Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat van de gaba weet ik nu ook pas Mr C , ik had er al wel iets van gelezen maar heb nu een potje gekregen van een kameraad en het werkt dus

Grtz
    stil growing

Comment

• Poeder is dat toch?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Wat is dat gaba?

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• ja is in poedervorm ,
          GABA is gamma amino butyric acid is widely known for its growth hormone stimulating effects. It can increase 5 times the production of plasma growth hormone levels, 90 minutes after administration of the product
          Gaba's growth hormone elevating effects rival that of potent pharmaceutical compounds.

Grtz
          stil growing

Comment

• Dat is de natuurlijke tegenhanger van ghb toch?
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Ja dat klopt helemaal red!!!!

En arie thnx man het is echt een super goede sterrenkijker!!!
              Alleen wat zijn die rare bruine vlekjes op de lens??!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

• wat denk je zelf?

had je gewaarschuwd dat ie al gebruikt was

maarre...dit topic ging over een kuurtje,toch?

greetzz

Comment

• Nooit eerder gebeurd maar ben ziek geworden tijdens mijn kuur..
                  Voelde me zondag al niet top maar heb maandag en dinsdag nog wel getraind. Dinsdag was cardio en heb me kapot gezweten. `s Nachts helaas nog veel erger, behoorlijk koorts gehad. Woensdag niet getraind en vandaag dacht ik rug te gaan doen. Stond te kokhalzen tijdens dead-liften terwijl er nog maar 150kg aanhing..
                  Ga morgenochtend weer rug/biceps proberen maar dan ff zonder dead-liften en bent-over-rowing. Voel me gelukkig weer heel behoorlijk maar viel echt ff tegen vanmorgen.

Zaterdag wegen en ben nu echt benieuwd, maar 1x cardio gedaan maar wel minder gegeten dan had gemoeten. Kreeg het absoluut niet weg.

Greets...

Comment

• Zet nu ook mijn sth een half uur voor ik ga slapen alles ( 5iu ) in één keer. Heb een studie gelezen ( eigenlijk Shannasse hij was mij te ingewikkeld, in het engels vertaald uit het chinees meen ik..) waaruit bleek dat je op die manier ook nog profiteert van je eigen aanmaak.
                    Ga het vast wel merken. Je zou in ieder geval goed slapen op die manier..

Greets...

Comment

• Hopelijk herstel je snel weer van de ziekte. Het heerst nu weer, ik hoor er meer mensen over.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• Klote Mr c, maar de meeste hebben dat wel voor, ik val altijd ziek na de kuur. Beterschap gewenst Mr C , je hebt nu zoveel geld uit gegeven en zou zonde zijn als je eerder moet stoppen

Grtz
                        stil growing

Comment

• ja beterschap man hopen dat t snel weer goed gaat

grtzz
                          kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Comment

• Gaat alweer voor 90% goed hoor. Ga nu kijken of het lukt mijn bord macaroni helemaal leeg te eten
                            Heb vandaag op 3 boterhammen na mijn hele eetschema keurig gevolgd.

Greets...

Comment

• Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 02 2004,15:59)]Zet nu ook mijn sth een half uur voor ik ga slapen alles ( 5iu ) in één keer. Heb een studie gelezen ( eigenlijk Shannasse hij was mij te ingewikkeld, in het engels vertaald uit het chinees meen ik..) waaruit bleek dat je op die manier ook nog profiteert van je eigen aanmaak.
                              Ga het vast wel merken. Je zou in ieder geval goed slapen op die manier..

Greets...
                              Oké dan, Cur, hopelijk herstel je weer snel! Die studie heb ik ook gelezen, denk ik, of het moet iets soortgelijks zijn. Op diverse andere fora volg ik momenteel ook wat discussies die de timing van het zetten van groeihormoon behandelen. Als het goed is, ga je inderdaad beter slapen, als je het vlak voor de nachtrust zet!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Idd,

Een keertje vroeg onder de wol zou misschien ook geen kwaad kunnen.

In ieder geval succes man !  

Grtz...
                                Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X