Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In amerika wordt sth ook door de oudjes gebruikt als een soort verjongings kuur omdat het ook nieuwe huidcellen aanmaakt.Merk jij hier nu ook wat van cur?
Citaat[/b] (lorenzo @ Nov. 18 2004,14:03)]In amerika wordt sth ook door de oudjes gebruikt als een soort verjongings kuur omdat het ook nieuwe huidcellen aanmaakt.Merk jij hier nu ook wat van cur?
Kan het niet zeggen eigenlijk..
Klopt overigens wel wat je zegt.
Citaat[/b] (snipke @ Nov. 17 2004,17:42)]Ook al heb je een tijd geleden 1 gram test per week gezet en dit al een serieuse tijd terug is gaat je lichaam toch wel reageren op 500gram as, je zal hierdoor toch minder spierafbraak hebben door het vele cardio. anders zie ik niet in waarom je het gebruikt, buiten natuurlijk voor de sth te ondersteunen
Grtz
Ja denk ook wel dat je op een pond testo zult groeien.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Zaterdag gewogen op 119,5 kilo. Bf was vandaag iets gedaald.
Slapen gaat de laatste tijd iets beter maar is zeker niet wat het was voor ik begon met de sth. Van mijn handen heb ik niet veel last, van tintelende vingers weer wel..
Heb mijn trainingsschema iets aangepast, heb biceps en triceps omgedraaid. Triceps nu bij borst - voork.schouders en biceps bij rug - achter/zijkant schouders.
Benen uiteraard op een aparte dag en 3x per week cardio.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment