Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je wilt dat ze ook wat sterker worden en niet alleen maar goede uithoudingsvermogen hebben mag ik hopen. je voelt ze bij de deadlift...je core is dus best zwak. setjes met 50reps maken op core oefeningen helpt niet. je kan ook het branderige gevoel krijgen door gewicht toe te voegen en lager in reps te gaan zoals je bij de rest van je spiergroepen doet. branden is verzuring wat je krijgt als je spiervezels opraken. dus als je 8-12 of heel misschien max 15reps doet en gewoon een db van 20kg vasthoudt tijdens je crunches krijg je het zelfde en meer vergeleken met wat je nu doet.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      je wilt dat ze ook wat sterker worden en niet alleen maar goede uithoudingsvermogen hebben mag ik hopen. je voelt ze bij de deadlift...je core is dus best zwak. setjes met 50reps maken op core oefeningen helpt niet. je kan ook het branderige gevoel krijgen door gewicht toe te voegen en lager in reps te gaan zoals je bij de rest van je spiergroepen doet. branden is verzuring wat je krijgt als je spiervezels opraken. dus als je 8-12 of heel misschien max 15reps doet en gewoon een db van 20kg vasthoudt tijdens je crunches krijg je het zelfde en meer vergeleken met wat je nu doet.
      Oke thnx, maarre, ik voel m'n abs helemaal niet bij deadliften, voel eigenlijk helemaal niks.

Comment

• tijdens deadliften hoeft het niet en als je vaker de compounds doet zul je ze op den duur niet meer voelen. als je het niet gewend bent kun je het wel achteraf voelen. MichaelP had de eerste weken dat hij moeite had om overeind te blijven gedurende de dag vanwege de enorme spierpijn in de core :P

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Hm, dacht juist dat dat branderige gevoel goed was wat je na zoveel reps krijgt.
          Kan ook zonder gewicht:
          terwijl je je bovenlichaam naar boven crunched tegelijkertijd je benen naar de borst bewegen.
          Kost wat coordinatie, maar geloof me...als je die goed en langzaam doet, brand het al bij 15. Sterker nog probeer er eerst maar eens 15 goed en langzaam te doen!

Succes
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• geef fallus gelijk. behandel je buikspieren net als iedere andere spier.
            je maakt op biceps toch ook geen 50 reps omdat het branderige gevoel dan ze goed aanvoelt.

je wil graag sterker worden/meer spiermassa. hiervoor moet je niet teveel reps gaan maken.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Heb geen ervaring met smith deadlifts, maar met losse deadlifts heb je de eerste keren waarschijnlijk wel flinke spierpijn in je gehele core, evenals front squats/zercher squats.
              Groeten

Comment

• Zelfde met je traps.....als je echt zwaar deadlift of rackpulls doet ga je je traps echt wel voelen.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Farmer walks op afstand ga je je traps pas van voelen, altijd leuk.
                  En duckwalk
                  Groeten

Comment

• duckwalk voel ik me traps niet in vergelijking tot de farmers. dan zijn ze gewoon verneukt :P
                    Last edited by Falstyr; 06-05-2010, 20:09.

Comment

• Ik doe wel een echte mannen oefening, walking lunges

Niet die onzin die jullie doen

Comment

• Ik heb als laatste 3x6 met 100kg gedeadlift en naar mijn weten deed ik het goed. Heb nergens last van.
                        Ik zei al dat ik veel hoger in gewicht kan alleen ben ik ff aan het kijken voor straps, die gladde stang glijd uit m'n handen.

Comment

• straps is voor homo's en voegt niks toe. ga voor magnesium of een goede handdoek. heb je meer aan.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ik heb als laatste 3x6 met 100kg gedeadlift en naar mijn weten deed ik het goed. Heb nergens last van.
                            Ik zei al dat ik veel hoger in gewicht kan alleen ben ik ff aan het kijken voor straps, die gladde stang glijd uit m'n handen.

Deadliften is echt een superoefening.....Je krijgt er een dikke onderrug van.
                            En dat is wat een bb wil dikke kabels op je onderrug

Is mijn favoriete oefening.....jammer dat ik hem niet meer kan doen. Ik heb geloof ik 3 x gedeadlift het afgelopen jaar.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              straps is voor homo's en voegt niks toe. ga voor magnesium of een goede handdoek. heb je meer aan.
                              Hahaha, wat zijn we weer lollig. Waarom is dat nou weer voor homo's man?
                              Magnesium geeft een lekkere rotzooi en waarschijnlijk mag ik dat nog geneens in die sportschool gebruiken. Met een handdoek heb ik al helemaal geen grip meer. Dus dan worden het straps, en ik kan je een ding garanderen kerel, ik kan dan wel van kontjes houden, maar niet van behaarde.
                              Originally posted by Ashley View Post
                              Deadliften is echt een superoefening.....Je krijgt er een dikke onderrug van.
                              En dat is wat een bb wil dikke kabels op je onderrug

Is mijn favoriete oefening.....jammer dat ik hem niet meer kan doen. Ik heb geloof ik 3 x gedeadlift het afgelopen jaar.
                              Wassup then?

Comment

• In een smith is die stang inderdaad niet te houden, zelfs met magnesium niet.
                                Maar als je bij die nieuwe gym bent zou ik wel proberen niet gelijk met straps te beginnen en vragen of je magnesium mag gebruiken.

Scheelt je gare onderarm oefeningen
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X