Als je gaat kuren als je 55.kg bencht moet dat helemaal een eitje zijn.
1e Kuur / Test-E(500)+Bold(500)+Winny(40)
Collapse
X
-
Originally posted by Cidious View Postjap, laatste 4 weken. (8 t/m12)The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by melvinafca View PostAls je gaat kuren als je 55.kg bencht moet dat helemaal een eitje zijn.
Mjah mijn kracht en massa zit voornamelijk ook in mijn benen.. mijn squat is hoger dan mijn deadlift.. gaat nu verandering in komen maar zijn mijn genen denk ik.. vader heeft ook smalle rug grote biceps en niet al te grote borst in verhouding tot de benen..
mijn rug stats zijn nooit top geweest. train ik nu ook gerichter op vooral deadlift.
niet iedereen heeft gunstige genen en goede start stats.. ik begon met zowat niks.. kon amper 30kg bankdrukken.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Ok nou jah gelukkig is dat maar 4 weken die winstrol. Maargoed. Proviron word dus aangeraden boven Arimidex..
Maar de Arimidex heb ik al in huis.. en schijnt ook erg effectief te zijn in het helemaal platleggen van je oestrogeen.. wat misschien dan wel weer beetje veel van het goede is.. maar bitchies krijgen dan echt geen kans..
Nolva schijnt je kuur toch wel te onderdrukken..
Proviron heb ik nu niet in huis.. en ik ben bang voor de acne verschijnselen.
What to do?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by melvinafca View Post30 kg bankdrukken is nog geen schande hoor. Zie ze regelmatig hier die 2.5 aan elke kant hebben hangen +stang van 10
Ik begon met olympic bar + 2x5 en dan perste ik er net 6 reps uit hahahahaha met terrible form.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostProvi voor binding aan aromatase.
Verder downreguleert het ook oestrogeen-receptoren.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNiet alleen aan het aromatase enzym maar heeft ook een grote affiniteit voor binding aan gluboline. Hierdoor meer circulerende vrije testosteron. Al zijn de meningen zeer verdeeld.
Verder downreguleert het ook oestrogeen-receptoren.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
OK.. maar ff betreft mijn gyno probleempje.. Arimidex is prima toch. om nu te starten op 0,5 pd en dan naar 0,5 om de dag te gaan? of zal ik starten met 1mg p/d?
iemand ervaring met Arimidex en de doseringen?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostOK.. maar ff betreft mijn gyno probleempje.. Arimidex is prima toch. om nu te starten op 0,5 pd en dan naar 0,5 om de dag te gaan? of zal ik starten met 1mg p/d?
iemand ervaring met Arimidex en de doseringen?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostArimidex is om te voorkomen, niet om te genezen.
Ik heb gisteren al 1mg genomen..
Heb ook gewoon nolva in huis liggen maar omdat dit mijn kuur mee zou drukken dacht ik meer aan arimidex..
Ik kijk het ff weekje aan op arimidex. eerst paar dagen even 1mg om tepels tot rust de brengen dan naar 0,5 elke dag en denk dan 0,5 om de dag.. Als het niet werkt pak ik gewoon nolva. Of ik kijk even naar Aromasin maar dat is vaak slecht beschikbaar."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment