Originally posted by thunder2000
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGoed dat je daar over begint want ik ga dus vanaf volgende maand, juni dus, 2x per maand naar de masseu/r/sse. Heb met de eigenaar van m'n nieuwe sportschool gesproken en zij doen dus ook massages. 12 pond voor een half uur of 20 pond voor een uur. Denk dat ik 2x per maand voor een half uurtje ga.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIk denk dat je snel zult uitvinden dat een half uurtje wel erg kort is voor een full body massage. Tenminste, als je een gedegen massage wilt. Mijn ervaring is dat een goede full body massage bij een sportmasseur een uur in beslag neemt.
Comment
-
Goedesmorgens allen.
Zolang ik nog niet met mijn derde kuur gestart ben zal ik nog steeds mijn stats hier melden dus ook vandaag:
Gewicht: 111,8 kg
Taille: 101 cm
Nek: 46 cm
BF: 17,8 %
M'n gewicht is stabiel gebleven deze week, ik ben zelfs 300 gram zwaarder.
Taille-omtrek is onveranderd.
Echter is mijn nek weer 1 centimeter dikker, zal wel vocht zijn.
Desalniettemin zakt mijn BF van 19,1% naar 17,8%.
Ik heb weleenswaar niet die 10 kilo gain kunnen (9,3kg) vasthouden maar op dit moment ben ik niet ontevreden. Nog 3 weken te gaan en dan start ik mijn 3e kuur. Met dit gewicht de cut in sluit ik mijn tweede kuur als geslaagd af.
Laterzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
20 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment