Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:47)]bij ons hebben ze ook alleen maar 25kg plakkern
op me oude school hadden ze wel bumbels van 70kg echt HEEL groot
70 kg dumbells .... op de film van coleman hadden ze ook van die dingen van 200 pound ofzo.....Vet bizar trouwens hoe die di dingen met dumbell drukken doet ..
Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,10:47)]bij ons hebben ze ook alleen maar 25kg plakkern
We zitten Xeno wel te verbeteren maar jij schrijft ook niet veel beter dan Stevie Wonder hoor,Been!
Wat voor titel zullen we eens voor jou verzinnen....
We zitten Xeno wel te verbeteren maar jij schrijft ook niet veel beter dan Stevie Wonder hoor,Been!
sorry hoor arie
ik lijdt ook aan dislectie dus dat is een goed excuse
kan der zelf nix aan doen
sorry hoor arie
ik lijdt ook aan dislectie dus dat is een goed excuse
kan der zelf nix aan doen
.. als je snel aant typen ben let je er niet echt op eigenlijk.... d8 voor hem eerder Mr.Slijmert
Valt echt reuze mee hoor met de fouten in jouw teksten, Arie liep je gewoon een beetje te narren en hij had er toevallig een toepasselijke quote bij gevonden.
Ik zie vrij veel maar heb me aan jouw teksten eigenlijk nog nooit gestoord ofzo, moet dus echt wel meevallen!
Heb je er in het dagelijks leven vaak last van eigenlijk of valt dat wel mee?
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment