Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn maar 3 dagen krachttraining valt alles mee lijkt me. Cardio is weinig belastend vind ik persoonlijk. Kan komen doordat ik aan de AS zit uiteraard maar zo ervaar ik het..
Denk dat ik zelfs zwaarder had kunnen worden met deze kuur als ik bijna geen cardio zou doen. Hele openbaring op "maar" zou weinig...
Zaterdag wederom strak 120kg en vandaag bf weer iets gedaald. Kracht gaat nog steeds goed en ben dan ook benieuwd of ik die na de kuur vast kan houden..
Wordt nu zichtbaar droger maar ben bang dat ik niet ga halen waar ik op hoopte. Bf lag hoger als gedacht toen ik begon en 12 weken gaat waarschijnlijk tekort zijn om mijn doel te halen. Ga niet langer kuren maar wel door met de cardio en dieet na mijn kuur. Duurt voorlopig nog 4 weken dus wie weet valt het mee.
Kerstdagen zijn voor mij gelijk aan andere dagen. Kan helaas 2 dagen niet trainen maar het valt toch in een weekend dit keer..
Eet niet anders dan anders hoewel ik dit jaar in Berlijn zit.
Haha hoe gaat die kinderfilm ook al weer..
Zon grote vage kerel die kerst haat en het probeert te bederven en op het eind van de film bekeerd..
Laten we gaan zingen voor Cur..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment