijn. Ik ben niet zo van vriendjes politiek. Mag zeggen tegen me wat je wilt. Doe ik ook naar ieder ander toe hehe
Hele tijd lief en aardig doen gaat tegen me natuur in. En persoonlijkheid faken is vermoeiend. Daarnaast is het ook fucking saai als iedereen de hele tijd aardig gaat lopen doen. Zeker als ze het niet menen.
Back on-topic.
Vandaag schouders en abs training.
Had gisteren tijdens mijn benensessie behoorlijk veel last van de blessure aan mijn linkerarm dus besloot ik om net voor de training van vandaag wat pijnstillers te nemen. Weet dat het niet echt goed is voor de blessure omdat ik het alleen maar erger kan maken. Echter heb ik morgen een rustdag dus met een beetje mazzel knapt mijn arm weer een beetje op.
Hier mijn schema:
Shoulders
Dumbbell Shoulder Press 5x10:
22, 24, 26x7reps, 28x5reps kg PR
Smith Machine Shoulder Press 4x10:
40, 50x8reps, 60x5reps, 60x5reps kg
Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 6x10:
30, 40x8reps, 50x4reps, 40x6reps kg
Reverse Flyes 4x10:
10, 12, 14, 16 kg PR
Cable Front Raise 4x10:
20, 25, 30, 35x7reps kg
Abs
Barbell Waist Twist:
4x100
Machine Abdominal Crunch 4x25:
65x35reps, 65x20reps, 65x17reps, 65x13reps kg
Lying Crunches:
4x50
Twee Pr-etjes.
Had toch wel wat moeite met m'n schouders, ze voelen een beetje vermoeid aan dus die rustdag morgen zal goed doen.
Morgen mijn achtste test/tren injectie, hoop dat het allemaal soepeltjes verloopt en dat ik geen adertje tegenkom.
Laterzzzz.
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment