Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 02 2004,15:59)]Zet nu ook mijn sth een half uur voor ik ga slapen alles ( 5iu ) in één keer. Heb een studie gelezen ( eigenlijk Shannasse hij was mij te ingewikkeld, in het engels vertaald uit het chinees meen ik..) waaruit bleek dat je op die manier ook nog profiteert van je eigen aanmaak.
Ga het vast wel merken. Je zou in ieder geval goed slapen op die manier..
Greets...
interesant cur,
ben benieuwd of die theorie werkt.
Slapen ging niet slecht maar beter betwijfel ik vooralsnog.
Vandaag rug/biceps gedaan, niet echt maximaal maar ging heel behoorlijk.
Hoop morgen weer 100% te zijn zodat ik vol benen kan doen, ben bang dat het bij hopen blijft maar wie weet.
Kreeg wekelijks een massage maar die vent begon steeds vaker te klagen dat het leek alsof hij een stoeptegel aan het masseren was.
Shannasse is wat minder groot en sterk dus die geef ik maar een relatief klein stukje om te masseren...
Gaat haar wel weer erg goed af maar laten we vooral on-topic blijven...
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 03 2004,16:00)]Kreeg wekelijks een massage maar die vent begon steeds vaker te klagen dat het leek alsof hij een stoeptegel aan het masseren was.
Shannasse is wat minder groot en sterk dus die geef ik maar een relatief klein stukje om te masseren...
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 03 2004,16:00)]Kreeg wekelijks een massage maar die vent begon steeds vaker te klagen dat het leek alsof hij een stoeptegel aan het masseren was.
Greets...
en welk stukje mag dat dan zijn Mr C (sorry kon het niet laten)
Heb je al die gaba gaan halen die ik gezegd had, ik slaap elke nacht als een roosje en s morgens voel ik meveel beter ,ben beter uitgerust, heb nu bijna zijn om op te staan
Greets...
en welk stukje mag dat dan zijn Mr C (sorry kon het niet laten)
Heb je al die gaba gaan halen die ik gezegd had, ik slaap elke nacht als een roosje en s morgens voel ik meveel beter ,ben beter uitgerust, heb nu bijna zijn om op te staan
Ja dat zou hem worden, ik Cur z'n rug masseren...
Jullie hebben zijn foto's gezien toch?! Ik ben al blij als ik de 60 kilo haal, is echt geen beginnen aan...
Als ik de kracht had zou ik het zeker doen trouwens, ook z'n rug wordt steeds droger en ziet er erg uit!
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment