Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed te horen Mr.C ben benieuwd naar de vooruitkomende brute fotos......als ik sth neem word ik een getreepte tijger denk ik ... doe je nu al 300 kg bankdrukken

Comment

• Gisteren, maandagochtend dus, zat ik op 1x 210kg. Kreeg erg last van mijn triceps dus kon niet verder. Niet dat het veel zwaarder kon hoor...

Volgende week wil ik wat beter opwarmen, ook nijn triceps en mijn lats ff, om vervolgens mijn max te bepalen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Voor de volledigheid ik heb die 210kg gedrukt maar op een wedstrijd was deze niet goedgekeurd. Ging niet vloeiend genoeg namelijk..

Greets...

Comment

• Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 07 2004,13:22)]Voor de volledigheid ik heb die 210kg gedrukt maar op een wedstrijd was deze niet goedgekeurd. Ging niet vloeiend genoeg namelijk..

Greets...
          Klinkt goed....lekker boeiend je doet toch geen powerdruk wedstrijden neem ik aan volgens mij checked de hele sportschool je als je 200 kg aan die stangen heb hangen..betwijfel het of wij zoveel aan gewichten hebben liggen voor de bankdruk stang..denk tm 180 ofzo///we hebben geen platen van 50 alleen maar van 20 dat vind ik wel jammer.

ps: niet dat ik het nodig heb ofzo

Comment

• zo , dat is al beter nieuw Mr C, die schouders tja je hebt ze of je hebt ze niet he (zoals ik) .

Ook knap dat je een manier hebt gevonden om de sth te zetten zodat de sides minder zijn, denk wel dat je daarmee tevreden bent. Meer en beter slapen kan een mens al veranderen en je resultaten zullen er zeker ook naar zijn

Grtz
            stil growing

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 07 2004,13:00)]Alles in één keer zetten een half uur voor het slapen gaan is volgens mij DE manier, slapen gaat veel beter, handen heb ik nauwelijks last meer van, kracht gaat enorm hard vooruit nu.

Greets...
              Ik zet nu de helft(evengoed 8iu)ook net voor het slapen gaan dus even aankijken of dat beter werkt....

210 kilo,bro......RESPECT!

Xeno,wij hebben ook geen schijven van 50 kilo hoor en volgens mij kom je die ook niet snel tegen.

25 kilo(rode schijf) is het meest gangbare wat je tegen komt.

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 07 2004,13:16)]Gisteren, maandagochtend dus, zat ik op 1x 210kg. Kreeg erg last van mijn triceps dus kon niet verder. Niet dat het veel zwaarder kon hoor...

Volgende week wil ik wat beter opwarmen, ook nijn triceps en mijn lats ff, om vervolgens mijn max te bepalen.

Greets...
                je kan je max ook uitrekenen he met een formule
                tis niet zo moeilijk geloof ik
                Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (been @ Dec. 08 2004,12:14)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 07 2004,13:16)]Gisteren, maandagochtend dus, zat ik op 1x 210kg. Kreeg erg last van mijn triceps dus kon niet verder. Niet dat het veel zwaarder kon hoor...

Greets...
                  je kan je max ook uitrekenen he met een formule
                  tis niet zo moeilijk geloof ik
                  http://www.bodynet.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=2;t=4010;st=10
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Uitrekenen kan inderdaad maar het is en blijft pas officieel als je het gedrukt hebt natuurlijk..

Greets...

Comment

Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,04:26)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 07 2004,13:00)]Alles in één keer zetten een half uur voor het slapen gaan is volgens mij DE manier, slapen gaat veel beter, handen heb ik nauwelijks last meer van, kracht gaat enorm hard vooruit nu.

Greets...
                      Ik zet nu de helft(evengoed 8iu)ook net voor het slapen gaan dus even aankijken of dat beter werkt....
                      Denk dat je pas echt verschil merkt als je alles in één keer zet maar ben benieuwd!

Greets...

Comment

• 210 kilo aardig gek hoor, dat gaat bij mij nooit gebeuren denk ik..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Citaat[/b] (harold @ Dec. 08 2004,17:19)]210 kilo aardig gek hoor, dat gaat bij mij nooit gebeuren denk ik..

Grtz..
                          je moet er wel in geloven harold...das toch geen instelling ...

Greetz

Comment

• HAHAHA nou het geloof is er bij mij wel maar
                            verder als 110 kg kom ik echt niet hé!!

(zelfs niet met alle wil van de wereld kom
                            ik niet in de buurt van de 210 kg, ponden wel, maar kg... )

WeaVeR
                            Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

• Uiteindelijk gaat het erom hoe je eruit ziet maar 210 is erg impressive en zou dat ook graag drukken alleen zie ik dat ook niet gebeuren....

Comment

Citaat[/b] (weaver @ Dec. 08 2004,22:45)]HAHAHA nou het geloof is er bij mij wel maar
                                verder als 110 kg kom ik echt niet hé!!

(zelfs niet met alle wil van de wereld kom
                                ik niet in de buurt van de 210 kg, ponden wel, maar kg... )

WeaVeR
                                110 kg al man...ik zit pas op 90kg.....als je er in gelooft lukt het......maja mr.c trained ook al megalang...dus....is duidelijk dat hij die lange tijd goed benut heeft en hij moet ook wel sterk zijn als uitsmijter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X