Lekkere training wel, maar inderdaad 4 oefeningen voor je anterior, teringjantje...
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by roelinho View PostStevige training
Originally posted by Ashley View PostVind je 5 schouderoefeningen niet een beetje teveel?
De front raise heb ik extra ingelast omdat ik deze nog niet eerder gedaan heb, en was dus eigenlijk meer een test.
Tis dus niet die met in elke hand een kabel maar 1 kabel tussen je benen door met daaraan een korte stang.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostLekkere training wel, maar inderdaad 4 oefeningen voor je anterior, teringjantje...
Originally posted by roelinho View PostIdd, die front raise er mss uit en ev vervangen voor een side raise
Normaal heb ik de upright rows maar moet nu mijn blessure een beetje ontwijken en met side raises voel ik ook een druk op mijn zere pees.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostHmm, maar je hebt nu wel je hele zijkant ongeveer overgeslagen he?
Ik zou eerder een press compound doen, misschien front raise erachteraan, dan 1 zijkant en 1 achterkant.
Press compound is een goed idee maar niet nu, moet de blessure dus ontwijken.
Ik moet nu helaas roeien met de riemen die ik heb.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDe reverse flyes is voor de achterkant. Kan geen face-pulls doen ivm blessure.
Press compound is een goed idee maar niet nu, moet de blessure dus ontwijken.
Ik moet nu helaas roeien met de riemen die ik heb.
Maar ik lees idd nu dat je last krijgt bij een zijkant oefening.
Originally posted by Ashley View PostFace pull is toch voor je rug?Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostJa, maar ik bedoel je doet een dumbbell shoulder press als compound, dan misschien een front raise/machine press erachteraan, dan side raise variant en dan achterkant iets.
Maar ik lees idd nu dat je last krijgt bij een zijkant oefening.
De oefeningen die ik deed, althans de meeste zijn voor de voorkant en midden van je schouders.
Comment
-
Hallo.
Net mijn 8e test/tren shot gezet.
Nu ging het weer helemaal goed, was best wel zenuwachtig omdat ik bang was weer bloed te trekken maar nee, nu was er een mooi vacuum. M'n vingers trilden zelfs, normaal gesproken heb ik daar nooit last van hehehe.
Dit was de laatste test/tren van week 4.
Ik voel er nog helemaal geen kut van, zelfs geen gloeiende kop, vreemd, maar goed heb ook helemaal geen bijwerkingen. (ff afkloppen)
M'n bovenlijf is wel voller nu maar denk dat dat voor het grootste gedeelte op conto van de dianabol komt. Ben benieuwd wat er gebeurt met massa en kracht na beeindiging van de d-bol. In mijn eerste kuur bleven ze allebei.
Volgende week laatste week d-bol trouwens, dan 4 weken geen orals om mijn lever weer even bij te laten komen waarna ik met anavar zal starten en dat voor 5 weken. (50mg/d)
Heb ook zojuist HCG-prik nummer tig gezet.
Voelde het wel trouwens, normaal heb ik daar geen last van maar nu prikte het echt, maarja tis al gebeurt, de dagelijkse 100 IU zit weer in m'n beenspier haha.
M'n noten zijn nog steeds helemaal zoals ze moeten zijn, denk dat ze daar reuze vrede mee hebben dat ze met rust gelaten worden. Zoveel beter dan ik sommige anderen zie doen, die vragen gewoon om problemen.
Nou, heb aardig wat injecties vandaag gekregen want kom zojuist van de tandarts.
Heeft een tand of 3 in mijn bovenkaak op gekalifatert. Dus die moest eerst ff verdoven met een injectie of 2. Ik had 2 van die gare zilveren vullingen, en tussen mijn tanden door kon je ze zien. Nu heeft hij ze eruit gehaald en vervangen voor witte, veel beter. Liet het aan mijn vriendin zien die ik ff opzocht waar ze werkt en die zei dat het er veel beter uitzag. Toen ik haar een zoen gaf leek het wel of ik m'n halve mond miste omdat heel m'n bek numb aanvoelt hehehe.
Dus ben vandaag genoeg geprikt.
Heb lekker een rustdag en morgen zijn mijn rug en biceps aan de beurt.
Hopelijk zal ik niet teveel last van mijn blessure krijgen.
Laterzzzzzz.
Comment
-
Vandaag rug en biceps getraint.
Had weer pijnstillers genomen om geen pijn te ervaren. Tis nu afwachten of ik eventueel meer schade heb aangebracht aan mijn al aanwezige blessure, hoop het natuurlijk niet en met 2 dagen rust zou het niet onprettig aanvoelen als de zeurende pijn mindert.
Hier mijn schema:
Back:
Cable Close Grip Pulldown 5x10:
20x30kg
70, 75, 80, 85 (1xforced), 90x7resp (1xforced) kg PR
Dumbbell Bent-over Row 4x10:
32, 32, 32, 32 kg
Dumbbell Shrugs 4x15:
32, 32, 32, 32 kg
Cable Seated Row Close Grip 4x10:
100, 120, 140 (3xforced, 140 (3xforced) kg
Lower Back Machine 4x15:
65, 75, 85, 85 kg
Biceps:
Curlbar Curl 4x10:
35, 40, 45, 50x6reps kg
Standing Hig Pulley Cable Curl 4x10:
12,5, 15, 20x8reps, 25x5reps kg PR
Standing Dumbbell Curl 4x10:
14, 16, 18x6reps, 20x5reps kg
2 sets cable curl (21)
30 en 35 kg
Rustigjes aan gedaan, toch weer 2 PR-etjes.
De bor weer ingevoerd, voelde lekker aan, jammer genoeg zijn er geen zwaardere dumbbells, ik moet echt gaan verhuizen naar meer hardcore want dit schiet echt niet op.
Morgen ga ik ff een bezoekje brengen aan een andere sportschool, niet nieuw maar genoeg ijzer volgens horen zeggen.
Morgenochtend weer mijn nieuwe stats, ben zeer benieuwd want het aankomen vlotte niet echt deze week.
Ook zal ik weer mijn intake gaan verhogen tot 6500 kcal. Ik heb het gevoel nog steeds niet op de hoeveelheid te zitten die mij voldoende laat aankomen.
Ik zal daardoor 1 oatcake meer per dag nuttigen, wat het totaal op 6 per dag brengt , en mijn wheyshake na de training zal worden aangevult met maize starch carbs.
Mocht dit nog geen vruchten gaan afwerpen zal ik volgend weekend naar de 7000 kcal gaan.
Maar zoals gezegd morgen mijn stats en dan zien we verder.
Laterzzz.
Comment
-
Goedemorgen allen.
Hier mijn wekelijkse stats na bijna 4 weken kuren:
Gewicht: 107,0 kg
Taille: 97 cm
Nek: 45 cm
BF: 16,1 %
Nou er is niet veel veranderd. Ben 600 gram aangekomen en dat wil ik eigenlijk wat meer hebben dus gaan we in week 5 zien wat 6500 kcal gaat doen. Zit nu op 6140 kcal.
Mijn taille is onveranderd en neigt een beetje naar de 96cm toe.
Ook mijn nek wordt dikker en zit nu bijna op de 46cm.
Op zich ben ik tevreden, ben nog steeds aan het aankomen en mijn vet-percentage heb ik onder controle tot nu toe.
Met nog 6 weken tren en 10 weken test wil ik toch wel ver boven de 110kg uitkomen, ik hoop eigenlijk 115kg maar weet niet of dat mogelijk is, we zullen zien.
Op dit moment nog steeds opbouwende,kijken waar het schip gaat stranden.
Laerzzzzzz.
Comment
-
Kijk je ook naar hoeveel % vet je aankomt per week? In een bulk kuur vind ik dat je minder moet kijken op de reguliere aanzet van 0.5% vet per week. Gewoon vreten..this isn't the time to be careful. De 20% net doorbreken is geen schande. Enige reden dat dit gebeurd is omdat je al vrij hoog zat toen je begon dus zat je qua begin timing niet echt geweldig voor een BB'er. Vet haal je er later wel af met je cut-kuur.
Wel apart dat je nek dikker is dan de mijne terwijl je qua vet% lager zit.
Aangezien je al vaker hebt aangegeven dat geld geen probleem voor je is. Plannen om in de toekomst ook HGH te gaan gebruiken? Al is het puur om massa verlies van circa 60% terug te dwingen naar minder dan 30% eind van een kuur? Zo houdt je meer over van het harde werk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment