1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je gaat kuren als je 55.kg bencht moet dat helemaal een eitje zijn.

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
      jap, laatste 4 weken. (8 t/m12)
      Krijg je daar geen acne van dan?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
        Als je gaat kuren als je 55.kg bencht moet dat helemaal een eitje zijn.
        55 kg is ook een eitje.. Had een bar slechte dag.. verotte schouder en vermoeide triceps van armen training 2 dagen ervoor..

Mjah mijn kracht en massa zit voornamelijk ook in mijn benen.. mijn squat is hoger dan mijn deadlift.. gaat nu verandering in komen maar zijn mijn genen denk ik.. vader heeft ook smalle rug grote biceps en niet al te grote borst in verhouding tot de benen..

mijn rug stats zijn nooit top geweest. train ik nu ook gerichter op vooral deadlift.

niet iedereen heeft gunstige genen en goede start stats.. ik begon met zowat niks.. kon amper 30kg bankdrukken..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Nee toch? wel? ik dacht dat droge gewrichten de grootste klacht was..

Comment

Nee toch? wel? ik dacht dat droge gewrichten de grootste klacht was..

Comment

• 30 kg bankdrukken is nog geen schande hoor. Zie ze regelmatig hier die 2.5 aan elke kant hebben hangen +stang van 10

Comment

• Winstrol is een krachtigere DHT.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ok nou jah gelukkig is dat maar 4 weken die winstrol. Maargoed. Proviron word dus aangeraden boven Arimidex..

Maar de Arimidex heb ik al in huis.. en schijnt ook erg effectief te zijn in het helemaal platleggen van je oestrogeen.. wat misschien dan wel weer beetje veel van het goede is.. maar bitchies krijgen dan echt geen kans..

Nolva schijnt je kuur toch wel te onderdrukken..

Proviron heb ik nu niet in huis.. en ik ben bang voor de acne verschijnselen.

What to do?

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                    30 kg bankdrukken is nog geen schande hoor. Zie ze regelmatig hier die 2.5 aan elke kant hebben hangen +stang van 10
                    Is een olympic bar niet altijd 20?

Ik begon met olympic bar + 2x5 en dan perste ik er net 6 reps uit hahahahaha met terrible form..

Comment

Provi voor binding aan aromatase.
                      Niet alleen aan het aromatase enzym maar heeft ook een grote affiniteit voor binding aan gluboline. Hierdoor meer circulerende vrije testosteron. Al zijn de meningen zeer verdeeld.

Verder downreguleert het ook oestrogeen-receptoren.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Niet alleen aan het aromatase enzym maar heeft ook een grote affiniteit voor binding aan gluboline. Hierdoor meer circulerende vrije testosteron. Al zijn de meningen zeer verdeeld.

Verder downreguleert het ook oestrogeen-receptoren.
                        Ik zeg ook niet van niet. Mijn insteek hier was voor minder oestrogeen.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik zeg ook niet van niet. Mijn insteek hier was voor minder oestrogeen.
                          Juist, en ik vulde het enkel maar aan omdat provi van meer kanten af voor minder oestrogeen zorgt.

Comment

• OK.. maar ff betreft mijn gyno probleempje.. Arimidex is prima toch. om nu te starten op 0,5 pd en dan naar 0,5 om de dag te gaan? of zal ik starten met 1mg p/d?

iemand ervaring met Arimidex en de doseringen?

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                              OK.. maar ff betreft mijn gyno probleempje.. Arimidex is prima toch. om nu te starten op 0,5 pd en dan naar 0,5 om de dag te gaan? of zal ik starten met 1mg p/d?

iemand ervaring met Arimidex en de doseringen?
                              Arimidex is om te voorkomen, niet om te genezen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Arimidex is om te voorkomen, niet om te genezen.
                                hmm ok deze is nieuw voor me.. Ik lees vaak dat mensen het gebruiken zodra de symptomen opkomen binnen een kuur.. en dat dit prima werkt..

Ik heb gisteren al 1mg genomen..

Heb ook gewoon nolva in huis liggen maar omdat dit mijn kuur mee zou drukken dacht ik meer aan arimidex..

Ik kijk het ff weekje aan op arimidex. eerst paar dagen even 1mg om tepels tot rust de brengen dan naar 0,5 elke dag en denk dan 0,5 om de dag.. Als het niet werkt pak ik gewoon nolva. Of ik kijk even naar Aromasin maar dat is vaak slecht beschikbaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X